Бөлім:
|
Бағдарламалау
|
Педагогтің аты-жөні
|
Марипов Шодиёр Абдумухитович
|
Күні:
|
15.09.2022 жыл
|
Сынып: 3 «Б», 3 «В»
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
16.09.2022 жыл
|
Сынып: 3 «Г»
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
21.09.2022 жыл
|
Сынып: 3 «А», 3 «Ә», 3 «Ғ»
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Кейіпкердің қозғалысы
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
|
Сабақтың мақсаты
|
Кейіпкерді қозғалтуда координаталарды қолданудың тимділігін білу.
Кейіпкер қозғалысын іске қосатын командалар туралы білу.
Scratch ортасында кейіпкерлердің қозғалысын ұйымдастыруды үйрену.
|
Бағалау критерийі
|
Кейіпкерді қозғалтуда координаталарды қолданудың тимділігін біледі.
Кейіпкер қозғалысын іске қосатын командалар туралы түсіндіре алады.
Scratch ортасында кейіпкерлердің қозғалысын ұйымдастыруды үйренеді.
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
7-8 минут
|
Сәлемдесу.
Психологиялық көңіл күйді қалыпқа келтіру.
Үйге тапсырманы сұрау мақсатында сұрақтарға жауап береді, «Сұрақ-жауап» әдісі.
|
Мұғаліммен амандасады.
Дәптер кітапта-рын алып, сабаққа дайындалады.
Сабақ алдында ойларын шоғырлан-дырады. Сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
|
«Көршіңді бағала» әдісі
Әрбір оқушыға бір сұрақ беріледі, дұрыс жауапқа 1 балл қойылады.
|
Компьютер, ноутбук, оқулық, жұмыс дәптері, презентация
|
Ортасы
30 минут
|
Сабақты түсіндіру «Әңгімелесу» әдісі
Scratch ортасында мультфильм, ойын, шағын оқиғалар құрастыруға болады. Scratch ортасында қозғалысты
ұйымдастыру ерекше маңызды. Кез келген оқиғалар тізбегін немесе ойын жобасын қозғалыссыз жүзеге асыру
мүмкін емес. Scratch ортасында қозғалысты ұйымдастыруда қолданылатын негізгі командалық блоктармен танысамыз.
«Қозғалыс» командалары
№
|
Командалық блоктар
|
Қызметі
|
1
|
|
Кейіпкерді көрсеткен қадамға қозғалтады.
|
2
|
|
Кейіпкерді көрсеткен бұрышқа бұрады.
|
3
|
|
Кейіпкерді координа-тасы х, у болған нүктеге ауыстырады.
|
4
|
|
Кейіпкер сахна шетіне жеткенде, оны кері қайтарады.
|
5
|
|
Тінтуір нұсқаған жерге кейіпкердің орнын ауыстырады.
|
Жұптық жұмыс. 1-тапсырма
Координат жазықтығында лақтың қозғалыс бағыты берілген (7сурет). Лақ жүріп өтетін нүктелердің координаталарын анықтап, жазыңдар.
Жеке жұмыс. 2-тапсырма 7-інші және 8суреттерде берілген жоба скриптері орындалғанда, кейіпкер қозғалысын бағала.
Кейіпкер қозғалысының ізін қағазға түсірсек, қандай схема пайда болады?
|
Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
Мұғалімді тыңдайды, сұрақтарға жауап береді
Дескриптор
Лақ жүріп өтетін нүктелердің координаттарын анықтайды.
Лақ жүріп өтетін нүктелердің координаттарын анықтап, жазады.
Дескриптор
Берілген жоба скриптері орындалғанда кейіпкер қозғалысын бағалайды.
Кейіпкер қозғалысының ізін қағазға түсірсек, қандай схема пайда болатынын анықтайды.
|
Қалыптас-тырушы бағалау
Оқушылар бір-бірін «Бас бармақ» әдісімен бағалайды.
Қалыптас-тырушы бағалау
Оқушылар тапсырманы орындау деңгейіне қарай өздерін «Бас бармақ» әдісімен бағалайды.
|
Компьютер, оқулық, жұмыс дәптері, проектор, презентация
Оқулық ,
жұмыс
дәптерлері
Оқулық ,
жұмыс
дәптерлері
|
Соңы
7-8 минут
|
Сабақты қорытындылау
2.Кері байланыс: «СМС» әдісі
Сенің меңгергенің ...
Ең қиыны ...
Ең пайдалысы ...
Тағы үйренгің келетіні ...
Бағалау
Үйге тапсырма: тақырыпты әңгімелеу
|
Кері байланыс беру
|
Кері байланыс беру
Қорытын-ды қалып-тастырушы бағалау жүргізу
|
|