1602-11тобы Нұржігіт Ернар Тақырыбы:Діннің қалыптасу тарихының мектептері мен бағыттары
SWOT-Талдау
S (күш) – күшті жақтары (потенциалды оң ішкі факторлар)
W (әлсіздік) – әлсіздіктер (әлеуетті теріс ішкі факторлар)
1.Діни сенім адам болмысының мәні деп есептейді және ішкі алауыздық пен жаттықты өтейтін, адамды жалғыздықтан құтқаратын әлеуметтік-терапевтік қызмет атқарады. Фромм салауатты қоғам құрудың амалын дәл осындай діннен көреді. Ол заттық және рухани қатынастар саласындағы өмірді заттар әлеміндегі өмір және идеялар әлеміндегі өмір ретінде жүзеге асырады, бұл қиялды шындық ретінде, өткенді және болашақты қазіргі ретінде қабылдауға және сезінуге мүмкіндік береді.
1.Дінде де гносеологиялық алғышарттар бар: белгісіз (жұмбақ) болуы, білімнің салыстырмалылығы және оның адасушылықпен байланысы, көптеген болашақ оқиғаларды болжауға болмайды. Сезімдік деңгейінде де діннің алғы шарттары бар (сезім мен қабылдаудың затқа тізбектелуі, құбылыстан болмысқа өту қиындықтары, бейнені заттан ажыратудың қиындығы, затқа бейнені таңу). , оның сыртқы дүниемен қатынасы, сезімдік таным елесін) және рационалды таным деңгейінде (метафизикалық ойлау, абстрактыны нақтыдан, жалпыны жекеден және дарадан ажырату, гипостазға бейімділік, ақыл мен парасаттылық иллюзиялары және т.б.). Өз кезегінде, қиял бастапқы материалды өзінен алынған заттардың құрылымдары мен өзара әрекеттесуіне сәйкессіз біріктіруі мүмкін және т.б.
O (мүмкіндік) – қолайлы мүмкіндіктер (потенциалды оң сыртқы факторлар)
Т (қатер) – қауіптер (потенциалды теріс сыртқы факторлар)
1.1.Діни сана арқылы адамдар Философия білімін пайдалана отырып, Қиялдай білді қиялдың адамның субъектілік-сенсорлық шығармашылық әрекетінен бөлінбейтіндігін көрсету қажет. Оның көмегімен адам өз идеясының күшімен табиғаттың, қоғамдық өмірдің дайын түрде бермейтін заттар мен қатынастар әлемін үлгілеуге уақытынан озып кете алады. Қиялсыз адам абстрактілі ойлаудың биігіне көтеріле алмас еді. Ол шығармашылық идеяны қоздырады, абстрактілі ойлауға серпін береді және ой нақты-сенсорлық объектілерде жүзеге асуы керек кезде пайда болады. Қиял – әлемді көркемдік тұрғыдан зерттеудің маңызды белгісі. Шығармашылық құралы ретінде ол еңбек әрекетінің алғы шарты да, нәтижесі де болып табылады. Бейнелі түрде қиял заттар мен қарым-қатынастар әлемін модельдеуге ғана емес, сонымен қатар адамның өз қиялының жемісіне эмоционалдық қатынасын көрсетуге мүмкіндік береді, бұл өз кезегінде оның шығармашылық белсенділігіне әсер етеді. Нәтижесінде қиялдың бейнелі сипаты діни қиялға да тән, ол да жаңа дүниелер мен қарым-қатынастар әлемін үлгі етеді, адамның өз қиялының жемісіне эмоционалды қатынасын талап етеді және оның шынайы өмірде өзін-өзі тануына әсер етеді.
1.Діни рефлексияның объектісі – адамдардың күнделікті өмірінде үстемдік ететін жердегі күштер.
Рефлексия нысаны – шындықтың фантастикалық (бұрмаланған, иллюзорлық-мистикалық) бейнеленуі, мұнда жердегі күштер жерден емес, яғни басқа дүниелік және табиғаттан тыс түрге енеді. Табиғаттан тыс нәрселерге сену кез келген діннің негізгі белгісі болып табылатыны кездейсоқ емес, оның ішінде діни наным-сенім, иллюзия, идеалистік ойлап табу және т.б., олар қандай түрде көрінетініне қарамастан, атап айтқанда, өрескел, қарабайыр немесе күрделі. Табиғаттан тыс нәрселерге сену құдай, періштелер, шайтандар түріндегі басқа дүниелік күштердің идеясын, себепке сенуді, пайғамбарлық түс көруді, көріпкелдік, жұлдыз жорамалдарын, әртүрлі белгілерге сенуді және т.б., соның ішінде негізгі мәселелерді шешуді қамтиды. идеализм тұрғысынан философия мәселесі.