Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Атадан қалған асыл сөз
|
Мектеп: №47
|
Күні: 18.11.19
|
Мұғалімнің аты-жөні: Буханова Д.У
|
Сынып:9 Қазақ әдебиеті
|
Қатысқандар:26
|
Қатыспағандар:0
|
Сабақтың тақырыбы
|
Бұқар жырау «Әй, Абылай, Абылай»
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқубағдарламасына
сілтеме)
|
9.Т/Ж3.Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау
|
Сабақтың мақсаты
|
Барлық оқушылар орындай алады:
Өлеңдегі кейіпкерді анықтайды
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Көркем шығарманың идеясын табады
|
Кейбір оқушылар орындай алады:
Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды
|
Бағалаукритерийі
|
Өлеңдегі кейіпкерді анықтайды
Көркем шығарманың идеясын табады
|
Тілдікмақсаттар
|
Оқушы орындай алады:
шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Күдері - басқа қайыс түрлеріне қарағанда ылғал, суық және ыстық сияқты әсерлерге өз қасиетін жоғалтпайтын ерекшелігіне байланысты оны көбінесе, кіреуке сауыттардың ішкі бауын жасауға пайдаланған қайыс түрі.
Кіреуке – батырлардың сауыты.
Тобыршықты әндіген – саптаяқ, бай манаптардың сусын ішетін ыдысы.
Жонсау – кең, жазық жон, дала.
Қидасын – мықты, күшті.
Қамқапты – алтындатқан, күмістеткен жіптен тығыз етіп тоқылған жібек матадан тігілген киім.
Құлаты – таудың аты, ауыз әдебиетінде кездеседі.
Дабыл –барабан тектес ұрып ойналатын ұлттық аспаптың ішіндегі ең көне түрі. Дабыл шабуылға, бейбіт күндері мейрамға шақырғанда, аң аулауға шыққанда ойналған.
Атымтай жомарт – жомарттық қасиеттің символы.
Шүлеңгір мырза – жомарт адам.
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
1729 жылы қалмақтар мен қазақтардың айқасы қай жерде болды? Жыраудың «Бірінші тілек тілеңіз», «Керей, қайда барасың?» деген өлеңдерінің тақырыбы не?
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының«Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты тармағын басшылыққа ала отырып тілдік құндылықтарға баулу арқылы іске асырылады.
|
Пəнаралықбайланыс
|
Қазақстан тарихы
|
|