Курс бойынша емтихан сұрақтары 1. Ойлау мәдениетінің анықтамасы.
2. Ойлау мәдениетін қалыптастырудағы рефлексия ұғымы және оның ролі.
3. Ойлау мәдениетін қалыптастырудағы философияның ролі.
4. Философия және дүниетаным.
5. Мифология, дін және философияның арақатынасы.
6. Философия білімнің және рухани қызметтің ерекше түрі ретінде.
7. Жан, рух, түйсік, сана - философия тарихы аясында.
8. Сана онтологиялық мәселе ретінде. Сананың мәні мен қалыптасуы: негізгі концепциялар.
9. Бейсаналық,сана,жоғарысана.Философиядағы бейсаналылықтың негізгі концепциялары (З. Фрейд, К.Г. Юнг).
10. Болмыс пен бар болу. Онтология болмыс туралы ілім ретінде.
11. Болмыс және бейболмыс (Парменид, Зенон).
12. Платон мен Аристотель философиясындағы болмыс мәселесі.
13. Таным философиялық мәселе ретінде.
14. Таным субъектісі және объектісі.
15. Танымның мүмкіндіктері мен шекарасы. Әлемнің түбегейлі танымы жөніндегі сұрақ: танымдық оптимизм, скептицизм және агностицизм.
16. Ғылым қызмет, білім және әлеуметтік институт ретінде.
17. Ғылым классификациясы: Аристотель, Әл-Фараби, Ибн-Сина, Ф. Бэкон, Г. Гегель, О. Конт.
18. Ғылыми таным әдістері мен ғылыми ақиқат спецификасы. Ғылыми және ғылыми емес білім демаркациясы мәселесі.
19. Адамды қарастырудағы философиялық тәсіл спецификасы.
20. Философия тарихындағы адамның негізгі бейнесі.
21. Адам - индивид, индивидуалдылық, тұлға ретінде.
22. Адам болмысының категориялары (бақыт, сенім, өмір және өлім).
23. Өмірмазмұныныңонтологиялықжәнеаксиологиялық мазмұны.
24. Адам, оның өміршеңдігі мен ажалдылығы.
25. Этикалық ілімдердің тарихи типтері.
26. Этикалық категориялар (міндет, игілік, парыз, ар-ұждан, еркіндік).
27. Құндылық теориясы негіздері. Құндылық ұғымы.
28. Философия тарихындағы еркіндік ұғымы.
29. Позитивті және негативті еркіндік.
30. Тұлғаның еркіндігі мен жауапкершілігі.
31. Философия және өнер.
32. Мәдениет феномені ретіндегі өнер ерекшелігі, оның тұлғалық және әлеуметтік функциялары.
33. Адам өнер әлемінде.
34. Қоғам философиялық ұғым ретінде.
35. Мәдениет, және оның табиғаты.
36. Тарих философиялық мағыналандыру пәні ретінде.
37. Тарих мақсаты мен бағыттары, мағына мәселелрі.
38. Қазіргі өркениет, оның ерекшеліктері мен қайшылықтары.
39. Діни дүниетанымның ерекшеліктері.
40. Діннің философиялық концепциялары.
41. Тарихтағы және қазіргі кезедегі діннің ролі.
42. Қазіргі Қазақстандағы жаңғыру үрдістері: әлеуметтік-саяси, экономикалық және мәдени қырлары.
43. Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттары.
44. ХХІ ғасырдағы ұлттық сананы қалыптастырудың мәселелері.
45. Материяның ғылыми фиолсофиялық сипаттамасына қандай пікір тән?
46. Философияда қозғалыс-ол:
47. ”Болмыс” философиялық категориясының ең жалпы белгісі
48. Философиялық “субстанция” ұғымы нені білдіреді
49. Қандай құбылыс материалды
50. Метафизикалық философияның ілім ретіндегі мәні.
51. Метафизика ойлау мен таным әдісі ретінде қашан пайда болды
52. Диалектиканың негізгі принциптерінің дамуына үлес қосқан философ:
53. Диалектиканың мәні
54. Түрдің диалектикалық-материалистік концепциясы:
55. Қарама - қайшылықтардың бірлігі мен күресі заңының мәні
56. Диалектикалық “терістеу” ұғымына төмендегі ұғымдардың қайсысы сәйкес болмайды:
57. Философиялық пікірді көрсетіңіз:
58. Болмыс диалектикасы
59. Диалектикалық терістеу ұғымына қандай кезең кірмейді
60. Қазіргі философиядағы тірі организмніњ анықтамасы:
61. Философиялық пікірді көрсетіңіз:
62. “Ноосфера” термині нені білдіреді
63. “Екінші табиғат” аныќтамасы философияда нені анықтайды
64. Техника философиясыныњ негізін қалаушылардың бірі:
65. «Өзіңді таны» деген философиялық ұғымның авторы кім
66. Бостандықты философия қалай түсіндіреді
67. Практиканың мәні неде:
68. Адамның өзін-өзі, ішкі рухани өмірін, танымын идеялдарын көрсету тәсілі
69. Таным теориясында санада жаңғырлатын есте сақталынатын сезімдік бейне қалай аталады
70. «Тітіркену, қозу, психика, сана» Бұл тізбекті қалайша атауға болады?
71. Құбылысты түсіндудің мәнін бейнелейтін, анықтайтын танымның ойлау формасы:
72. Бейнелеудің философиялық ұғымы-ол:
73. Танымның сезімдік түрі:
74. Субъективтік-идеалистік пікірді көрсетіңіз:
75. Түсіндірудің ерекшелігі
76. Нақтылық ұғымы нені білдіреді:
77. Категория дегеніміз ол:
78. Рационализм мына айқындылықтардың қайсысын мойындайды:
79. Рационалды таным формасы
80. Дүниені күнделікті практикалық деңгейде игеру пройесінде шындықты танудың қандай тәсілі жүзеге асады
81. Эмпиризмнің негізінде, ой қорытудың қандай логикалық формасы жатыр
82. Ақиқат туралы прогматикалық пікір қандай
83. Таным туралы философиялық ілім
84. Эмпиризм бойынша таным негізі.
85. Төмендегі әдістердің қай түрі тек эмпирикалық деңгейде қалады
86. 1964 жылы батыс әдебиетінде мәдениетке 257 анықтама берген мәдениеттанушылар
87. Қазіргі заманғы жаһандық сананың ерекшелігі.
88. Қазақ философиясының өкілі:
89. Қазақ философиясының қалыптасуына күшті әсерін тигізген қай дәстүр?
90. Қазақ ұлттық философиясының негіздерінің бірі: