Орыс философиясының мəдени-əлеуметтік
контексті мен
идеялық алғы-шарттары. «Мəскеу - үшінші əлем»
идеологемасы жəне оның ресейлік қоғамдық санаға əсері.
Славянофиндер философиясы. Сенім адам білімінің
шеткері шегі ретінде. Ерік, махаббат,
сосорлық ұғымдары
жəне олардың Ресей діни философиясы дамуына əсері.
Славянофилдер идеялары жəне олардың орыс
тарихының, мəдениетінін, ұлттық өзіндік санасының
өзгешелігі
моделінің қалыптасуына, орыс өмірінің өзіндік
болмысын насихаттауға əсері. П.Я.Данилевскийдің
мəдени-тарихи типтер тұғырнамасы. Орыс
философтарының (Н.О.Лосскнй, С.Л.Франк, Н.Бердяев)
дəни-философиялық ізденістері. Күміс ғасырдағы орыс
діни философиясының негізгі мəселдемесі. Орыс
философиясының орыс адамының мəдени жəне
əлеуметтік бірдейлікті іздестіруіне жəне
табуына деген
дүниетанымдық бағдарлары.
Орыс мəдениетінің өзіндік ерекшеліктері
мынада:
Орыс мемлекеті
Батыс пен Шығыс
өркениеттерінің
қиылысу
кеңістігінде
орын тепкен.
Орыс мəдениеті көптеген
Батыс жəне Шығыс
мəдениеттерінен кейін
қалыптасқан, ал XIX
ғасырдан
бастап өзі де
басқа елдерге ықпал ете
бастаған.
Ресей əруақытта көп
ұлтты, көп мəдениетті
құрылым, бірақ оларды
біріктіретін, бір –
біріне
етене жақын ететін негіз
де болған.
Өзінің дамуында ұзақ уақыт
артта
қалушылық пен қуып
жетушілікті басынан
кешіргендіктен, Ресей бөтен
идеялар мен үрдісті тез
қабылдауға
ғана емес, оны өз
жағдайына лайықтап
өзгертуге, дамытуға мүмкіндік
беретін
сирек қабілеттілікке
ие болды.
Еркіндіктің дамуы үшін
маңызды сала – рухани
сала болды.