Жұмыстың тақырыбы: Өзектілігі



Дата20.09.2023
өлшемі28,86 Kb.
#109033
Байланысты:
Ғылыми жоба черновый






МАЗМҰНЫ
Кіріспе
1. Mit app inventor жайлы жалпы түсініктеме.
1.2 мектепте «MIT App Inventor ортасында мобильді қосымшаларды құру».

2. оқытуға арналған қолданыстағы мобильді қосымшаларды қарау және талдау


ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Жұмыстың тақырыбы:
Өзектілігі: Қазіргі уақытта еліміздің IT startup жағынан бәсекеге қабілетті дамыған мемлекет болуға дайындау мақсатында оқушылардың бағдарламалау мен заманауи техникаға деген қызығушылығын мен сауаттылығын арттыруға көп көңіл бөлінуде. Соның ішінде 3D модельдеу мобильді қосымшалар жасау бағдарламалық жасақтаманың көшбасшысы болып табылады. Мобильді интернеттің пайда болуымен бірге мобильді қосымшалар мен ойындарды әзірлеу сияқты қызмет аса өзекті болып отыр. Ойын нарығы геометриялық прогрессияда артады.
Жұмыстың мақсаты: Білім алушыларға қазіргі таңдағы технологиялардың таптырмас орны бар екенін көрсету және олардың заманауи технологияларға қызығушылығын арттыру.
Жұмыстың міндеттері: Mit app inventor бағдарламасын қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, жаңа компьютерлік программаларға салыстырмалы талдау жасау арқылы технологиялардың мүмкіндітерін айқындау.
Зерттеу әдістері: Жоғарыда аталған мақсат – міндеттерді орындау үшін зерттеудің тиімді әрі нәтижелі әдіс- тәсілдері қолданылды:

  • теориялық талдау: журнал, газеттерден мәліметтерді іздестіру, әдебиетті зерделеу, интернет желісіндегі ақпаратпен танысу, жинақтау;

  • сұхбат алу

  • әр түрлі мобильді қосымша жасау бағдарламаларымен және робототехника бағдарламаларымен практикалық жұмыс жасау;

Ғылыми жобаның зерттеу алдындағы болжам: Егер балалар заманауи техникаға, IT саласына, бағдарламалауға, робототехникаға деген қызығушылықтарын арттырса, онда келешекте бәсекеге қабілетті бағдарламашылар көп болатыны сөзсіз.

Компьютерлер мен ноутбуктерді пайдаланудың ыңғайсыздығы әртүрлә шағын кқмпьютерлердің, смартофондар мен коммуникаторлардың пайда болуына себепші болады, олардың негізінде сол операциялық жүйелер жатыр. Бүгінгі таңда Android және iPhone платформалары көш бастап тұр.


Бірақ бұл платформалар бір ғана толыққанды жұмыс істей алады егер олар үшін мобильді қосымшаларды әзірлеу жүзеге асырылған болса.
Телефонмен барлық уақытта өткізетін адам оның құрылғысында бар қосымшаның қол жетімділігі шегінде болады. Мысалы, ол белгілі бір бағдарламалардан құлақтандырауды көреді, оған жұмыс үстеліндегі белгіше арқылы кіріп, оның мазмұнымен таныса алады. Қазіргі заман технологиялардың көмегімен о йындар, мен ойын сауық бағдарламаларын шығаруға, олардан жарнама табуға, сондай ақ клиентттерге өз өнімдерін, қызметтерін ұсынуға, олардан пікірлер мен т.б. жинауға болады.
Соңғы жылдары мобильді қосымшаларға сұраныс деңгейін сипаттайтын көрсеткіш тұрақты өсуде. Әзірлеу технологиялары барлығына қол жетімді және тіпті бір әзірленушіге басқалардан көмек сұрамай, өз ойын жасауға мүмкіндік береді. Қазір көптеген жобалар бағдарламалық бөлігін құруды жеңілдететін арнайы құралдар ойын қозғалтқыштары көмегімен әзірленуде.
Менің жобамның мақсаты логикалық ойынның мобильді қосымшасын әзірлеу болып табылады.
Қойылған мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді шешу қажет:

  • мақсатты аудиториямен байланыс процестерінде заманаауи мобильді қосымшалардың рөлін талдау;

  • мобильді қосымшаны әзірлеу ерекшеліктерін зерттеу;

  • пәндік саланы зерттеу және мобильді қосыымышаны әзірлеуді негіздеу, сондай ақ оны құру кезеңдерін зерттеу;

  • Андроид ортасында бастауыш сынып оқушыларына арналған интеллектуалды ойынның мобильді қоымшасын әзірлеу.

Бұл жұмыста зерттеу нысаны мобильді құрылғыларға арналған қосымшалар болып табылады.


Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет