Алгоритмдер аралы Қасиеттер қақпасы Командалар көпірі Батпақты өлке - Тапсырманы орындауда белсенділік танытып, дұрыс орындаса; - Тапсырманы орындау кезінде қателіктер жіберсе; - Тапсырманы мүлде орындамаса. Бағалау -Сәлем,досым! Қалың қалай? Сен екеуміз осы уақытқа дейін Scratch бағдарламалау ортасы туралы көп нәрсені білдік. Біз ойынның идеясын анықтап, ойынға сценарий жаза аламыз. Сол сценарийді жүзеге асыра отырып, дыбыспен сүйемелдеуді үйрендік. Ендігі кезекте саған жаңадан қызықты тақырыпты ұсынғым келіп отыр. Ол «Ойынның бастапқы бетін құру » деп аталады. Өте жеңіл тақырып! Тез меңгереді деген ойдамын,зерек досым! Саған сәттілік! «Ойынның бастапқы бетін құру» Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаты: 6.3.1.1. – ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру. Алгоритмдер аралы Қасиеттер қақпасы Командалар көпірі Батпақты өлке
балыққа тиген кезде дыбыстық әсерлерден қолданады;
анимациялық жобаның аяқталуы үшін шарт құрады.
Алгоритмдер аралы Сергіту сәті 1 минут ішінде Scratch программалау ортасына қатысты сөздерді жазыңыз
Батпақты өлке
«Қарлығаш» ойынын құру:
Ойын барысы: Қарлығаштар бұлты көшіп жатқан аспанда ұшып жүр. Егер бұлтқа соқтығыспай өтіп мәреге жетсе, онда фон құттықтау фонына алмасып, музыка айтылады.
Дескриптор:
Ойынды безендіруді, сахна мен сәйкес фондарды өзгерте алады.
Ойынның дыбыстық сүйемелдеуін жүзеге асыра алады.
Спрайттар үшін скрипттерді жазады.
Кері байланыс «Ақиқат,жалған»
Ойынның бастапқы бетінде ойынның атауы және «Жүру» батырмасы орналасады