ОрындағАН: Убайдуллаева улмекен



Дата18.04.2022
өлшемі67,34 Kb.
#31415

ОРЫНДАҒАН: Убайдуллаева улмекен


ОҚЫТУДАҒЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯ

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті



Геймификация - бұл белгілі бір процеске қызметкерлерді/қатысушыларды көбірек тарту үшін ойын әдістерін ойын емес процестерге және оқиғаларға бейімдеуге арналған технология. Қарапайым тілмен айтқанда, геймификация — ойын әдістерін ойыннан тыс процестерге енгізу.

Білім берудің геймификациясы – күнделікті өмірге технологияның енуімен және ойынды түсінетін, оның тетіктеріне жақсы жауап беретін ұрпақты белсендірумен байланысты дамудың табиғи кезеңі. Басқаша айтқанда, ойын арқылы сіз қызықсыз тапсырмаларды қызықты етесіз, болдырмауға болатын тапсырмаларды қалаусыз және қиын тапсырмаларды қарапайым етуге мүмкіндік болады.

Геймификацияның басты мақсаты – процеске тарту, баурап алу, ақпаратты дұрыс беруге көмектесу, қабылдауды жеңілдету.

Геймификацияның элементтері:

Жарысу


Ынтымақтастық

Зерттеу


Мараппатау

Геймификацияға арналған элементтер саны өте көп, жаңа техникалар мен жаңа әдістемелер үнемі пайда болады.

"Геймификация" әдісін қашықтықтан білім беру процесінде қолдану тиімді әрі нәтижелі. Курстар мен пәндерді оқыту барысында гаджеттерді пайдалану және оны жасақтау ісіне біздің білім беру саласында әлі қолданылу аясы өрістеген жоқ. Бүгінде әлем адами капиталға үлкен мән беруде. Ол дұрыс та, қазіргі таңда мемлекеттің дамуы мен гүлденуі пайдалы қазба байлықтармен емес, адамдардың білімімен, ғылымдағы қарқынымен өлшенеді. Сонымен білім алу үшін мотивация керек болып тұрады. Оқулықтар, бітпейтін жаттығулар пәнді оқып үйренуге құлшынысты оятпайды, осы ретте көмекке ойынға құралған жаттығаулар қолданылады. Геймификацияда білім берудегі толықтырылған және виртуалды білім беру ойындары, ойындарды қабылдау мен игеру үдерістерін жетілдірудің жаңа мүмкіндіктері мен перспективалары беріледі.

Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет