Орындаган: Рахманова Альбина



Pdf көрінісі
бет1/2
Дата27.09.2023
өлшемі6,66 Mb.
#110962
  1   2


ЗАМАНАУИ ТУЛГАНЫН КАЛЫПТАСУЫ
МЕН КОГАМДЫК, САНАНЫ ЖАНГЫРТУ
ЖАДАЙЫНДАТЫ ПСИХОЛОГИЯ МЕН
ПСИХОЛОГИЯЛЫК, БІЛІМДЕРДІН МАНІ.
орындаган: Рахманова Альбина
Наренова Аида
Романова Аягоз
тексерген: Исмаилова Роза
Байжумановна


01
Жоспар:
I тарау:Сана туралы мәлімет
Кіріспе: Жеке адам мен Мақала
Қортынды:Психология мен оның
маныздылығы


Жеке адам
Жеке адам дегеніміз - қоғамның мүшесі ретіндегі адам. Әр адамның
рухани байлығы оның бақка адамдармен байланысының алуан
түрлілігіне, өмірге бөлене қатысуына байланысты болады. Қогамдық
дамуының нәтижесінің ең басты көрсеткіші ол - жеке адамның даму
процесіне байланысты. Сондықтан егеменді еліміз Қазақстанда,
қоғамда қандай да бір орынға ие бола алатын нақты бір іс-әрекет
түрімен айналыса алатын алдына мақсат қоя отыратын, болашағын
жоспарлай алатын, мақсатына жетуде кездесетін қиыншылықтарды
жеңе білетін өзіндік дүниетанымы, көзқарасы қалыптастыратын, өз
ойын дәлелдей алатын, білім алып, тәжірибе жинақтайтын, істеген
ісіне есеп бере алатын, өмірлік ұстамы, идеялары, мұрат сенімі
болатын, жалпы айтканда жеке адамды қалыптастыру.
02


03
РУХАНИ ЕРКІНДІКТІ ДАМЫТУ, ӘРБІР ҚАЗАҚСТАНДЫҚТЫҢ САНАЛЫЛЫҒЫН ЖОҒАРЫ
ЖАУАПКЕРШІЛІК СЕЗІМІ, ШЫНДЫҚТЫ ТЕРЕҢ СЕЗІНУ АРҚЫЛЫ АРТТЫРУ. КЕЗ КЕЛГЕН
КЕЗЕҢДЕГІ ПРОГРЕССИВТІ ДАМУ САНАНЫҢ САПАЛЫҚ ӨЗГЕРУІНЕН БАСТАЛАДЫ.
ЭВОЛЮЦИЯЛЫҚ ДАМУДЫҢ ОСЫ ЗАҢДЫЛЫҒЫН ТҮСІНГЕН АДАМ ТАБИҒАТТАҒЫ
СИЯҚТЫ ҚОҒАМДА ДА БӘРІ БІР-БІРІМЕН БАЙЛАНЫСТЫ ЕКЕНІН ТЕРЕҢ СЕЗІНЕДІ, АНЫҚ
БІЛЕДІ. МҰНДАЙ БІЛІМ ЖАҚСЫ ОЙЛАСТЫРЫЛҒАН, ТҰЖЫРЫМДАЛҒАН ЖӘНЕ ОНЫҢ
ПАЙДАЛЫЛЫҒЫ ШЕКСІЗ: ОНЫМЕН ҚАРУЛАНҒАН АДАМ ЕШҚАШАН ҚАТЕЛЕСПЕЙДІ,
ПРОГРЕССИВТІ ДАМУ ЖОЛЫНА ТҮСЕДІ; ЗҰЛЫМДЫҚТАН АЛЫС БОЛАДЫ,
АЙНАЛАСЫНДАҒЫЛАРДЫҢ БӘРІНЕ МЕЙІРІМДІЛІГІН БЕРУГЕ ДАЙЫН БОЛАДЫ.
Аналитикалық
 
талдау
мақаласында


Заманауи технологиялардың ең маңыздыларының бірі – жалаңаштан тазарту. Қоғамның өзегін жейтін
құрт деп есептейтін болсақ, бұл көптеген негативтерден арылуға әкеледі. Мақаладағы шынайы ой Әл-
Фарабидің «Ізгілікті қала тұрғындары туралы трактаты» арқылы дәлелденеді. Жақсы қарым-қатынасқа
бағытталған берекелі қоғамның болуы онда тұратын адамдардың ниетінің тазалығына байланысты.
Қазақ қоғамының ұлттық сананы жаңғыртуға бағытталған саясатының негізі – «бәсекеге қабілеттілік».
Бұдан шығатыны, Қазақстан азаматының кәсіби деңгейі жоғары болып, жақсы адам болуы керек
кәсібилік жоғары талаптарға сай, өз ісінің шебері болуға ұқыптылықпен сипатталады. Көшбасшылық
қасиеттер адамға тән. Мақалада қазіргі даму парадигмасы адамның тууындағы ұрықтандыру
процесіндегі механизмді қолдану арқылы түсіндіріледі.
Өз ісіне жауапкершілікпен қарау оның өміріне деген жауапкершілікті қалыптастырады. Мұндай
принциптермен қаруланған адам өзінің сәтсіздіктері үшін басқаларды кінәламайды; өз қателерімен
жұмыс жасайды және оларды түзетуге ұмтылады; қателіктеріңізден сабақ алу үшін. Ал қол жеткен
табыстар үшін алғыс сезімі артады, өзіне деген сенім артады; адам мейірімді, жұмсақ мінезге айналады.
Қоғамды осындай шуақты адамдар нұрландырады.
04


05
Ұлттық
 
сана
ұлттык сананы
жантыртуга багдарланган макаланын бірінші белімінде берілген
«бәсекеге қабілеттілік» дегеніміз - жогары кәсібилік дегенді білдіреді.
Ересек адам ушін бэсекелік кабілет бірінші орында жаксы маман болуды
көздейді. Кәсібиліктін шынына ұмтылу - өзі өмір сүріп отырган орта
кажеттілігіне лайк, оз ісінін шебері болуга талпыныспен сипатталады.
Бул оз кезегінде тулга болмысындаты жарис тетігін іске косады (оган
адам жаратылысынын урыктану кезеніндегі бәсеке мысал бола алады).
Жарыстын кандай да бір даму урдісіндегі манызы зор. Ол бойкүйзеліікке
жол бермейді; жалкаулыктан арылтады; жинакылы пен сергектікке
тәрбиелейді; жоспарлау мен есептілікті уйретеді. Сондыктан, когамдык
омірге рейтинг кызметі дендеп еніп, онын сапасы барынша жаксара тусуі
шарт. Рейтинг шын монінде,
толыкканды кызмет ету ушін ынталандыру тәсілін орныктыру кажет.
«Әркімге - кабілетіне карай» тәсілі нэтижеге багдарланганда гана енбек
онімділігі артады. Оттен-айы сол, біздін когамда элі коп нарсенін олшемі
жасалмаган, яғни олшеу куралдары айкын емес; олшеуге келмейтін
жадайлар баршылык. Бұл - азаматтарды босансытып, біреудін тасасында
«тіршілік» етуді тудырады. Сондыктан, когамдагы эрбір адамнын
жауапкершілігін арттыру - жогары саналылыкка жетелейтін басты шарт
болуы тиіс.


06
Өз ісіне жауапкершілікпен қарау өз өміріне
жауапкершілікпен қарауды қалыптастырады. Мұндай
кағидамен қаруланган адам қандай да бір сәтсіздіктері
үшін өзгені кінәламайды. Қатені өзінен іздеп, оны
түзетүге талпынады.Оқиғадан сабақ алады. Ал
қолжеткізген табыстары үшін разылық сезімі ұлғайып,
марқаяды.Өзіне сенімі артады. Айналасына мейірлі,
жұмсақ мінез иесіне айналады. Қоғам осындай
шуақты жандармен нұрланады. Демек, «сананын
трансформациялануы» немесе
«жаннын алхимиясы» деген ұғымдар ешбір мистика
емес, 
жүзеге 
асыруға 
әбден 
болатын 
кәміл
мүмкіндіктер екені талассз".


Қарапайым мысал - қазақ мектебінде оқыған азаматтар мен орыс мектебінде білім
алған жандардың сөз саптауын бақылаңыз. Бұл- адамдардың бірінен бірінін
артықшылығын немесе кемшілігін көрсету емес. Назар аударатын мына жайт: оқыту
арқылы дамитын ойлау мен сойлеу уйелерінін ұлттыкқ дуниетаным мен улттык мінезді
қалыптастырудағы маңызы. Тәуелсіздіктін алғашқы жылдарында-ақ латын әліпбиіне
көшуді ұсынған зерделі ғалым М.Мырзахметов,онын тілдік қалыбымызды(артикуляция
реттеуге қапал ететнін алга тарткан-ды
reallygreatsite.com
07


08
Дүние жүзілік
және Отандық
психология
ғылымдарының
негізгі
принциптерімен
, бағыттарымен
және
идеяларымен
таныстыру.
оқытылған
психологиялық
құбылыстардың
заңдылықтары
негізінде
психологияның
әр салалары
бойынша
студенттерде
білімдерді
жүйелендіру
әр – түрлі
психологиялық
фактілер мен
теорияларды
жүйелі-
психологиялық
талдаупроцесінде
студенттерде
танымдық
дағдылар мен
ептіліктерді
дамыту
Психология
 
пәнн ң
м ндеттер


Психололгия
 
мән
09
Жалпы психология - өзінің даму тарихы, пәні мен зерттеу әдістері бар психологиялық
ғылымдардың негізгі салаларының бірі.. 
Жалпы психология антикалық кезеңнен бастау алып, философия аясында
психологиялық зерттеулердің облысы ретінде қалыптасты. ХХ ғасырда дербес ғылым
ретінде қалыптаса бастады және 1879 жылы Лейпциг қаласында дүние жүзінде бірінші
рет психологиялық лаборатория ашылды, онда эксперимент әдісі қолданылып өзіндік
жеке мәртебеге ие болды.




Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет