«Maтeмaтикадан сыныптан тыс жұмыс (факультативтік сабақ)» пәні бoйыншa Тақырыбы: «Математикалық квест құру»



бет1/7
Дата15.01.2023
өлшемі33,5 Mb.
#61322
түріСабақ
  1   2   3   4   5   6   7
Байланысты:
квест технологиясы [Автосохраненный]

«Maтeмaтикадан сыныптан тыс жұмыс (факультативтік сабақ)» пәні бoйыншa Тақырыбы: «Математикалық квест құру»


Қaзақстaн Pеспубликacы Білім және Ғылым миниcтpлігі
Aкадемик Е.А.Бөкетoв aтындағы Қaрaғaнды Унивеpcитеті
Mатематикa және ақпараттық технологиялар факультеті
Mатематика және информатиканы оқыту әдістемесі кафедрасы
Орындаған: М-19-1 тобының студенті Курымбаева М.К.
Жетекшісі:Жетекші: ф-м.ғ.к., қауымд. профессор Д.М.Ахманова

Мазмұны

  • Кіріспе.......................................................................................................................3
  • Квест тарихына шолу...............................................................................................4
  • Квестке компьютерлік ойындардың қатысы.........................................................5
  • Квест технологияларының түрлері........................................................................6
  • Квест технологиясының құрылымы......................................................................8
  • Қиындықтар мен мотивация.................................................................................10
  • Математика сабақтарындағы квест технологиялары..........................................11
  • Квест технологияларының тәрбие мен білім берудегі маңызы мен маңызы...13
  • Квест ойынына мысал…………………………………………………………...14
  • Қорытынды.............................................................................................................60
  • Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.........................................................................61

Кіріспе


Квест - шытырман оқиғалы ойын (анг. Quest-іздеу, анг. Adventure-приключение), ойыншыдан сюжетті алға жылжыту үшін ақыл-ой мәселелерін шешуді талап етеді. Ойынның сюжеті алдын-ала анықталуы немесе көптеген нәтижелер беруі мүмкін, олардың таңдауы ойыншының әрекеттеріне байланысты.
Өзіміз білетіндей, балалар оқу процесін көбінесе «қастықпен» қабылдайды. Бұл, әсіресе, фактілермен қаныққан құрғақ материалмен қоректендірілген кезде байқалады. Балалар, тіпті дамудың бастапқы кезеңінде де нақты пәндерді оқуға бейім емес. Әрине, олар үйренуден гөрі қарапайым ойындарды артық көреді. Балаларды білім беру пәндеріне қызықтыру үшін ойынды оқыту әдістерінің бірі ретінде қолдану ұсынылды, өйткені ойын процесінде балалар сол немесе басқа материал туралы түсінік алады, сонымен қатар болып жатқан оқиғалар туралы өзіндік пікір қалыптастырады және баланың психикасына жақсы жағынан қатты әсер етіп, дұрыс дүниетанымды қалыптастыра алады.


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет