1. Бір Құдайдың бар екенін мойындайтын діннің бір түрі. Монотеизм
2. >Көп құдайларға сенуге негізделген діни сенімдер жүйесі. Политеизм
3. КСРО халық әртісі, Мемлекеттік сыйлықтың лауреаты, Қазақ мемлекеттік фольклорлық-этнографиялық «Отырар сазы» халық музыкалық аспаптар оркестрінің негізін қалаушы Нұрғиса Тілендиев.
4. Қазақ-Ресей медицина университеті қашан құрылды? 1992
5. Ежелгі философтардың қайсысы «Шектен аулақ болу және өлшем білу» деп атаған? Аристотель.
6. «Ғылыми-техникалық революция» – ғылым дамуының күрт секірісіне және оның тікелей өндіргіш күшке айналуына негізделген адамзаттың өндіргіш күштеріндегі түбегейлі сапалық революция.
7. Объективті қажеттілікті білу негізінде адамның өз мүдделері мен мақсаттарына сәйкес әрекет ету қабілеті. Бостандық
8. Жеке мүдделерді қызметтің негізгі мотивіне және қоғамға және басқаларға қатысты бағалаудың негізгі критерийіне айналдырудан тұратын өмірлік бағдар принципі. өзімшілдік
9. Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сапасы, яғни толеранттылық, басқаны сыйлау. төзімділік
10. Адамдардың іс-әрекетін қарастыратын, «пайда», «табыс», «тиімділік» ұғымдарына негізделген философиялық ілім. Деонтология.
11. Материалдық және рухани өндіріс өнімдерінде, қоғамдық нормалар мен институттар жүйесінде, рухани құндылықтарда, адамдардың табиғатқа, бір-біріне және оларға деген қарым-қатынастарының жиынтығында бейнеленетін адамның өмірлік әрекетін ұйымдастыру мен дамытудың нақты тәсілі. өздері. мәдениет
12. Мораль, мораль, оны негіздеудің әртүрлі этикалық жүйелерін зерттейтін, моральдық құбылыстарды, қақтығыстар мен жағдайларды сипаттайтын ұғымдар жүйесі бар философиялық ғылым. Этика
13. Адам әрекетінің саласы, қоғамдық сананың бір түрі, оның ішінде табиғаттан тыс, лайықты мінез-құлық пен нақты әрекеттерге сену, арнайы институттар мен идеология. Дін
14. Адамдардың өмірі мен қызметін ұйымдастыру формаларының жиынтығы, жеке адамдардың бірлескен өмірінің біртұтас жүйесі (қарым-қатынас, өзара әрекет, тәртіп, дәстүр, мәдениет). Қоғам
15. Дүниенің көркемдік санасына және эстетикалық дамуына бағытталған рухани-практикалық қызмет түрі. Өнер
16. Қоғамның тұтастығын қамтамасыз ететін бастапқы, негізгі құрылым Марксизм көзқарасы бойынша Экономика болып табылады.
17. Қоғамның даму процесі оның нақтылығы мен көптүрлілігінде. Оқиға
18. Адам мен қоғамның бірлескен дамуының ұзақ процесі – антропосоциогенез
19. Қоғамдық қатынастардың, әдет-ғұрыптардың, дәстүрлердің, мәдениеттің әсерінен адамның әлеуметтік тіршілік иесі ретінде қалыптасу процесі – антропосоциогенез.
20. Адамдарға табиғи материалдарды, құбылыстар мен процестерді өз қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін пайдалануға мүмкіндік беретін адамдар жасаған құралдардың (құралдар, құрылғылар, механизмдер және т.б.) тарихи дамып келе жатқан жиынтығы. Техника
21. Биомедициналық ғылым мен денсаулық сақтау тәжірибесінің соңғы жетістіктерінен туындаған моральдық мәселелерді түсінуге, талқылауға және шешуге бағытталған пәнаралық зерттеулер саласы. Биоэтика
22. «Биоэтика» терминін алғаш рет 1970 жылы ... Поттер қолданған
23. Ғылымның даму процесінде қайта жаңғыртылатын және әрбір зерттеуші үшін міндетті құндылықтар мен нормалардың жиынтығы. Онымен
24. Өркениет ұғымына мәдениеттің деградациясы мен құлдырау кезеңі ретінде қандай философтар анықтама берді? Освальд Шпенглер
25. «Ғылымдар мен өнердің өркендеуі адамдарға есепсіз зиян келтірді» деген тезисті алға тартқан ағартушы ойшыл. Дж.Дж. Руссо
26. Қоғам – материалдық, ең алдымен экономикалық факторларға негізделген біртұтас өздігінен дамитын жүйе». Бұл көзқарасты ең алғаш ... Маркс айтқан
27. Батыс еуропалық құрылымдардың, институттардың, құндылықтардың және әлемнің басқа аймақтары мен халықтары үшін даму кезеңдерінің анықтамалық, үлгілік құндылығын тану дүниетанымдық концепциясы. Еуроцентризм
28. Философия тарихында алғаш рет құндылықтар мәселесіне бет бұрған ежелгі грек философы. Сократ
29. Қайта өрлеу дәуірінің ойшылдарының қайсысы жеке меншіксіз, бірақ жалпыға бірдей еңбек қызметі бар идеалды мемлекеттің бейнесін салып, оны Утопия аралына орналастырды? Мор
30. 1907 жылы Ф.Гальтон бұл ғылымға «нәсілдің туа біткен қасиеттерін жетілдіретін барлық факторлармен айналысатын ғылым» деп анықтама берді. Евгеника
31. «Тарихтың атасы» саналатын ежелгі грек ғалымы .... Геродот
32. «Тарих философиясы» ұғымын 1765 жылы француз философы ... Вольтер ұсынған.
33. К.Маркс «тарихтың локомотиві» деп нені атады? революция
34. Өліп, мәдениет өркениетке айналады», - деп есептеді ... Освальд Шпенглер
35. Адамның өзін-өзі моральдық бақылауды жүзеге асыру, өзі үшін моральдық міндеттемелерді өз бетінше тұжырымдау, олардың орындалуын өзінен талап ету және жасалған іс-әрекетке өзіндік баға беру қабілетін сипаттайтын этика категориясы. Ар-ождан
36. Қазақ білімінің негізін салушы, рухани дүниені зерттеуші қазақ ов. D) Ш.Уәлиханов.
37. Құндылықтардың табиғаты мен қайнар көздері, бар және мүмкін болмысты жеке негіздеу және айыптау жолдары, адамның мақсаты, оның мақсаттары мен идеалдары пәні философияның саласы. Аксиология
38. Адамдардың санасының мазмұны олардың пәндік-практикалық және әлеуметтік-экономикалық өмірінің формаларына байланысты деген идеяның авторы. К.Маркс
39. >Құдайдың үстемдігі идеясына негізделген дүниетанымдық ұстаным.
Теоцентризм
40. Тәрбие мен оқытудың біртұтас мақсатты процесі, сондай-ақ алынған білімнің, дағдының, құндылықтардың, функциялардың, тәжірибе мен құзыреттердің жиынтығы. Білім
41. Американдық философ, әлеуметтанушы және футуролог, постиндустриалдық қоғам концепциясы авторларының бірі, «Үшінші толқын» кітабының авторы. Элвин Тоффлер
42. Жаңа медициналық технологиялардың әлеуметтік, құқықтық және этикалық салдары туралы ілім. Биоэтика
43. Адамзат тарихындағы мифологиялық дүниетаным рационалды-философиялық көзқараспен алмастырылған кезеңді белгілеу үшін тарих философиясына «осьтік уақыт» ұғымын енгізген философ. Ясперс
44. П.Кропоткин «толық еркіндік, биліктің жоқтығы» деп сипаттаған қоғамдық құрылым – бұл .. анархия.
45. Құдай туралы ілім, біреу немесе мен әзірлеген діндердің жиынтығы, догманың ақиқатының дәлелі, діни мораль, сенушілер мен діни қызметкерлердің өмір сүру ережелері мен нормалары, догма мен шіркеудің құдайдың орнығуы. ТЕОЛОГИЯ, теология
46. Қоғамның, мемлекеттің және ғалымдардың экономикалық дамуын қатаң бақылайтын ірі құрылымдардың артында қоғамның болашағын көрген постиндустриалды қоғам тұжырымдамасының авторларының бірі. Д.Белл
47. Неміс протестант теологы, мәдениет философы, гуманист, музыкант және дәрігер, Нобель бейбітшілік сыйлығының лауреаты (1952), өмірге деген «құрмет» ұғымын негіздеген. Альберт Швайцер
48. Өмір бойы «Жервікті» (уәде етілген жер) іздеген кім? Асан Қайғы
49. Адамгершіліктің алтын ережесі: «Өзіңе тілемегенді адамға жасама. Сонда мемлекетте өшпенділік жойылады, отбасында өшпенділік жойылады»? «Алғаш рет тұжырымдаған .. Конфуций
50. Әлеуметтік теңсіздікке қарсы шығып, адамдардың жалпыға бірдей теңдігі мен бостандығының табиғи жағдайын идеалдандырған философ, ағартушылық дәуірінің әлеуметтік ойшылы. Руссо•
51. Діни-философиялық концепция, оған сәйкес органикалық дүниенің (өмірдің), адамзаттың, Жер планетасының, сондай-ақ жалпы дүниенің негізгі формалары Жаратушы немесе Құдай тікелей жаратқан деп қарастырылады. креационизм
52. Ежелгі философтардың қайсысы «философтар басқаратын идеалды мемлекет» идеясының авторы? Платон
53. Лев Гумилев енгізген және этногенездің тарихи циклінің әртүрлі кезеңдерінде әртүрлі пропорцияда пайда болатын белсенді идеалистер, жасаушылар, қаһарман тұлғалардың психологиялық-әлеуметтік типін сипаттайтын термин. Құмарлық
54. Эстетиканың дербес ғылым ретінде негізін салушы... Баумгартен
55. «Этногенез және жер биосферасы» атты еңбегі жер бетіндегі этникалық топтардың пайда болуы мен қарым-қатынасы мәселесіне арналған пассионарлық концепцияның авторы. Лев Гумилев
56. Философиялық бағыт, ол бойынша дүниені тек Құдай ғана жаратты, бірақ оның әрі қарай дамуына араласпайды. Деизм
57. Қандай философиялық ағым өзiнiң мiндетi ретiнде мәлiметтер мен мәтiндердiң мазмұнындағы ақпаратты дұрыс түсiну үшiн интерпретациялау өнерiн қалыптастыруды анықтады? герменевтика
58. Дүниенің әмбебап анимациясы туралы ілім. гилозоизм
59. Христиандық догма бойынша Құдайдың дүниені өз еркімен және құдіретінің арқасында «жоқтан бар» жасауына негізделген идеалистік ілім.
Креационизм
60. Тарихтың ақыры, өтелу және ақырет туралы, ғаламның тағдыры және оның сапалық жаңа күйге өтуі туралы діни көзқарастар мен идеялар жүйесі. Эсхатология
61. «Мені қуантатын екі нәрсе бар – үстіміздегі жұлдызды аспан және ішіміздегі моральдық заң» деген идея неміс философтарының қайсысына тиесілі? И.Кант
62. Ф.Аквинский негізін салған қазіргі католиктік шіркеудің ресми философиялық ілімі. Неотомизм
63. Адамға тән сезім, басқа адамға немесе затқа деген терең сүйіспеншілік пен ұмтылыс, терең жанашырлық сезімі. Махаббат
64. Адамға қатысты сұрыптау ілімі, сонымен қатар оның тұқым қуалаушылық қасиеттерін жетілдіру жолдары. Евгеника
65. Халықтың өсуі апаттар мен кедейшілікке әкелетін негізгі зұлымдық болып табылатын теорияны жасаушы, «халықтың табиғи заңдылығын» жасаушы. Томас Мальтус
66. Итальяндық қайта өрлеу дәуірінің өкілі, күшті мемлекеттік билік идеяларын дамытқан ойшыл, саясаткер. Макиавелли
67. Ғылым мен өнердің өркендеуі адамдарға өлшеусіз зиян келтірді деген тезисті алға тартып, «Табиғатқа оралу» тезисін алға тартқан француз ағартушысы. Жан Жак Руссо
68. «Күн қаласы» философиялық шығармасы «поэтикалық диалог», классикалық утопиялардың бірі және автордың ең танымал шығармасы ... Томмасо Кампанелла
69.Биомедициналық технологиялардың адамға ғана емес, жалпы қоғамға тигізетін жағымсыз салдары туралы ескертетін қағидалар жиынтығы. Биоэтика
70. ХХ ғасырдағы ғылым этосының негізгі сипаттамаларын ... Р.Мертон тұжырымдаған.
71. Некеге немесе туыстыққа негізделген, ортақ өмірмен, моральдық жауапкершілікпен және өзара көмекпен байланысты шағын топ. Отбасы
72. Н.Чернышевскийдің этикалық концепциясының негізі. «ақылға қонымды өзімшілдік»
73. «Дін – халықтың апиыны» деген бейнелі анықтама кімге тиесілі? Карл Маркс
74. Қоғам болмысының мәні мен мақсаты, оның даму болашағы мәселелерін талдайтын философия бөлімі. Тарих философиясы
75. Діннің негізгі қызметі:) Мағынасы және өмірлік мақсаты
76. Өмірді көркем бейнелер түрінде бейнелеу мен бейнелеудің нақты құралы, оның тақырыбы адамның шындығы мен ішкі әлемі, оның сезімі мен тәжірибесі. Өнер
77. Үнді философиясында – жаңа туылу сипатын анықтайтын жасалған істердің жалпы мөлшері және олардың салдары: карма.
78. Ежелгі дәуірде Орталық Азияда, Иранда, Ауғанстанда, Әзірбайжанда және бірқатар Таяу және Орта Шығыс елдерінде кең тараған дін, оның негізгі принциптері екі «мәңгілік қағиданың» – Жақсылық пен Жамандықтың қарсылығы болып табылады. Зороастризм
79. Әл – Фараби философиясындағы қандай «қала» қоғамдық ұйым идеалы болып табылады? Әл-мадина, ізгілік қаласы
80. Дүниеде зұлымдықтың болуына қарамастан, ізгі Тәңірдің Әлемді басқаруын ақтауға арналған діни-философиялық ілімдер жиынтығы. Теодизм
81. Адам өмірінің мәнін ләззат алудан көретін этикалық ілім. Гедонизм
82. Берілген анықтамалардың ішінен «ұлт» ұғымына қайсысы сәйкес келетінін таңдаңыз?
Территориясы, шаруашылық тіршілігі, тілі мен рухани қоймасы ортақ адамдар қауымының формасы
83.Территориясы, шаруашылық тіршілігі, тілі мен рухани қоймасы ортақ адамдар қауымының формасы Ұлт
84. Ғылым этикасы» – ғылымның даму процесінде қайта жаңғыртылатын және әрбір зерттеуші үшін міндетті құндылықтар мен нормалардың жиынтығы.
85. Қоғамның өмір сүру саласы, қоғамның ішкі құрылымының жүйесі (әлеуметтік топтар, ұлттар, ұлттар).- Әлеуметтік сала.
86. Жоғарыда аталған категориялардың ішінде олар эстетикалық: Асқақ және негізді, әдемі және ұсқынсыз, трагедиялық және күлкілі.
87. Кез келген әрекетке, сөзге, затқа салынған діни тыйым, бұзғаны – ырымшылдық идеялар бойынша – табиғаттан тыс күштермен жазаланған. Тыйым
88. Адамзат жаңа сапаға (ғылыми дамуға), биосфера ноосфераға («парасат сферасы») ауысады деп сенген орыс космизмінің өкілі. Вернадский
89. Х.П.Блаватский мен оның ізбасарларының адам жанының құдаймен бірлігі туралы синкретикалық діни-мистикалық ілімі. Теософия
90. Қай философқа тән: ізгілік идеалы – қанаусыз қоғам; адамның басты қасиеті – пролетариат ісіне берілгендік? Маркс
91. Адамның өмір сүру жағдайларына ең үлкен ішкі қанағаттануына, өмірінің толықтығы мен мәнділігіне, адамдық міндетін орындауға, өзін-өзі жүзеге асыруға сәйкес келетін адамның күйі. Бақыт
92. Дүние жүзінің әртүрлі аймақтарының өзара тәуелділігінің артуы – ЖАҢАЛЫҚТАНУ
93. Ф.Энгельс бойынша антропосоциогенездің орталық факторы еңбек болып табылады
94. Берілген анықтамалардың ішінен «Қоғамдық прогресс» түсінігіне сәйкес келетінін таңдаңыз: Табиғаттың, қоғамның немесе білімнің кез келген құбылыстарының салыстырмалы түрде қысқа мерзімде болатын дамуындағы терең сапалық өзгерістер
95. Исламның сопылық бағытын ұстанған қазақ ойшылдарының қайсысы ізгілік білімге негізделген деп есептеді? А.Құнанбаев
96. Қалыптасқан қоғамдық-саяси жүйені күшпен құлату. революция
97. М.Қажғаридің ойлары қандай тақырыпта болды? Түркі тілі мен жазуы
98. Ж.Баласағұни ойларының тақырыбы қандай болды? Қоғамды басқарудың өзегі болуы тиіс билеуші және оның сапасы.
99. Ағартушылар тарихи прогрестің қайнар көзін не деп есептеді? ақыл
100. Моральдық-эстетикалық ілімге сүйене отырып, орыс ойшылдарының қайсысы «Әлемді сұлулық құтқарады» деп сенді? Ф.М.Достоевский,
101. Кез келген объектінің (табиғи, мәдени объекті, құбылыс, идея, әрекеттің субъект (адам, топ, қоғам) үшін оң немесе теріс мәнділігі Құндылық
102. Әлемде Құдайдың бар екендігіне бес дәлел келтірген Батыс Еуропаның ірі теолог философы. Фома Аквинский,
103. Техника, техникалық қызмет және техникалық білім бірге алынған ... бөлімнің объектісі болып табылады технология философиясы
104. Адамдардың мінез-құлқын реттейтін қоғамдағы ортақ ережелер: Этикет немесе әлеуметтік норма
105. Марксизм бойынша мына анықтамалардың қайсысы «Қоғамның негізіне» сәйкес келеді: Тарихи анықталған өндірістік қатынастардың жиынтығы.
106. Тарихи анықталған өндірістік қатынастардың жиынтығы: қоғамның негізі
107. Марксизм ілімі бойынша қоғамның қондырмасы болып табылады идеологиялық қатынастардың, көзқарастардың және институттардың жиынтығы; ол мемлекет пен құқықты, сондай-ақ мораль, дін, философия, өнер, сананың саяси-құқықтық нысанын және онымен байланысты институттарды қамтиды.
108. Тарихи дамып, ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан адам қызметінің әдет-ғұрыптары, ережелері, нормалары дәстүрлер болып табылады.
109. 16-17 ғасырдың басындағы Батыс Еуропадағы католиктік шіркеуді реформалауға бағытталған реформация нәтижесінде христиандықта қандай діни бағыт пайда болды? Протестантизм
110. Дүниенің эстетикалық дамуы саласындағы мамандардың туындылары болып табылатын рухани өндіріс түрі – өнер.
111. Адамдардың қоғамдағы мінез-құлқын реттеуді және жеке тұлғаның мінез-құлқын өзін-өзі реттеуді қамтамасыз ететін мораль қызметі реттеуші болып табылады.
112. Философтар мемлекетті басқаруы керек». Осылайша ойладым: Платон
113. Неміс философтарының қайсысы мәдениетті О.Шпенглердің туу, балалық, жастық, жетілу, кәрілік және өлу сияқты қатаң өмірлік циклінен өтетін тірі организм деп есептеді.
114. Мәдениет – адамның өз дамуы үшін жасаған рухани және материалдық құндылықтарының жиынтығы
115. Қоғамдық-тарихи тәжірибе процесінде адамзат жасаған және жасап жатқан және қоғам дамуының тарихи жеткен кезеңін сипаттайтын материалдық және рухани құндылықтардың жиынтығы. мәдениет
116. Материалдық және рухани еңбек өнімдерінде, қоғамдық нормалар мен институттар жүйесінде, рухани құндылықтарда, адамдардың табиғатқа, бір-біріне және табиғатқа қатынасының жиынтығында бейнеленетін адамның өмірлік әрекетін ұйымдастыру мен дамытудың ерекше тәсілі. өздері. мәдениет
117. Заттың немесе құбылыстың маңызын тануды білдіретін сипаттамасы. Мән
118. Қазақтардың дүниетанымында қандай орталық тәңірге табыну мәңгілік сақталды? теңге
119. Революционер, философ, публицист, популизмнің негізін салушылардың және анархизм теоретиктерінің бірі, Карл Маркс шығармаларын орыс тіліне алғашқы аудармашылардың бірі. Михаил Александрович Бакунин
120. 6-5 ғасырлар тоғысында қалыптасқан Қытайдың ең көне философиялық-этикалық жүйесі. BC. бұл AD тоғысында болды. Қытай философиясының дамуына елеулі әсер еткен Қытайдың ұлттық-мемлекеттік идеологиясына айналды. Конфуцийшілдік
121. Моральдық сананың жалпы түсінігі, оң моральдық құндылықтарды сипаттайтын этика категориясы Добро
122. Адамдардың қарым-қатынасының ең маңызды құралы - ақпаратты сақтаудың және берудің әлеуметтік құралы, адамның мінез-құлқын басқару құралдарының бірі. Тіл
123. «Технология философиясы» жаңа философиялық бағыттың негізін салушы Эрнст Капп.
124. Технологияның, технологияның, инженерлік-техникалық қызметтің, дизайнның, техникалық ғылымдардың дамуының неғұрлым жалпы заңдылықтарын, сондай-ақ олардың жалпы адамзат мәдениетіндегі және қазіргі қоғамдағы орнын зерттеуге арналған қазіргі заманғы философияның маңызды бағыттарының бірі. бұл: технология философиясы
125. Азаматтардың көпшілігі ауыл шаруашылығында немесе өндірісте емес, ақпаратты құру, жинау, сақтау, өңдеу немесе тарату процесіне қатысатын қоғам. Ақпараттық қоғам
126. Атақты үш қағиданың авторы: өзін-өзі тану идеясы – «өзіңді тану; философиялық қарапайымдылық идеясы – «Мен ештеңе білмейтінімді білемін»; білім мен ізгілік тұлғасы идеясы – «ізгілік – білім».Сократ
127. Т.Гоббстың негізгі еңбегі, мұнда ол мемлекетті адамдар жасаған «саяси орган» ретінде қарастырады. Левиафан
128. Адамзат тарихындағы мифологиялық дүниетаным рационалды-философиялық көзқараспен алмастырылған кезеңді белгілеу үшін тарих философиясына «осьтік уақыт» ұғымын енгізген қазіргі заман философы. Ясперс
129. Мәдениет, оның ішінде ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі әртүрлі дәуірлердің мәдени қабаттары, субъектісі халық болып табылады - Халық мәдениеті
130. Төмендегі анықтамалардың қайсысы «бұқаралық мәдениет» түсінігіне сәйкес келеді: Ең кең аудиторияға бағытталған күнделікті өмір мәдениеті, ойын-сауық және ақпарат
131. Іргелі жақындықпен, рухани аристократиямен және құндылық-семантикалық өзін-өзі қамтамасыз етумен сипатталатын қоғамның артықшылықты топтарының мәдениеті - Элиталық мәдениет
132. Мақсат ретінде әрекет ететін кемелдік бейнесі. идеал
133. Шәкәрім Құдайбердиев ілімі бойынша адамның ішкі реттеушісі ретінде жанның қажеттілігінің бірі – ұждан.
134. Пішіннің, заттың барлық бөліктері мен элементтерінің тұтастығын, бірігуін білдіретін эстетикалық категория. Сұлулық үшін қажетті негіз. Гармония
135. Өнерде бейнеленген эстетикалық, әсемдіктің ең биік көрінісі
136. Әл-Фараби этикасында орталық категория – бақыт
137. Діни дүниетанымның негізгі қағидасы – сенім
138. Адамға сегіз жолды құтқару жолын ұсынатын философиялық-діни ілім буддизм
139. Буддизм философиясының бастапқы түсінігі: азап
140. Әлемнің орталық және анықтаушы факторы ретінде жоғары, табиғаттан тыс болмысты жариялайтын дүниетаным? Теоцентризм
141. Ғылымды капиталдың тікелей өндіргіш күшіне айналдыру тенденциясын алғаш рет 19 ғасырдағы неміс философы ... жазып алған. Карл Маркс
142. Қоғам өмірінің сферасы, оған мыналар кіреді: материалдық игіліктерді өндіру, бөлу, айырбастау, тұтыну: Экономика
143. Қоғамның өндіргіш күштерінің негізгі элементі: адам
144. Марксизм ілімі бойынша қоғам дамуының негізгі қозғаушы күшін анықтаңыз. Таптық күрес
145. 1878 жылы Рим папасы ілімін католицизмнің ресми философиясы деп жариялаған ортағасырлық ойшыл: Фома Аквинский.
146. Жоғарыда келтірілген анықтамалардың ішінен «пантеизм» ұғымына қайсысы сәйкес келетінін таңдаңыз: бұл Құдай әлемнің (табиғаттың) барлық жерінде бар деген идея.
147. Қоғамның табиғи жағдайын «барлығының барлығына қарсы соғысы» деп есептеген 17 ғасыр философы – Т.Гоббс
148. Адамдардың қоғамдағы орны, олардың өндіріс құралдарына тең қатынасын, бірдей саяси және азаматтық құқықтарын қамтамасыз ету – теңдік.
149. Қазіргі қоғамның әлеуметтік прогресінің негізгі критерийі?
150. Августин Августин концепциясындағы тарих бағытын анықтайтын фактор: құдайлық жоспар.
151. Табиғаттың өзгеруімен және жойылуымен байланысты өркениеттің қазіргі жағдайы қалай аталады: экологиялық дағдарыс.
152. Тарихи прогресті меншіктің негізгі нысандарының дамуымен түсіндіретін философиялық ілім ... деп аталады.
153. Тұлға қоғамдық қатынастар мен саналы әрекеттің субъектісі ретінде Тұлға ұғымымен көрінеді
154. Адамзаттың біртұтас өкілі, біртұтас адам, оның нақты антропологиялық және әлеуметтік ерекшеліктеріне қарамастан, жеке адам ұғымын білдіреді.
155. Буддизмдегі үздіксіз қайта туылу, адамның жаңа дене пішіндерінде жерге оралуы туралы идея идеяның мағынасы ... Реинкарнация
156. Адам саяси (әлеуметтік жануар) «антикалық философ ... Аристотель деп есептеген.
157. Адамның бақыты, бостандығы, оның өлімнен және құдайлардан қорқуын жеңу мәселелерін ежелгі философ Эпикур жасаған.
158. Т.Мор бойынша идеалды мемлекеттің маңызды белгісі - жеке меншіктің болмауы.
159. Орыс ойшылдарының қайсысы «жамандыққа күшпен қарсы тұрмауды» уағыздаған? Л.Толстой
160. Барлық адамдар біртұтас дүниежүзілік мемлекеттің азаматы, ал әрбір адам ғаламның азаматы деген идеяны ежелгі грек философы, стоиктер мектебінің негізін қалаушы Киталық Зенон ұсынған.
161. Эволюцияның үш факторын: өзгергіштікті, тұқым қуалаушылықты, табиғи сұрыпталуды негіздеген ғалым - Дарвин.
162. Ежелгі грек философтарының қайсысы «адам табиғаттың бір бөлігі, кез келген табиғат сияқты атомдардан тұрады - Демокрит
163. Адамның іс-әрекеті мен оның нәтижелері дербес үстем, оған дұшпандық күшке айналатын қоғамдық процесс – Бөтендік.
164. Сократтың ойынша, адамның жаман қылықтары адамның надандығынан болады
165. Қытай философиясының моральдық кемелдену жолын, моральдық-этикалық нормалардың жиынтығын, болмыс үлгісін білдіретін категориясы – ДАО.
166. Христиандық догмаларды жүйеге келтіріп, олардың негізінде адам туралы ілімді құруға тырысқан Батыс Еуропаның орта ғасыр философтарының біріншісі.
167. >Фидрих Ницше философ Фридрих Ницше «Заратуштра осылай сөйледі» еңбегінде өзінің құдіреті бойынша қазіргі адамнан асып түсетін болмысты белгілеу үшін енгізген бейне. супермен
168. Ф.Ницше ілімі бойынша қайтыс болған Құдайдың орнын супермен алу керек.
169. Ортағасырлық араб-мұсылман философиясының қай бағыты Құдайды танудың мистикалық жолын ұсынады? Сопылық
170. Ежелгі грек философы өркениетті өмірдің конвенцияларына қарсы шыққан жазушы және моралист болды. Жартылай жалаңаш жүрді, астық құмырасында түнеді, тапа-тал түсте шырақ ұстаған адамды іздеді. Диоген
171. 1741 жылы императрица Елизавета Петровнаның жарлығымен Ресейде әлемдік үш діннің тағы біреуі ресми түрде танылды. Оның атын қой. буддизм
172. Австриялық психоаналитик З.Фрейд өз еңбектерінде жеке адамның психикалық өміріндегі жыныстық импульстің көрінісін шешуші деп атады. Және оны терминмен анықтады. Эдип кешені
173. Әлеуметтік болмысты ... болмыстың идеалды, нақты және ерекше идеалды деңгейін қамтитын ұйымдық тұтастық ретінде көрсетуге болады.
174. >Ежелгі Қытайдың қай философиялық-этикалық ілімінде даму идеялары жоққа шығарылды, еңбек құралдарын, жазуын, мәдениетін жетілдіруді жоққа шығару уағыздалады? Даосизм
175. Зигмунд Фрейд «адамның жалпы обсессивті неврозын» не деп атады? Дін
176. Діни ілімдегі сеніммен қабылданған және сынға ұшырамайтын негізгі ұстаным. Догма
177. >Берілген анықтамалардың ішінен «Бұқаралық мәдениет» ұғымына қайсысы сәйкес келетінін таңдаңыз: Бос уақыт индустриясы ретінде әрекет ететін ХХ ғасырдағы мәдени құбылыстардың жиынтығы,
178. Бірегей ұлттық бірегейлікке ие тең және толыққанды тұлғалардың (азаматтардың) тарихи қалыптасқан саяси тәуелсіз қоғамдастығы – Ұлт
179. Үздіксіз, б табиғат пен қоғамдағы біртіндеп сандық өзгерістер Эволюция
180. Қоғам мен жеке адам дамуының әртүрлі кезеңдерінің сабақтастығы механизмі, қоғамның әртүрлі элементтерінің өзара байланысының формасы қандай? мәдениет
181. Тарихи шындықтың табиғатын, қоғамның пайда болу процесін, тарихи процестің заңдылықтарын, факторларын, сонымен қатар тарихи танымның өзіндік ерекшеліктері мен формаларын философияның қай саласы зерттейді? Тарих философиясы
182. Берілген анықтамалардан Құдайға ұнамды болу үшін нені, қалай және қашан істеу керектігін көрсететін нұсқаулар жиынтығын «діни культ» ұғымына сәйкес келетінін таңдаңыз.
183. Жоғарыда келтірілген анықтамалардың ішінен «діни идеология» ұғымына сәйкес келетінін таңдап алыңыз ... дүниені жасайтын және онда үстемдік ететін табиғаттан тыс күштің бар екендігі туралы жүйеге енгізілген көзқарастар.
184. Берілген анықтамалардың ішінен «діни психология» ұғымына сәйкес келетінін таңдаңыз - Дінге сенушілердің Құдайға және оның атрибуттарына, діни ұйымдарға, бір-біріне, мемлекетке, қоғамға, табиғатқа эмоционалдық қатынасы.
185.Ахмет Байтұрсынұлы шығармашылығының негізгі мәселелері: Қазақ тілі мәселесі.
186. Абайдың айтуы бойынша, «ерік, ақыл, жүрек» үштігінде ең бастысы ... жүрек.
187. Ш.Уәлиханов бойынша қазақтардың «қос сенімі» A) Шамандық және ислам діні
188. Белгілі бір қоғамдарда, таптар мен топтарда ұзақ уақыт бойы сақталған, ұрпақтан-ұрпаққа берілетін әлеуметтік-мәдени мұра құрамдас бөліктерінің жиынтығы. Дәстүр
189. Қай қазақ ойшылының еңбектерінде этногенезді түсінуге арналған шежірелік аңыздардың, этнография мен тарих ғылымына арналған халық әдебиеті ескерткіштерінің рөлі, әртүрлі халықтардың эпосы мен аңыздарындағы типологиялық ұқсастықтар ерекше атап өтілген? Ч.Ч. Уәлиханов
190. Көркем шығармашылықтағы, табиғаттағы және өмірдегі сұлулықтың мәні мен формалары туралы, өнер қоғамдық сананың ерекше формасы ретіндегі философиялық ілім. Эстетика
191. >Материалы адам денесінің қимылдары мен қалпы болып табылатын, поэтикалық мағыналы, уақыт пен кеңістікте жүйеленген, көркемдік жүйені құрайтын өнер түрі. Хореография
192. Мақсаты адамдардың пайдалы және рухани қажеттіліктеріне жауап беретін, адамзаттың өмірі мен қызметіне қажетті құрылыстар мен ғимараттарды жасау болып табылатын өнердің монументалды түрі. Архитектура
193. Ерекшелігі суретшінің шығармашылық қиялымен түрлендірілген шынайы дүние бейнесін бояулардың көмегімен бояумен бейнелеуде жатқан жалпақ бейнелеу өнері ... кескіндеме
194. Бейнелеудің материалдық тасымалдаушысы сөз болатын өнер түрі. Әдебиет
195. Белгілі бір сәтке жеткілікті адамның өз мүдделері мен мақсаттарына, сезілетін қажеттілігіне сәйкес әрекет ету қабілеті. Бостандық
196. Іс-әрекеттер мен әрекеттерге, сондай-ақ олардың салдарына жауапты болу объективтік міндеттемесі. жауапкершілік
197. Жоғарыда келтірілген анықтамалардың ішінен "Плагиат" ұғымына сәйкес келетінін таңдап алыңыз - жеке тұлға қасақана жасаған, басқа адамдарға жалған мәліметтерді жеткізумен бірге бөтеннің шығармашылық еңбегінің қорғалған нәтижелерін заңсыз пайдалану немесе оған билік ету. нақты автор ретінде өзі туралы ақпарат
198. Жеке тұлғаның қасақана жасаған, басқа тұлғаның нақты авторы ретiнде өзi туралы жалған мәлiметтермен ұштасатын бөтен шығармашылық жұмысының қорғалған нәтижелерiн заңсыз пайдалану немесе оған билiк ету Плагиат.
199. Қоғамдық сананың ерекше формасы және қоғамдық қатынастардың бір түрі, сондай-ақ адамгершілік нормаларының көмегімен қоғамдағы адамның іс-әрекетін реттеу тәсілі. Мораль немесе мораль
200. >Қазіргі философтардың қайсысы «Бостандық – заңдармен рұқсат етілгеннің бәрін істеу құқығы» деп есептеді? Монтескье
201. Қазақ суретшісі және акварельшісі, Қазақ КСР халық суретшісі, қазақ бейнелеу өнерінің негізін салушы – Әбілхан Қастеев.
202. Адамдардың утилитарлық және көркемдік-эстетикалық қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған тұрмыстық бұйымдарды жасаудағы шығармашылық қызмет түрі. Өнер және қолөнер
203. Ұлттық қазақ театрының 1926 жылы Қызылордада қойылған алғашқы қойылымы – Алтын Сакина.
204. Пленкаға түсірілген қозғалмалы бейнелерді экранда жаңғырту, тірі шындықтың әсерін тудыру өнері. Кинотеатр
205. Кеңес, қазақ опера әншісі, актриса, педагог. Соңғысы, КСРО-ның ең жоғары ерекшелік дәрежесі - «КСРО Социалистік Еңбек Ері» атағы 1991 ж. Төлегенова Бибігүл Ахметқызы
206. Бейнелеу өнеріне: кескіндеме, графика, гравюра, мүсін, керамика, фотосурет, бейне, кино түсіру, дизайн, қолөнер және сәулет жатады.
207. Тұрмыстық бұйымдарды, құралдарды, гүлдерді, жемістерді және т.б бейнеленген кескіндеме жанры. - бұл ... натюрморт
208. Көркем шығармашылықтағы, табиғаттағы және өмірдегі сұлулықтың мәні мен формалары туралы, өнер қоғамдық сананың ерекше формасы ретіндегі философия бөлімі. мен де. Эстетика
209. Қазақ киностудиясында 1938 жылы түсірілген тұңғыш фильм – Амангелді.
210. Қазақстандағы ұлттық кинематографияның негізін салушы, актер, режиссер, «КСРО халық әртісі», «Қазақфильм» киностудиясының жетекшісі (1954-1970) Шәкен Айманов.
211. Қазақстан Республикасы әнұранының музыкасының авторы Шәмші Қалдаяқов
212. Дүниетанымның эмоционалды-психологиялық жағы ... қатынасы
213. Дүниеге көзқарастар, бағалаулар, ұстанымдар, белгілі бір көзқарас пен түсінік, сонымен қатар адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетінің бағдарламасы. көзқарас
214. Ежелгі философтардың қайсысы адам ақыл-ойының біліміне бет бұруға, сол арқылы аталғандарды жүзеге асыруға шақырған. Философия тарихындағы «антропологиялық революция»? Сократ
215. Философиялық ұстаным, оған сәйкес болмыстың бірнеше немесе көптеген тәуелсіз және азайтылмайтын принциптері немесе түрлері, білім негіздері мен формалары бар. Плюрализм
216. Антикалық дәуір философтарының қайсысы «Адам – бар, олар бар және жоқ, олар жоқ, барлық заттардың өлшемі» деген тезисті алға тартты? Протагор
217. Адамзат тарихының ерте кезеңдерінде пайда болған және аңыз-әңгімелерде бейнеленген дүниетанымның өзіндік формасы. МИФ
218. Философиялық-идеологиялық концепция, оған сәйкес адамдардың болмыстың, танымының, дамуының және мінез-құлқының шынайы негіздері орынды орындылық қағидалары болып табылады. Рационализм
219. Болмыстың нақты категориясы ретінде бар болмысты белгілейтін ұғымды алғаш рет ежелгі грек ойшылы Парменид қолданған.
220. Объектіні өз бетінше зерттеу мақсатында бөліктерге, элементтерге ыдыраумен байланысты ойлау әдісі. Талдау
221. Үнді философиясындағы карма заңы бойынша жаңа туғандар тізбегіндегі жанның немесе тұлғаның реинкарнациясы Самсара немесе реинкарнация.
222. Қоғамдық прогресті қоғамдық-экономикалық формациялардың дамуы мен өзгеруі деп түсінген философ: Маркс.
223. Жоғарыда келтірілген анықтамалардың ішінен «Монотеизм» категориясына сәйкес келетінін таңдаңыз: діни, философиялық, теологиялық (теологиялық) ұғым, басқа құдайларға сенуді түбегейлі жоққа шығаратын жалғыз Құдайға сенуді және оларға табынуды білдіреді. . Дөрекі айтқанда монотеизм
224. Берілген анықтамалардың ішінен «Политеизм» түсінігіне қайсысы сәйкес келетінін таңдаңыз: наным жүйесі, әдетте құдайлар мен құдайлар пантеонына жиналған бірнеше құдайларға сенуге негізделген діни дүниетаным.
225. Моральдық принциптің авторы: «Сіздің ерік-жігеріңіздің максимумы бір уақытта жалпыға бірдей заң шығару принципіне айналуы мүмкін болатындай әрекет етіңіз». Канту
226. Жаңа заманның француз философы, математигі және натуралисті; оны «жаңа философияның атасы» деп атайды, өйткені ол қазіргі рационализмнің негізін салушы. Рене Декарт
227. Бұрынғы күймен ашық үзіліспен байланысты қоғамның, табиғаттың немесе білімнің дамуындағы түбегейлі, түбегейлі, терең, сапалы өзгерістер, секіріс. Революция
228. Адамның дүниетанымын, дүниетанымын, дүниетанымын қамтитын күрделі сана құбылысы. көзқарас
229. Пифагор мен оның ізбасарларының пікірінше, заттарға қарағанда үлкенірек болмыс дәрежесіне ие бастау дегеніміз не. Сан
230. Философиядағы «материализм желісін» өз ілімімен анықтаған ежелгі грек философы. Демокрит
231. Философиядағы «идеализм желісін» өз ілімімен анықтаған ежелгі грек философы. Платон
232. Біржақтылық, жеке тұлғаның абсолюттенуі, тұрақтылығы ерекшеленетін ойлау тәсілі қалай аталады? Метафизика
233. Типтік белгілерден айырмашылығы жеке адамның қайталанбас өзіндік ерекшелігі (сыртқы келбеті, мінезі, әдеттері, ерекшеліктері және т.б.) бұл: Тұлға
234. Дүниетану позициясы, ол ғылыми білім идеясына негізделген ең жоғары мәдени құндылық және адамның дүниедегі бағдарының анықтаушы факторы. ғылым
235. Ғылым мен ғылыми-техникалық прогресті жаһандық проблемалардың негізгі себебі деп санайтын және оларға қарсы тұратын дүниетанымдық ұстаным. антисциентизм
236. Ф.Энгельс марксизм философиясының пайда болуының ең маңызды жаратылыстану-ғылыми алғышарттарына жатқызған эволюциялық теорияның авторы. C. Дарвин
237. Адамның өз мүдделеріне, қажеттіліктеріне, талғамдарына, мұраттарына, мақсаттарына сәйкес өмірдің кез келген саласында еркін ойлау, сезіну және әрекет ету қабілеті, мүмкіндігі және ұмтылысы. Бостандық
238. Белгілі бір тұтастықты, бірлікті құрайтын элементтер жиынтығын сипаттайтын ұғым. Жүйе
239. Пәні дұрыс пайымдау, рефлексия әдістері мен әдістері, сондай-ақ заңдылық, жүйелілік, дәлелдеумен сипатталатын ойлау процесі болып табылатын философияның саласы. Логика