Этика және деонтология



Дата07.06.2023
өлшемі41,56 Kb.
#99534

ЭТИКА ЖӘНЕ ДЕОНТОЛОГИЯ
1. Деонтология мәселелері:
/ Дәрігерді дайындау, тәрбиелеу және ауруханалардағы күнделікті емдеу жұмысының негізгі арқауы
/ Дәрігерлік құпияны сақтау
/ Клондау
/ Жасанды турде ұрықтандыру мәселесі
/ Эфтаназия, аборт мәселелері
2. Қай дәрігердің болмасын кәсіптік білімін емдеу тәжірибесінде тиімді пайдалануға мумкіндік беретін және емнің нәтижесін анықтайтын:
/ Деонтология қағидаларын тиімді пайдалану.
/ Терапияда деонтология қағидаларын тиімді пайдалану.
/ Хирургияда деонтология қағидаларын тиімді пайдалану.
/ Гинекологияда деонтология кағидаларын тиімді пайдалану.
/ Стоматологияда деонтология кағидаларын тиімді пайдалану.
3. Дәрігердің ятрогения туралы шешімі:
/ Науқастың өз ауруы туралы ойын айығып кететіндігін сеніммен өзгерту
/ Науқастың мінез-құлығына сай қарым қатынас жасау
/ Наұқастын мінезіне сай психологиялық ыңғай жасау және ятрогения туралы ескерту
/ Ауру өршіп кетпес үшін наұқасты жайсыз қылықтарына төзімділік таныту
/ Науқасқа өз ауруы туралы мағлұматтар беру
4.Мінезі нашар ауыр науқас:
/үнемі басқаларға көңілі толмайды, басқалардың оған көңілі толмайды
/ дәрігерге қиындық әкеліп қоймай, оны уайымға салады
/ дәрігермен қарым-қатынасты бұзады
/ емдеуге кедергі жасайды
/ қоршаған ортаға зиянын тигізеді
5.Әйгілі ағылшын жазушысы-дәрігері Конан Дойлдың, Шерлок Холмстың прототипі
/ Джозеф Белл
/ Уильям Гарвей
/ Джон Локк
/ Фрэнсис Бэкон
/ Джон Броун
6. Деонтология:
/ Грек сөзі
/ Латын сөзі
/ Орыс сөзі
/ Неміс сөзі
/ Қытай сөзі

7. Деонтология:


/ Парыз туралы ғылым
/ Дәрігерлік кәсіп туралы ғылым
/ Психология туралы көзқарас
/ Дәрігерлік мінез құлық ережесі
/ Дәрігердің ішкі, сыртқы көрінісі
8. Этика:
/ Грек сөзі
/ Орыс сөзі
/ Латын сөзі
/ Неміс сөзі
/ Ағылшын сөзі
9.Қытайдағы ұзақ өмір сүрудің шарттарының бірі:
/ майлы тағам қабылдамау, сусындарды көп ішу
/ ұзақ ұйықтаy
/ емдік қасиеті бар шөптерді пайдалану, дұрыс тамақтану
/ көп жүгіретін адамдармен қатынас жасау
/ адал еңбек ететін, тазалықтың үлгісі саналатын сыйлы адамдармен қатынас жасау
10. Эмпатия:
/ Дәрігердің баршаға бірдей қатынасы және баршаны түсіне білетін қасиеті болу керек
/ Дәрігер қызметінің ережесі
/ Дәрігердің басшылыққа алатын тәсілі
/ Дәрігерлік кәсіптің каруы
/ Дәрігер мінез-құлығының ережесі
11. Деонтологиялык талаптарды сақтау және орынды пайдалана білу:
/ Медицинаның қай саласында да маңызды орын алады
/ Хирургияда маңызды орын алады
/ Терапияда маңызды орын алады
/ Гинекологияда маңызды орын алады
/ Стоматологияда маңызды орын алады
12. Аюрведа кұрастырылған ұақыт:
/ б.д.д. V ғ.
/ б.д.д. IV ғ.
/ б.д.д. III ғ.
/ б.д.д. VI ғ.
/ б.д.д. VII ғ.
13. Көне Қытайдағы емдеу мен диагностиканың негізі болып саналатын концепциясы:
/ Су - Вэнь
/ Инь мен Ян
/ Даосизм
/ У - син
/ Чжень - цзу
14. Адамгершілікпен, табиғатпен байланысты Инь Ян концепциясы калыптасты:
/ Қытайда
/ Месопатамияда
/ Египетте
/ Тибетте
/ Үндіде
15. Үнді дәрігерлері наұқастың:
/ жұмыс орнына көп көңіл бөлді
/ дене бітіміне көп көңіл бөлді
/ психикалык жағдайына көп көніл бөлді
/ бойына, салмағына көп көңіл бөлді
/ тазалығына көп көңіл бөлді
16. Аюрведа дәрігердің этикасы мен өзін өзі:
/ көрсетуі және ұстауы жайлы көп жазылған
/ көрсетуі жайлы көп жазылған
/ баскаруы жайлы көп жазылған
/ ұстауы жайлы көп жазылған
/ сыйлауы жайлы көп жазылған
17. Гиппократтың шәкірттері:
/ Ауруды жақсы емдеді
/ Бір аурудын әр наұқаста өзгеше болатынын байқады
/ Темпераменттер сырын ашты
/ Дәрі өлшеміне, ауруды емдеу мерзіміне баса назар аударды
/Буын жарақатын тиянақты таңа білді
18. Медицина мамандығы әкеден балаға ауысып отыратын тұқымнан шыққан емші:
/ Асклепий
/ Гиппократ
/ Ибн Сина
/ Әл Кинди
/ Әл Фараби
19. Эмбриология маселесін зерттеген көне грек ғұлама философ
/ Аристотель
/ Сакрат
/ Платон
/ Эпикур
/ Демокрит
20. 15 жасында философияны, ал 17 медицинаны белсене игерген көне Римның дәрігер-философы:
/ Асклепий
/ Гиппократ
/ Цицерон
/ Гален
/ Цельс
21. Деонтологиялық талаптарды сақтау және орынды пайдалана білу:
/ Медицинаның қай саласында да маңызды орын алады
/ Хирургияда маңызды орын алады
/ Терапияда маңызды орын алады
/ Гинекологияда маңызды орын алады
/ Стоматологияда маңызды орын алады
22. Деонтологиялық талаптар мамандыктың даму сатысына, оның қазіргі деңгейіне
/ Қазіргі деңгейiне сәйкес болу керек
/ Сай болмау керек
/ Қазіргі деңгейінен озуы керек
/ Сай болуы тиіс
/ Қазіргі деңгейіне дәрігерлердің ықыласы, келісімі болу керек
23. Этика:
/Қоғамдық тәртіпті сақтау ережелерінің жиынтығы
/ Философиялык ғылым
/ Өнер туралы ғылым
/ Темперементтер жайлы ілім
/ Мораль туралы ғылым
24. Дәрігер парызы туралы ілім :
/ Деонтология
/ Психология
/ Физика
/ Этика
/ Герменевтика
25. Ізгілік пен адамгершілік туралы ілім :
/ Этика
/ Эстетика
/ Мораль
/ Психология
/ Мәдениеттану
26. Қытайдағы ұзақ өмір сүрудің шарттарының бірі:
/ майлы тағам қабылдамау, сусындарды көп ішу
/ ұзақ ұйықтау
/ Қоршаған дуниеге дұрыс қатынас айнадағыларға және үлкендерге кұрмет
/ көп жүгіретін адамдармен қатынас жасау
/ адал еңбек ететін, тазалықтың үлгісі саналатын сыйлы адамдармен қатынас жасау
27. У-син концепциясының аудармасы:
/ бес элемент деп аударылды
/ дәрігер мен наұқас қатынасының маңызды мәселесі
/ қоғам мен адам қатынасының маңызды мәселесі
/ өмір мен өлімнің өзара байланысын сипаттайтын бес қозғаушы күш
/ табиғат пен адам қатынасының маңызды мәселесі
28. Аюрведаны кұрастыруға үлес қосқан көне Үнді дәрігері:
/ Сушруты
/ Гаутама
/ Махавира
/ Брихаспати
/ Ганди
29. Гиппократ
/ Дәрігердің адамгершілік, рухани, психологиялық қасиеттерін біріктірді және сыртқы келбеті туралы да айтты
/ Дәрігердің жүріс-тұрысына, сойлеу мәнеріне мән береді
/ Дәрігердің сыртқы келбетіне гана емес, оның ішкі дүниесіне де мән берді
/ Дәрігердің ішкі, сыртқы дүниесіне үйіле білді
/ Дәрігердің ойы мен тілінің бірлігіне мән берді

30. «Дәрігер болу үшін парыз, ар-ұят, әділеттілік сияқты этикалык категорияларды біліп қана қоймай жақсы психолог болу керек деген орыс эпидемиолог


/ Павлов
/ Боткин
/ Сеченов
/ Билибин
/ Самойлович

31. Көне Қытай медицинасының естелігі:


/ Ней -узин
/ Хуан ди
/ И-цзин
/ Шу-цзин
/ Ли-цзи

32. Медицинасының сан ғасырлы тәжірибесінің негізінде дәрігердің моралдік кодексін алғаш құрастырған:


/ Гиппократ
/ Ибн-Сина
/ Сушруты
/ Гален
/ Асклепий

33 Аюрведа неше тараудан тұрады:


/ 6
/ 2
/ 3
/ 5
/ 4
34. Алғаш рет мәйітті ашып көрген көне грек дәрігері, ойшылы:
/ Герофил
/ Гален
/ Алкмеон
/ Цельс
/ Пифогор
35. Мәйіттерді ашып зерттеу аркылы Протонның «үш жан» туралы ілімін дәлелдеуге тырысқан көне грек дәрігері:
/ Аристотель
/ Алкмеон
/ Цельс
/ Герофил
/ Демокрит

36. Гиппократтың моралдық кодексі:


/ Дәрігерліктің барлық саласына тан
/ Дәрігерлік мамандықты таңдағандардың міндетті түрде сақтайтын ережеге айналды.
/ Мазмұны жағынан тамаша ойларды қамтыған
/ Дәрігердің басты ережесі
/ Дәрігердің алтын әріппен жазылган

37Гиппократ этикасы:


/ Ар намыс жауапкершілік қағидалары
/ Адал еңбек етуге шакырады
/ Шындықты түсіндіреді
/ Барінен бұрын ауруды көруге шақырады
/ Мінез-құлық ережесі
38. Гиппократтық кәсіптік моралы:
/ Адам денсаулығын қорғауға арналған
/ Әрбір дәрігердің қаламы мен мінез-құлығы
/ Адам денсаулығын корғауға бағышталған
/ Әрбір дәрігердің қолы
/Дәрігерлік құпияны сақтауға меңзейді
39. «Медицина шынында да басқа өнерлерден ерекшелігі ең игілікті» - деп жазған
/ Гален
/ Демокрит
/ Асклепиад
/ Гиппократ
/ Гомер
40. Гиппократ:
/ Органдар қозғалысының жүйесін (сүйектер, буындар, олардың өзара байланысын) білген:
/ Бұлшықеттерді білген
/ Сынықтарды, сіңірдің созылуын білген
/ Буыннын шығып кетуін, созылуын білген
/ Сіңірдің созылуын, буынның шығып кетуін білген
41. Гиппократ:
/ Төсек тартып жатқан ауруға сүйеніш болуды талап еткен
/ Төсек тартып жатқан наұқасты бақылауды талап еткен
/ Өлім халінде жатқан адамды тексеруден өткізуді талап еткен
/ Өлім халінде жатқан аурудың ахуалын білуді талап еткен
/ Ауруларды жүйелі, жан жақты бақылау, тексеру керектігін талап еткен болатын
42. Ортағасырдағы дәрігерлік этика моделі:
/ жақсылық жаса
/ езгерген жок
/ зиян келтірме
/ езгерді
/ дәрігерлік құпияны сақта
43. Ортағасырдағы дәрігерлік этика қағидаларының негізін қалаған:
/ Ибн-Сина
/ Парацельс
/ Әл-Рази
/ Әл-Фараби
/ Әл-Бируни

44. Гиппократ моделінен Парцелье моделінің айырмашылығы:


/ патернализм дәрігердің науқасқа, эмоционалды, рухани қатынасының маңызы
/ кағидаларын аталуы
/ мазмұнында айырмашылық жоқ
/ дәрігерлік мінез-кұлығы туралы қағидалар
/ дәрігер кейіпі өзгеше суреттеледі

45. Парацельсте дәрігерлік этиканың моделі:


/ патернализм
/ антипатернализм
/ афтоназия
/ сциентизм
/ парызды орындау

46. Дәрігер ғылымының каноны еңбегінің авторы:


/ Ибн-Сина
/ Әль-Фараби
/ Әл-Ризи
/ Гален
/ Әл-Рашиди
47. Ибн-Синаның медицинаның дәрігерлік ғылымының каноны:
/ Ортағасырдағы медициналық ойдың шыны
/ Батысқа және Шығыска дәрігерлер үшін алтын ереже болды
/ медициналық энциклопедия болып саналады
/ Батысқа мәлім болды
/ нағыз медициналық энциклопедия

48. Ибн Синаның 5 кітаптан тұратын медицина энциклопедиясы болып саналатын еңбегі:


/ Дәрігер ғылымының каноны
/ Яджурвела
/ Аюрведа
/ Ал-Адвина-ал-калбин
/ Урджузафиттибба
49. Тулғаның психологиялық портретін кұру үшін дәрігер:
/ Темпераментін, мінезін, яғни психикалык қызмет динамикасын
/ Жан дүниесін, психикалык күйзелісін байқай білуі керек
/ Немен шұғылданатынын, бос уақытын қалай өткізетіндігін білуі керек
/ Отбасылық өмірін, әлеуметтік жағдайын есепке алу керек
/ Материалдық және рухани аспектілерді есепке алуы керек
50. Дәрігерлік ятрогения туралы шешімі:
/ Наұқастын оз ауруы туралы ойын айығып кететіндігіне деген сеніммен өзгерту
/ Наұқастын мінез құлығына сай қарым қатынас жасау
/ Наұқастын мінезіне сай психологиялык ыңғай жасау және ятрогения туралы ескерту
/ Ауру өршіп кетпес үшін наұқастын жайсыз қылықтарына төзімділік таныту
/ Науқасқа өз ауруы туралы мағлұматтар беру

51. Ибн-Сина медицинаға:


/ көп енбек сіңірген
/ 15 жасында кіріскен
/ 40 кітап арнады
/ философы қосты
/ ерекше ықылас қосты

52. Батыстық ортағасыр медицинасында пайда болған бағыт:


/ Галеним
/ Аристотелизм
/ Платонизм
/ Буддизм
/ Схоластика

53. Ортағасырлық Еуропадағы медицина:


/ қиын және жағымсыз жағдайда дамыды
/ дінмен тығыз байланыста дамыды
/ схоластикалык әдіс негізінде дамыды
/ патренализм негізінде дамыды
/ шіркеу емхана болды
54. Ежелгі медицинаның мұрасын жүйелендірген ортағасырдағы еуропалық энциклопедистер:
/ Гиппократ, Гален, Асклепиад
/ Әл-Кинди
/ Әл-Рази, Ибн-Рашид,
/ Аэций Амидийский, Александр Тралльский, Павел Эненский
/ Гиппократ, Ибн-Рашид, Гален

55. Психотерапияның негізін қалаған:


/ Әл-Рази
/ Ибн-Сина
/ Әл-Фараби
/ Ибн-Рушд
/ Ибн-Әл-Хайсам
56. Рим дәрігерлерінің қола аптечкаларының қақпақтарын әшекейленген, көне символдардың бірі болып табылатын эмблема:
/ Жыланы бар табақша
/ Санитарлык ағарту эмблемасы
/ қызыл крест
/ Тамшы қан
/ Қызыл жарты айшық

57. "Біз бұл эмблеманы қажетті түрде дәрігерге дана бол, ал даналықты табиғатты тану табақшасынан жинауға болады-деген ескертпені түсіндіруге тым бейімбіз "-деген:


/ А.Г. Руднович
/ Ф.Р. Бородулин
/ А.Т. Арустамова
/ А. Брем
/ А Дюнан
58. 1961 жылы жүрек-тамырлары ауруларының алдын алу шараларын жүргізуге арналған арнайы әдебиет көрмесі:
/ Жүрек жане қантамыр
/ Жүрек ұлы еңбеккер
/ Жүректі сақтандар
/ Жаралы жүрек
/ Жасанды жүрек

59. Асклепийдің негізгі белгісі:


/ жыланмен оратылған таяқ
/ алақандағы жүрек
/ санитарлық ағарту
/ қызыл алақандағы ақ крест
/ ақ алаңқайдағы көкшіл крест

60. 1959 жылы Дюссельдорфте өткен IV халықаралық конгресстің медальдерінде таңбаланған эмблема:


/ жыланмен оратылған таяқ
/ санитарлық ағарту
/ қызыл крест
/ көкшіл крест
/ тамшы қан

61. Орта ғасыр кезінде піл сүйегімен ашекейленген, дәрігер жарағының басты бір белгісі


