Байланысты: Әйгілі неміс тарихшысы Альф Людткенің кітабы Тарих институтының -emirsaba.org
Әйгілі неміс тарихшысы Альф Людткенің кітабы Тарих институтының қызметкері
Әйгілі неміс тарихшысы Альф Людткенің кітабы Тарих институтының қызметкері. Макс Планк, радондардың бірі «күнделікті өмір тарихы» бағытының жетекшілері (Alltags- Geschichte), автор орыс оқырманы үшін арнайы дайындаған Үшін және демонстрациялай отырып, ғылыми мәселелердің кең ауқымын қамтиды Күнделікті өмір тарихы үшін үлкен мүмкіндіктері бар. Материал бойынша ХХ ғасырдағы неміс тарихы. Автор жаңа көзқарастарды көрсетеді. Жалпыадамзаттық сипатқа ие еңбек, соғыс және билікті зерттеу Және сондықтан соңғы оқиғаларға қатысты Ресейдің торийі. Бұл туралы алғы сөзінде С.В. Журавлева«Күнделікті өмір тарихы – жаңа зерттеу бағдарламасы Ұлттық тарих ғылымы үшін» және кіріспеде «Alltags-Geschichte және Ресейдегі еңбек тарихын зерттеу. Күнделікті өмір тарихы Батыс Германияда пайда болды. 1970 жылдардың ортасы, алғашында қоғамдық қозғалыс ретінде «төменнен» келтірілген – қарапайым немістердің басқаларға деген қызығушылық толқыны бойынша Елдің ұзақ өткені. Басты назар аударылды Азаматтардың ұлт-социалистердің қызметіне араласуы: қатысудан қылмыстық әрекеттер немесе әртүрлі нысандарға «мүлдем келісім» режим үшін кінәлі. Күнделікті өмірдің тарихы, алғаш танысқан- сыни тұрғыдан алғанда, уақыт талабы және өзіндік сын болды vom «дәстүрлі» институттық тарих ғылымы,ол өз мүддесі аясынан рөлі мен іс-әрекетін, тәжірибесін және реживания «кішкентай адам». Сонымен, кезеңдегі зерттеулер жергiлiктi деңгейдегi цизм көпшiлiктiң өз еркiмен қатысуын ашты қарапайым немістер көршілерін хабардар етуде немесе қудалауда дей - еврейлер, коммунистер, т.б. - фашизм кезінде. Аян Бұл нацистік режимге басқа елдердің кең қолдауы болды.Неміс жұмысшылары – дүниежүзілік революцияның кешегі басты тірегі циялар. Сондай-ақ жағдайға байланысты күтпеген жағдай болды. бір адамдар әртүрлі тәсілдермен әрекет ете алар еді - кейде ынтамен режимнің қызметін қолдап, кейін оның нұсқауларын үнсіз елемей немесе тіпті оған бағынбайтын нәрседе. Оның үстіне күнделікті тәжірибені қайта құру мінсіз бірақ фашистік биліктің толық бақылауында екенін анық көрсетті астам неміс қоғамы болған жоқ. Тіпті ең қиын жағдайда да Кейбір жағдайларда адамдар таңдауға ие болды және іс жүзінде олар әрекет етеді әртүрлі жолдармен (соның ішінде, мысалы, еврейлерге қатысты басып алынған жердегі халық, партизандар немесе бейбіт тұрғындар аумақтар). Жеке адамдар немесе әлеуметтік топтар күнделікті деңгей бір немесе басқа жолмен өзгерді олардың өміріне билік бақылауының енуіне тосқауыл қойды және қоғам өмірі. «Амансыз ревизионизмнің» жарқын мысалы - ДСҰ кезіндегі Вермахт тарихына арналған деректі көрме 1995 ж.дүниежүзілік соғыстың шоғыры. Оның кеңейтілген нұсқасы ұсынылды 2001 жылы қоғамдық жұмыс атқарды, ал өзі ғылыми кеңесші қызметін атқарды А.Лудтке. Бұл экспозиция бұрынғы басымды өзгертті. Германияның фашистердің оккупацияланған елдердегі жауыздығы туралы идеясы шомылатын аумақтар негізінен СС әскерлерінің ар-ожданында болды, бірақ олай емес әскер. Людткенің айтуынша, құжаттар мен фотосуреттер «дәлелдейді қатыгездікпен және белсенді қатысумен келісім (сарбаз). Вермахттың қылмыстары» (18-бет).Күнделікті өмір тарихы микроэлементтерге ерекше қызығушылық танытады. тарихи құбылыстар мен процестер, шағын қоғамдар тарихына және тарихи топтар, сондай-ақ отбасылық және өмірбаяндық әңгімелер. Оның мақсаты – «қарапайым адамдарды табу тарихтың өз дауыстары мен тұлғалары. Людтке бірқатар принциптерді енгізеді оның тұжырымдамасы үшін үлкен маңызы бар, аудару қиын ұғымдар орыс тіліне, соның ішінде Эйгенсинн - «еркіндік» немесе «адал қыңырлық», бұл қызметкердің қолдауы ретінде түсіндіріледі жұмыс орнында тәуелсіздікке бөлінді. Және одан да көп жоғары және сирек біліктілік пен өндірістік тәжірибе қызметкердің иелігінде, әсіресе оған сеніп тапсырылған дербес жұмыс қыз. Нәтижесінде зауыт әкімшілігі тәуелді болды мұндай жұмысшыдан көпір болды және оның мүмкіндіктері көбірек болды бойынша өз еркінің көрінісі және тәуелсіздіктің кеңеюі үшінжұмыс орны. Зауыттардағы күнделікті жағдайға ұқсас «Адасқан қыңырлық» қоғамның басқа салаларына да тән еді. уақытша қоғам, мысалы, әскери қызмет үшін. Іске асыру-бекітілген нормалар мен өкілеттіктерді қалыптастыру онсыз мүмкін емес маңызды рөл ғана емес, «адам факторын» ескере отырып тарихта маңызды рөл атқарады, бірақ сол немесе басқа дәрежеде әсер етуші күш. Егер бастапқыда орталық тақырып және ерекше«күнделікті өмір тарихының» тамыры тарихты зерттеу болды Неміс фашизмі, содан кейін қазіргі уақытта бұл бағыт ұлттық шекарадан шығып, әртүрлі салаларда сәтті дамыды елдер мен континенттер. Бұл тәсіл ең перспективалы болып табыладықазіргі заманның зерттеушілері, ең жақсы сақталған әртүрлі көздер (соның ішінде аудиовизуалды және жеке шыққан) және материалдарды тарту мүмкіндігі бар «уст- нұх тарихы. Ерекше маңызы бар тәжірибе «тарих күнделікті өмір» Ресейдің қазіргі заманғы тарихы мамандарына арналған
тарихнамалық мәселелердің түбегейлі ұқсастығына байланысты және
елдеріміз бен халықтарымыздың тарихи тағдырларының жақындығы. Бұл туралы
диктатуралар тарихы сияқты маңызды тақырыптар мен «тоталитарлық
қоғамдар» 20 ғасыр; революциялық және наразылық қозғалыстарының тарихы;
немістер мен орыстар болған ХХ ғасырдағы дүниежүзілік соғыстар тарихы
баррикадалардың әртүрлі жағында орналасқан. Жақында Людткенің өзі қабылдады
салыстырмалы халықаралық жобаға жазбаша қатысу
С. Фицпатрикпен бірге 2009 жылы жарияланған кең тарау
кітабы «Тоталитаризмнен тыс: сталинизм және нацизм контекстінде
қысым.»
Төменде Людткенің өзі топтаған мәтіндері берілген
алты бөлім. Бірінші бөлім «Күш өрісі тақырып ретінде:
Билік – көші-қон-соғыс-отаршылдық. Билік туралы түсінік
«Шектеу дәуірі» негізінен соғыс тәжірибесі негізінде қалыптасады. Ішінде үстінде-
Нацистік Германия қырып-жою соғысын жаппай қолдап,
1939 жылы басталған автор күнделікті элементтерді қадағалайды
аман қалу стратегиялары. Оларға эмоционалды күйзеліс,
әртүрлі мәртебедегі адамдар өздеріне де, басқаларға да жанды
«жеңіс үшін күресуге», содан кейін «соңғысын ұстауға» деген ұмтылыс
барыңыз». Адамдарды бөлетін әлеуметтік және мәдени шекаралар емес
яһудилердің сегрегациясына келгенде маңызды болды:
Германия халқының басым көпшілігі бейжай көрермен болып қала берді
лем немесе тіпті оларға қарсы әрекеттерге белсене қатысқан
бұрынғы көршілер.
Соғыстың нәтижесіне, әсіресе жеңіліске ұшырағаннан кейінгі күмән
Сталинградта күмәнданудан гөрі жиі көрінді
геноцид туралы. Ал егер біреу мұны сынаса
Тақырып, қалғандары бұл туралы «қайда болуы керек» деп ықыласпен хабарлайды. Қатысу
соғыста көптеген қарапайым немістер үшін сезіну мүмкіндігі болды
өздерін «үлкен тұтастықтың» бөлігі ретінде. Бұл ретте жоғарыдан жұмылдыру
дайындалды және «өзін-өзі жұмылдыру» арқылы айтарлықтай нығайды.
Қатыгездік пен дәл нысанаға атуға құштарлық осындайда пайда болды
психикалық қабылдау ерлердің қаттылығының көрсеткіші және белгісі ретінде
«жақсы жұмыс», бұл нәсілшіл көзқараспен жақсы үйлеседі
оның тапқан «қоғамға жат» және «адамгершіліктен тыс» туралы
жынысына, класына немесе жасына қарамастан немістер арасындағы жақтаушылар
Ұлттық социализм дәуірінен көп бұрын. Мұның салдары болды
сокомеры, тіпті неміс жұмысшыларының мейірімсіздігі, бұрын
барлық аға жұмысшылар мен жұмысшылардың, сондай-ақ инженерлердің, басшылардың
қатысты бөлімшелердің қызметкерлері мен кәсіпорын директорлары
азат жұмысшыларға және концлагерь тұтқындарына (71–72 беттер).
Бөлімде «Жұмысшылар, Эйгенсинн және неміс тіліндегі саясат
1880-1914 жылдардағы кәсіпорындар» авторы дәстүрліден алшақтайды
стереотип және саяси мінез-құлықты анықтаушы ретінде қарастырады
«өзін-өзі бекіту әдістерінің» бекітілген түрі, жеңу жолдары
шектеулер мен қысым. Ресми түрде аман қалудың әртүрлі әрекеттері
бірақ заңсыз жолмен (азық-түлік, көмір
немесе отын) жұмысшылар нормаларды бұзудың бір түрі ретінде қабылдамады құрметтілігі. «Барлық жағдайда сәттілік — яғни. аман қалу, бастап
өз позициясын жақсы жаққа өзгерту - онсыз да ықпал етті
еркін бағыну және еңбек адамдарының ерекше демонстрациялық мақтанышы
құрылыс процесінде көрінетін қозғалыстағы адам
әріптестерімен қарым-қатынас, сонымен қатар текетірес барысында
зауыт басшыларымен қарым-қатынас. Жасырылған мақтаныш болды
жұмысшыларды қорғаудың артында әртүрлі тәсілдермен «меншік құқығы
ерік» олардың күнделікті саясатында» (103-бет).
«Рационализация ма, әлде «еңбек намысы»» тарауында? герман
жұмысшылар Веймар Республикасы жылдарында және нацизм кезеңінде «автор
Үшінші рейхтегі «символдық тәжірибенің» маңыздылығын көрсетеді,
бұрын әлеуметтік тарихшылар үстірт деп жоққа шығарған
нақты экономикалық және бүркемелеуге арналған риторика
нацизм қызмет ететін саяси мүдделер. Атап айтқанда, ол
тәнді дәріптейтін символизмге назар аударады
аспан еңбегі. Оның айтуынша, тіпті жұмысшылар кім
1933 жылдан кейін социал-демократтар немесе коммунистер қалды.
нацистік режимге екіұшты көзқарас танытты.
Нацистер бұл «күмәнсіз үнсіз келісімді» нығайтуға тырысты.
бұл» әлеуметтік маңызын табанды түрде атап көрсету арқылы
«сапалы неміс жұмысы» және «еңбек абыройы»; олар туралы сөйлесті
«еңбектегі қуаныш», «өндірістік қауымдастық» туралы және «ұлттық
нағыз бірлік». Бұл суреттердің барлығы 1933 жылға дейін әзірленген.
ұлтшыл консерваторлар тобының ақымақтары -
өнімділік сарапшылары. Нацистік режим
неміс жұмысшыларына танудың жаңа түрлерін ұсынды,
жаңа мәртебе, жаңа мүмкіндіктер мен үміттер. Ол үлес қосты
оны жұмысшылардың қабылдауы, сайып келгенде, соған әкелді
немесе басқа жолмен қанды фашист құрылысына қатысу
режимі (133-бет).
Бөлімдер «Жұмыстағы адамдар. Өнеркәсіптік траекториялар және
Қиын кезеңде аман қалу жолдары: ХХ ғасырдағы неміс жұмысшылары
ke» және «Соғыс жұмыс ретінде: дүниежүзілік соғыстар дәуіріндегі армия қызметі»
іс жүзінде ұқсас тақырыптар біріктіреді. Автор екі қояды
бір қарағанда басқа, бірақ іс жүзінде байланысты мәселе.
Біріншіден, Вермахт сарбаздарын соғысты жалғастыруға мәжбүр еткен нәрсе
соғыстың соңына дейін және одан кейін де? Екіншіден, не болды
әсіресе арасында тұрақты, тіпті өспесе де, қатыгездік туғызды антипартизанға қатысқан көптеген неміс әскерилері
Шығыс майданда, одан кейін Оңтүстік-Шығыстағы және
Оңтүстік майдандар?
Егер серіктестіктің ерекшеліктерін қарастыруға жүгінсек және
шағын әскери бөлімдердегі еңбек, деп атап өтеді
torus, олардың негізінен сәйкес келетінін байқамау мүмкін емес
өнеркәсіп өндірісіндегі жағдаймен берілген. сәйкес
Осымен көптеген айғақтар мұны растайды
далада кісі өлтірумен болған алғашқы кездесуден бастан кешірген шок
шайқас, тез өтті. Сарбаздар онымен күресе алды, соның ішінде
төбеттік сияқты қасиетке байланысты саны (Ei-
генсинн). Екінші дүниежүзілік соғыстағы көптеген неміс жауынгерлері үшін
lye әрекеттері және олардың сәйкестілігін орындаудың тиімді әдістері
жауынгерлік миссиялар «жоғары сапалы неміс
жұмыс» (244-бет).
Кітаптың қорытынды бөлімінде «Еңбекшілер Шығыс және
Батыс Германия: «Сапалы неміс жұмысы» арасындағы
1950-1990 жылдар» авторы қалай, талқылау нәтижесінде және
қарсылық білдірсе, көптеген әлеуметтанушылар бұл құндылықпен келіскен
Батыс қоғамдарындағы көрнекті белгілер терең өзгерістерге ұшырады.
Атап айтқанда, жұмыста адалдық пен мойынсұнушылыққа деген көзқарастар
олардың бұрынғы маңыздылығын бекітті; адамдар көбейіп барады
еңбек процесінде өзін-өзі жүзеге асыруға және қанағаттануға бағытталған
қажеттіліктеріңізді құру. Германияда әртүрлі қабаттарда
ауылдар мен жас топтары әртүрлі комбинациялармен ұсынылған
бұл құндылықтар. Сауалнамаларға сәйкес жас респонденттердің саны артып келеді
«дәлдікке» қарағанда «тәуелсіздікке» басымдық берді және
«еңбекқорлық». Дегенмен, «еңбекқорлықтың» танымалдығы сақталды
орта деңгей, ал «мойынсұну» және «бағыну»
бұл қасиеттер қолданатын қолдауды толығымен жоғалтты
1950 жылдардың басында немістер арасында аталды. жартысына жуығы
2000 жылы респонденттердің жасы елестете алмайтынын айтты
Болашақта жұмыссыз қанағаттанарлық өмір сүріңіз. Бола тұра
еңбек ұғымы жаңа сапалық сипатқа ие болады. Жұмыс
олардың материалдық әл-ауқатының негізі әлі де бар, бірақ
Сонымен қатар, респонденттер жұмысты нақты жұмыс ретінде қарастырады
олардың өз мүдделері үшін әрекет ете алатын уақыты мен орны,
табанды түрде, сондай-ақ әріптестермен шығармашылық ынтымақтастықта. Күтілетін жұмыс түрлерінен күтілетіні анық
жеке тұлғаның бастамасы мен шығармашылығына ғана мүмкіндік береді, сонымен қатар талап етеді
олар басылады немесе тым болмаса басылмады (268-бет).
http://emirsaba.org