«Мобильді программалау технологиясы және толықтырылған шынайылық»



Дата27.11.2023
өлшемі17,46 Kb.
#130037
түріПрограмма

«Мобильді программалау технологиясы және толықтырылған шынайылық»
пәні бойынша емтихан сұрақтары



  1. Мобильді технологиялардың даму тенденциясы

  2. Мобильді қосымшалар және олардың классификациясы

  3. Мобильді құрылғылар және олардың жіктелуі

  4. Мобильді операциялық жүйелер: Android, IOS, Windows Phone, Symbian, BlackBerry OS

  5. Мобильді әлеуметтік желілер

  6. Мобильді бұлттық шешімдер

  7. Мобильді қосымшаның негізгі компоненттері және олардың атқаратын қызметтері

  8. Бизнеске арналған мобильді қосымшалар

  9. Ойындарға арналған мобильді қосымшалар

  10. Мобильді құрылғыларға арналған Android операциялық жүйесі

  11. Мобильді құрылғыларға арналған IOS операциялық жүйесі

  12. Мобильді құрылғыларға арналған Windows Phone операциялық жүйесі

  13. Мобильді құрылғыларға арналған Symbian OS операциялық жүйесі

  14. Мобильді құрылғыларға арналған BlackBerry OS операциялық жүйесі

  15. Android операциялық жүйесінің архитектурасы

  16. IOS операциялық жүйесінің архитектурасы

  17. Мобильді қосымшаларды пайдалану салалары

  18. Мобильді қосымшаларды әзірлеу орталары

  19. Мобильді қосымшаларды әзірлеу кезеңдері

  20. Intel XDK және Intel Beacon Mountain мобильді қосымшаларды әзірлеу ортасы

  21. Marmalade SDK құралдар жинағы

  22. Android қосымшаларының түрлері

  23. Android қосымшаларының негізгі компоненттері

  24. Android қосымшаларының қызметтері

  25. Толықтырылған шынайылық технологиясы

  26. Толықтырылған шынайылық технологиясының даму тарихы

  27. Толықтырылған шынайылық технологиясын қолдану салалары

  28. Білім берудегі толықтырылған шынайылық технологиясы

  29. 3D қозғалтқыштар және олардың жұмыс жасау принципі

  30. Unity-де примитивтермен және негізгі орта компоненттерімен жұмыс

  31. Кросс-платформалық ойындар әзірлеуге арналған Unity ортасы

  32. 3D модельдеу және мобильді ойындарда қолданылуы

  33. Графикалық кескіндерді 3D модельде көрсету әдістері

  34. AR қосымшаларын жасауға арналған құралдар (ARize, Arloopa Studio, EyeJack, WebAR және т.б.)

  35. Толықтырылған шынайылық технологиясы: Vuforia кітапханасымен программалау

  36. Unity ортасында әзірленген AR қосымшасын тестілеу

  37. Мобильді AR қосымшалары және олардың класстары

  38. Виртуалды интерфейсті жобалау

  39. Визуалды интерфейсті жобалаудың блоктары

  40. Басқару элементтері және навигацияны жобалау

  41. Көп терезелі қосымшалар

  42. Мобильді қосымшалардағы HTML технологиясы

  43. Сенсорлық оқиғалар туралы мәліметтер жинау

  44. Мультимедиямен жұмыс

  45. MediaPlayer класының экземплярының өмірлік циклі

  46. MediaRecorder классының өмірлік циклі

  47. Кіріктірілген смартфон камерасын пайдалану

  48. Позициялау жүйелерімен өзара әрекеттесу

  49. Дүниежүзілік позициялау жүйесі

  50. Google карталарын мобильді қосымшаларға қосу

  51. Датчиктер мен өлшеуіштер

  52. AChartEngine кітапханасы

  53. SQLite мәліметтер базасымен жұмыс істеу негіздері

  54. Мобильді қосымшалардағы анимация Android үшін 47.2D және 3D графикасы

  55. Смартфондарға арналған ойын қосымшаларын құру принциптері

  56. Intel® XDK даму ортасы

  57. Intel® XDK ортасының құрамы

  58. Эмулятор және құрылғыда іске қосу

  59. Processing программасында түстерді қолдану

  60. Processing программасында қолданылатын деректер типтері

  61. Processing программасында тағайындалған шарттарды жүзеге асыру

  62. Processing программасында циклдарды жүзеге асыру

  63. Processing программасында диалог класын қолдану

  64. Processing программасында әрекеттер арасында ауысу

  65. MIT App Inventor қосымшасы

  66. MIT App Inventor қызметі

  67. MIT App Inventor. Drawing Canvas

  68. MIT App Inventor. Sprites

  69. MIT App Inventor. SMS-хабарламалар

  70. MIT App Inventor. Сенсордың орналасуы

  71. MIT App Inventor-да алғашқы мобильді қосымшаны құру.

  72. Кескіні бар мобильді қосымшаны құру алгоритмін жазыңдар.

  73. Дыбысы бар мобильді қосымшаны құру алгоритмін жазыңдар.

  74. Нысанға сілтеме бар мобильді қосымшаны құру алгоритмін жазыңдар.

  75. Мәтіні бар мобильді қосымшаны құру алгоритмін жазыңдар.

  76. MIT App Inventor. Кіріктірілген басқару блогы

  77. MIT App Inventor. Кіріктірілген «Logic» блогы

  78. MIT App Inventor. Кіріктірілген блок «Mathematics» блогы

  79. MIT App Inventor. Кіріктірілген «Control» блогы

  80. MIT App Inventor. Кіріктірілген «Arrays» блогы

  81. MIT App Inventor. Кіріктірілген «Colors» блогы

  82. MIT App Inventor. Кіріктірілген «Variables» блогы

  83. MIT App Inventor. Кіріктірілген «Procedures» блогы

  84. MIT App Inventor. MIT App Inventor палитрасына шолу

  85. MIT App Inventor. «Properties of components» терезесі

  86. Мобильді қосымшаларда процесстерді өңдеу

  87. Activity күйлері: Resumed, Paused и Stopped

  88. onCreate кері байланыс әдістері; onStart; onResume; onPause; onStop; onDestroy

  89. WebAR онлайн конструкторы

  90. AR Studio онлайн конструкторы


Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет