Бағыт
|
2021-2022ж.
|
2022-2023ж.
|
2023-2024ж.
|
Басымдықтар
|
Мақсат
|
Күтілетін нәтижелер
|
Басымдықтар
|
Мақсат
|
Күтілетін нәтижелер
|
Басымдықтар
|
Мақсат
|
Күтілетін нәтижелер
|
Оқу мен оқыту үдерісінде инновацияны ендіру
|
Ұжымдық іс-әрекетті дамыту; Мұғалімдердің зерттеу дағдысын жетілдіру
Инновациялық технологияларды сатылай енгізу:
Сабақты зерттеу
|
Қалыптасқан ынтымақтас
тықта жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру
Мектеп мұғалімдерінің кәсіби шеберлігін арттыру;
|
Командалық ынтымақтастықта бірлесіп жұмыс жасай алады,
Ортақ мақсатқа жету үшін бірлесіп жоспар құра алады
|
Іс әрекетті зерттеу
Геймификация: ойын элементтері арқылы оқытуды қызықты ету.
|
-Оқушылар
дың сыни ойлау қабілетін дамыту,
Геймификация: ойын элементтері арқылы функционалдық сауаттылығын арттыру;
|
Сыни ойлау, рефлексия, бірлесе жоспарлау дағдысы қалыптаса
ды,
Геймификациялық ойындар зерттеу тобы құрылады
|
Кіріктірліген ( STEAM ) бағдарламаларды ендіру, дамыту
|
Кіріктірліген ( STEAM) бағадарламаларды ендіру дағдыларын дамыту
|
Пәндер байланысы артады.
|
Құндылық
тарға бағдарланған тәрбие
(1,5,6-модуль)
Құрмет пен
Ынтымақ
тастық)
|
Тұлғаны ұлттық және жалпыаза
маттық құндылық
тарға тәрбиелеуде «Шаңырақ» бағдарламасын негізге алу
|
Оқушылардың өзін - өзі анықтауы мен өзін өзі дамытуына мүмкіндік беру
|
Командалық жұмыс қалыптасадыКөшбасшылығы дамып, адами құндылығы қалыптасады
|
Өзін өзі басқару қабілетін шыңдау.
|
Біртұтас топтық рухты қалыптастыру.
|
Шығармашылық, әлеуметтік жобалармен топтық зерттеу жүргізеді
|
Оқушы үнін басшылыққа алу
|
Тұлғаның өз өмір жолын сауатты таңдауына ықпал ету.
|
Көшбасшылық дағдысы қалыптасқан азамат шығады.
|
Білім беру сапасы
(4, 7-модуль)
Оқу мен оқыту үдерісінде новацияны инновацияландыру
|
Іс-әрекеттегі зерттеу сабақ үдерісінде.
|
«Өзін өзі дамытушы» тұлғаның ұйым мақсаттарынан жеткізудегі ролін анықтату.
|
|