МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ..................................................................................................................3
1 ҚАЗАҚТЫҢ НАНЫМ-СЕНІМ СӨЗДЕРІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МАҢЫЗЫ...............................................................................................................5
1.1 Қазақтың наным-сенім сөздерінің зерттелуі...................................................5
1.2 Қазақ халқының діни наным-сенімдері...........................................................9
2 ҚАЗАҚТЫҢ НАНЫМ-СЕНІМДЕРІНДЕГІ ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР................................................................................................15
2.1 Қазіргі қазақ тіліндегі наным-сенім сөздердің ерекшелігі..........................15
2.2 Наным-сенімдердегі ұлттық құндылықтардың көрінісі..............................20
ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................................27
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР..............................................................28
КІРІСПЕ
Зерттеу жұмысында қазіргі қазақ тіліндегі наным-сенім сөздердің болмысы туралы тың деректер ашылып, қазақ тілінің қолданысындағы орны мен маңызы зерделенеді.
Зерттеу жұмысының жалпы сипаттамасы. Тарихтың толқынында сан-қилы өзгерістерге ұшырап келген түркі дүниетанымы, қазіргі кездегі қазақтармен қоса бүкіл түркі халықтарының рухани және мәдени негізі болып табылатыны анық. Ұлттық наным-сенімдер халықтың рухани мәдениетіне жататын ерекше құбылыстар. Осы орайда зерттеліп отырған жұмысымызға «Қазақтың наным-сенімдерінің ұлттық құндылықтары» тақырыбы таңдалып алынды.
Наным-сенім – дүниеге көзқарастың құрамдас бөлігі. Философия және психология тарихында наным теориясының үш түрі кездеседі: көбінесе сезім ретінде қарастырылатын эмоциялық наным (Юм, Джеймс, тағы басқа); интеллектінің феномені ретінде түсіндірілетін интеллектуалдық наным (Дж. Ст. Миль, Брентано, Гегель, тағы басқа); ерік атрибуты деп танылатын жігерлі наным. (Декарт,Фихте, тағы басқа).
Наным-сенім нысандары – табиғи және әлеуметтік өмір шындығының фактілері, құбылыстары мен даму үрдістері субъектіге сезімдік жағынан берілмеген және мүмкіндік түрінде ғана көрініс табады.
Достарыңызбен бөлісу: |