/ «табақшалы жылан»
/ «таяқша-трость»
/ «таяқша-крест»
/ «қызыл жарты айшық»
/ «Қызыл таяқша»

62. XVII-XVIII. Голландиялық дәрігер Николас ван Тульп насихаттаған эмблема:


/ «Жанып тұрған май шам»
/ «Қызыл крест»
/ «Жылан оралған таяқша»
/ «Жанып тұрған жұлдыз»
/ «Таяқша трост»
63. «Наұқасқа көмек көрсете отырып, оған зиянын келтіріп алма» деп айтылған медициналық моделі:
/ Парацельстік
/ Техникалы
/ Деонтологиялык
/ Сакралдык
/ Гиппократтык

64. Парызды өтеу принципі:


/ Деонтологиялык
/ Техникалык
/ Сакралдык
/ Парацельстік
/ Гиппократтык

65. «Әділдікті ұстап, оны қайта кұр» сөзін басқаша айтқанда:


/«Шындықты айтып және берген сөзді орындау»
/«Денсаулықты қорғау құқығымыз болса,онда бұл құқық бәріне теңдей берілсін»
/«Денсаулықты қорғау қуқымыз болса,онда бұл қуқық бәріне бірдей арналасын»
/«Егер сенім жоғалса,әділдікте,байдаланыста жоғалады»
/«Денсаулықты қорғау қуқығы бәріне ортақ болсын»

66. «дәрігермен наұқас арасындағыбайланыстын торт жасанды моделінің бірі:


/ Парацельстік
/ Тарихи
/ Техникалык
/ Гиппократтык
/ Механикалық

67. Женева Қызыл Крестінің қажыр-қайрат қасиеттерін бейнелейтін бөліктер саны:


/ 5
/ 4
/ 3
/ 2
/ 1

68. 1945 жылы Н.Н.Петровтың деонтологиядағы байланыста алғашкы кабы:


/ Дәрігердің кәсіби этикасы
/ Онкологиялык деонтология мәселелері
/ Хирургиялық деонтологиянын мәселелері
/ Деонтология мен психология аспектілері
/ Деонтология мәселелері
69. Казіргі кезде деонтологияны боледі:
/ Ішкі және сыртқы
/ Жалпы және жеке
/ Жалпы этикалык, әлеуметтік
/ Хирургиядағы, терапиядагы, педиатрията, т.б.
/ Клиникалык пәндер бойынша

70. Дәрігер деонтологиясының сферасына жатады:


/ Дәрігердің науқаспен , оның туыстарымен, кіші медицина қызметкерлерімен Қарым қатынасы
/ Емдеу тактикасы, наұқас пен дәрігер ара- қатынасы
/ Дәрігер қызметі
/ Наұқаска елім туралы айтпау, оның жазылмайтындығына күмән келтірмеу
/ Науқаспен сыпайы сөйлесу, көпкелмеу, наұқас түсінбейтін латын тіліндегі терминдерді колданбау

71. Касіби бағдарды


/ Мектеп директоры, әкімшілік тарапынан өткізілетін үгіт насихат шаралардан алуға болады
/ Ата-анасы өз баласына береді
/ Беретін медициналық ЖОО қызметкерлері
/ Мектеп қабырғасынан, жоғарғы сыныптан бастау керек
/ Беретін әкімшілік

72. Егер дәрігердің:


/Білікті болғанымен, оның адамгершілігі, мінезі дәрігерге сай болмаса ол жақсы Дәрігер бола алмайды.
/ Адамгершілік қасиеті білімінен де отежогары болу керек
/ Тәртібі моральдік талапқа сай болмаса, ол жақсы дәрігер емес
/ Жауапкершілігі салғырт болса, онда ол жақсы дәрігер бола алмайды / Ұмытшак болса, онда ол өз парызын дұрыс орындай алмайды

73. Бірінші орында дәрігердің


/ біліктілігі мен адамгершілігі тұрады
/ біліктілігі тұрады
/ ар-ұятытұрады
/ дәрігерлік құпияны сақтай білу тұрады
/ жауапкершілігі тұрады

74. Дәрігер дәрігерлік құпияны:


/Өмір бойы сактау керек
/ Қоғамға зияны болмаса сактау керек
/ Уакытша сактау керек
/ Екі жыл сактау керек
/ Сактау керек

75. Бүкіл дүние жүзілік медицина ассоциациясынын Женева декларациясы мынаған шақыруға міндеттейді


/Өз парызынды шынайы орындауга тырыс
/ Менің пациентімнің денсаулығы менің ен басты камкорлығым
/ Менің ар ұятым наұқастын мойнында
/ Менің борышым наұқасты айықтыру
/ Менің ар ожданым барша дәрігерлердің ар ожданы

76. Медициналық прогресс зерттеу қызметіне негізделеді, ал адамдарга тажірибе жасаy міндетті түрде онын


/ Нәтижесі ауруды емдеуге қолданылады
/ Техникамен жаракаттануымен байланысты
/ Жетекшісі академик болуға тиісті
/ Зерттеушісі зертхана қызметкері болуға тиісті
/ Құрамды бөлімі болып табылады

77. Адамдарга жасалатын тәжірибені қосқанда, биомедициналық зерттеулердің мақсаты диагностикалык, терапевтік және аурудын:


/ Алдын-алу шараларын жетілдіруге бағытталған
/ Купиясын ашуга багытталуы тиіс
/ Максатына багытталуы керек.
/ Этиологиясын ашуға көмектесуі керек
/ Нозологиясын есепке алуға тиісті

78. Тәжірибе жасауга тек наұқас адам гана катыса алады:


/ Наұқас адам тәжірибе жасамайды сынакка түседі
/ Тәжірибені ғылыми зерттеуге құқығы бар галым жасайды
/ Жок
/ Катыса алады
/ Қатыса алады және дені сау адамда

79. Деонтология мәселелері:


/ Дәрігерді дайындау, тәрбиелеу және ауруханалардағы күнделікті емдеу жұмысының негізгі арқауы
/ Дәрігерлік құпияны сақтау
/ Клондау
/ Жасанды турде ұрықтандыру мәселесі
/ Эфтаназия, аборт мәселелері

80. Қандайда баласын наұқас және оның туыстары:


/ Дәрігерден жақсы хабар алуға үміттенеді
/ Аурудын диагнозын білгісі келеді
/ Емдеу әдістеріне сын көзбен қарайды
/ Арзан препараттарды білгісі келеді
/ Дәрігермен кеңескенді ұнатады

81. Наұқас адамның сеніміне кіру үшін дәрігер:


/ оның отбасылық құпиясын сактай білу керек
/ күдік айтуы керек
/ алдын ала отбасына айтуы керек
/ кулік айтпауы керек болды

/ туыстарына ғана айтуы керек


82 Табиғаттағы өзгерісті адам ағзасынын қызметтерімен бай


ілімі
/ Инь мен Ян
/ У - син
/ Даосизм
/ Су-конь
/ Чжень цу
83. Кейбір ата-аналардың ойлайтындай этикет ережелерін түсінуге:
/ ешбір баланың жастығы кедергі болмайды
/ 5 жас ертелеу
/ осейгесун өздері ақ білетін болады
/ 16 жас өте тиімді
/ ешқашанда кеш болмайды

84. Этикет-бұл:


/ тәртіпке келтіріп отыратын фактор
/ мінез-құлық мәнері
/ мінез-құлық ережесі
/ адамның жан дуниесі
/ адамның жүріс-тұрысы

85. Өнердегі сияқты адамның бойында да форма:


/ терең әрі әсем болуы қажет
/ сұлулық болуы қажет
/ әсемдікке сай болуы қажет
/ суак болуы қажет
/ мазмунға сай болуы қажет

86. Әрбір кәсіби этика аталады:


/ Кәсіби
/ әрбір маман
/ мамандык
/ жалпы этика
/ ерекше этика

87.Медицинская психология бұл:


/ Дәрігер мен наұқас кандай карым-қатынаста болатындыгы туралы ғылым
/ Психика туралы ғылым
/ Жан мен тән туралы ғылым
/ Мінез-кұлық туралы ілім
/ Жалпы психологияның бірсаласы

88. Иштван Хардидің медицинадагы психология туралы жазган енбегі:


/ «Дәрігер, мейірбике, наұқас
/ <<Дәрігер психологиясы»
/ «Мейірбикенің медицинадагы рөлі>>
/ «наұқас темпераменттерінің типтері
/ «Дәрігерлік қызметтің ережелері»

89. «Психотерапия-микроскоп сияқты дәрігер - мейірбике, наұқас apa-қатынасының эмоционалды жібі» - деп жазды:


/ Р. Лурин
/ Р. Конечный
/ М. Боухал
/ И. Харди
/ А. Библин

Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет