Қожа Ахмет Иассауи



Дата17.02.2023
өлшемі1,94 Mb.
#68902
Байланысты:
Аврелий Баратова Аружан

Аврелий Августин

ы. Аврелий (354 – 430ж) философ, католик шіркеуінің белгілі уағыздаушысы және саясаткері ретінде августиншілдік деп аталған христиан философиясындағы жаңа платоншылдық бағыттың негізін қалады. Негізгі еңбектері: “Тәубеге келу”, “Құдай қаласы туралы”, т.б. Августиннің ілімі бойынша, адам дүниеге келмей тұрып оның іс-әрекеттері, қылықтары құдай еркімен белгіленіп қойған. Тарихтың даму негізінде адам санасының өзіне деген сенімділігі (бұл сенімнің негізі – құдай) мен құдайға деген сүйіспеншілігінің танымдық күші жатыр

Аврелий Августин (13.11.354 Солтүстік Африкадағы Тагаста қаласында туған — 28.8.430 Солтүстік Африкадағы Гиппонда қайтыс болған) — көне рим философы, христиан теологы, батыс патристикасының өкілі. Басында манихей дінін қабылдаған. 387 жылы шоқыну рәсімінен өтті. 395 жылдан бастап Гиппон епископы. Аврелий Августин - гиппон епископы (солтүстік Африка), христиандық ойшыл, теолог, философ, патристиканың ірі өкілі. «Край каласы туралы» енбегінде белгілі «ұғыну үшін сенемін, сену үшін ұғынамын» формуласын негіздейді. Оның дүниеге көзқарасы «Сенімсіз білім жоқ, акиқат жоқ принципіне» бағынады.[

  • Аврелий Августин (13.11.354 Солтүстік Африкадағы Тагаста қаласында туған — 28.8.430 Солтүстік Африкадағы Гиппонда қайтыс болған) — көне рим философы, христиан теологы, батыс патристикасының өкілі. Басында манихей дінін қабылдаған. 387 жылы шоқыну рәсімінен өтті. 395 жылдан бастап Гиппон епископы. Аврелий Августин - гиппон епископы (солтүстік Африка), христиандық ойшыл, теолог, философ, патристиканың ірі өкілі. «Край каласы туралы» енбегінде белгілі «ұғыну үшін сенемін, сену үшін ұғынамын» формуласын негіздейді. Оның дүниеге көзқарасы «Сенімсіз білім жоқ, акиқат жоқ принципіне» бағынады.[

383ж Августин Римге сосын Миланға барады және көптеген кітаптар оқып Философиямен қызығадыжіне яриторика сабағынан оқушыларға сабақ береді.

  • 383ж Августин Римге сосын Миланға барады және көптеген кітаптар оқып Философиямен қызығадыжіне яриторика сабағынан оқушыларға сабақ береді.
  • Аврелий Августин - теолог, философ, ағартушы. Ол ортағасырлық философия мен мәдениеттің қалыптасуына айтарлықтай үлес қосты. Августиннің Благодать христиан шіркеуіндегі православиелік және католиктік кезеңдегі жікшілдік кезеңімен байланысты.

Аврелий Авгут грамматика мен арифметиканың негізгі білімдерін үйде оқыды. Содан кейін ол Карфагенде риторика курсында білім алды. Риторика мектептерін бітіргеннен кейін, Августин осы курсты Карфагенде оқыту үшін қалады. Терең діни христиан Моникаға қарамастан, Аврелийдің өзі бос өмір салтын жүргізді, бірақ анасының нұсқаулары оның дұрыс жолға түсуіне көмектесті.

  • Аврелий Авгут грамматика мен арифметиканың негізгі білімдерін үйде оқыды. Содан кейін ол Карфагенде риторика курсында білім алды. Риторика мектептерін бітіргеннен кейін, Августин осы курсты Карфагенде оқыту үшін қалады. Терең діни христиан Моникаға қарамастан, Аврелийдің өзі бос өмір салтын жүргізді, бірақ анасының нұсқаулары оның дұрыс жолға түсуіне көмектесті.

Христиан дінін қабылдағаннан кейін Аврелийдің жазбаларында манихейлік пен скептицизмге қатысты көптеген теріс жауаптар пайда болды. Августин философиялық трактат жазады, онда академиктерді сынап, бидғатшыларға қарсы тұрады.

  • Христиан дінін қабылдағаннан кейін Аврелийдің жазбаларында манихейлік пен скептицизмге қатысты көптеген теріс жауаптар пайда болды. Августин философиялық трактат жазады, онда академиктерді сынап, бидғатшыларға қарсы тұрады.
  • Августин философиясының тағы бір қағидасы - Құдайды абсолютті тұлға емес рух ретінде емес, адам ретінде қабылдау. Құдай туралы бұл түсінік илаһи тағдыр мен тағдырдың арасын анықтады.
  • Философтың ең әйгілі шығармасы «Құдай қаласы туралы» трактат болып саналады, онда отыз кітапта Августин Бата иесінің діни-философиялық ілімдері жазылған.

Құдай қаласы және жер қаласы

Философиялық көзқарастары


Қоғамның дамуы
Әлеуметтік теңсіздік
Кедейлік

Адамзат қоғамы болған кезде теңсіздік әрқашан болады. Алайда, Августин кедей адам әрдайым өзінің ар-ұжданына сәйкес өмір сүреді және іс-әрекеттің толық еркіндігін алады, ал байлар ақшаның құлы болып мәңгі қалады деп жариялап, адамдарды тыныштандырды.

  • Адамзат қоғамы болған кезде теңсіздік әрқашан болады. Алайда, Августин кедей адам әрдайым өзінің ар-ұжданына сәйкес өмір сүреді және іс-әрекеттің толық еркіндігін алады, ал байлар ақшаның құлы болып мәңгі қалады деп жариялап, адамдарды тыныштандырды.

Аврелий Августин өзінің «Құдай қаласы туралы» еңбегінде байлар мен кедейлердің Құдай алдындағы негізгі теңдігі туралы айтады, оларды бейбітшілік пен келісімде өмір сүруге шақырады. Әулие Августиннің философиясы дүниежүзілік тарихтың бірлігін түсіндіруге тырысу болды. Қоғамның ортағасырлық дамуы, Батыс Рим империясының күйреуі жағдайында Августиннің философиялық ілімдері Рим-католик шіркеуінің беделінің өсуіне алып келді. Сондықтан Батыс Еуропалық орта ғасырларда теолог қайраткері үлкен беделге ие болды.

  • Аврелий Августин өзінің «Құдай қаласы туралы» еңбегінде байлар мен кедейлердің Құдай алдындағы негізгі теңдігі туралы айтады, оларды бейбітшілік пен келісімде өмір сүруге шақырады. Әулие Августиннің философиясы дүниежүзілік тарихтың бірлігін түсіндіруге тырысу болды. Қоғамның ортағасырлық дамуы, Батыс Рим империясының күйреуі жағдайында Августиннің философиялық ілімдері Рим-католик шіркеуінің беделінің өсуіне алып келді. Сондықтан Батыс Еуропалық орта ғасырларда теолог қайраткері үлкен беделге ие болды.

Құдай қаласы туралы



Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет