Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.........................................................................61
Кіріспе
Квест - шытырман оқиғалы ойын (анг. Quest-іздеу, анг. Adventure-приключение), ойыншыдан сюжетті алға жылжыту үшін ақыл-ой мәселелерін шешуді талап етеді. Ойынның сюжеті алдын-ала анықталуы немесе көптеген нәтижелер беруі мүмкін, олардың таңдауы ойыншының әрекеттеріне байланысты.
Өзіміз білетіндей, балалар оқу процесін көбінесе «қастықпен» қабылдайды. Бұл, әсіресе, фактілермен қаныққан құрғақ материалмен қоректендірілген кезде байқалады. Балалар, тіпті дамудың бастапқы кезеңінде де нақты пәндерді оқуға бейім емес. Әрине, олар үйренуден гөрі қарапайым ойындарды артық көреді. Балаларды білім беру пәндеріне қызықтыру үшін ойынды оқыту әдістерінің бірі ретінде қолдану ұсынылды, өйткені ойын процесінде балалар сол немесе басқа материал туралы түсінік алады, сонымен қатар болып жатқан оқиғалар туралы өзіндік пікір қалыптастырады және баланың психикасына жақсы жағынан қатты әсер етіп, дұрыс дүниетанымды қалыптастыра алады.