Қорытынды тестілеу сұрақтарының тізімі



Дата24.04.2023
өлшемі55,73 Kb.
#86025

Қорытынды тестілеу сұрақтарының тізімі

        1. Білім беру саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейтін, осы саладағы мемлекеттік саясаттың негізгі қағидаттарын айқындайтын және Қазақстан Республикасы азаматтарының конституциялық құқығын қамтамасыз етуге бағытталған құжат

  1. Білім туралы заң

  2. Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы

  3. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту моделі

  4. Бала құқықтары туралы Конвенция

  5. мүгедектер үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етудің стандартты ережелері

  1. «Педагог мәртебесі туралы» ҚР Заңына сәйкес педагогтің кәсіби қызметін ұйымдастырудың тәсілдері мен нысандарын еркін таңдауы мүмкін болатын шартты көрсетіңіз:

  1. тиісті ұйымдастырушылық және материалдық-техникалық қамтамасыз етудің болуы

  2. Республикалық оқу-әдістемелік кеңес бекіткен авторлық оқу бағдарламасының болуы

  3. тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарын сақтау

  4. педагогтің біліктілік санаты «педагог-зерттеуші» санатынан төмен емес

  5. педагогтің шығармашылық бастамасы және қажетті кәсіби біліктер мен дағдылар

  1. Ойын нысандарын ойын емес мәнмәтінге енгізу: жұмыс, оқу және күнделікті өмір – бұл:

  1. геймификация

  2. даралау

  3. ойын технологиясы

  4. заманауи тәсіл

  5. тренд

  1. Ойынның оқытудың ойын түрлерінен негізгі айырмашылықтары (қате жауапты алып тастаңыз):

a) баланың дербестігі, бастамашылдығы
b) іс-әрекет үдерісінен мотивация және жағымды эмоциялар
c) іс-әрекеттің шығармашылық сипаты
d) жетістік мотивациясы, ересектерді бағалауға бағдарлану
e) нәтиженің болжамсыздығы

  1. Балалардың ойын әрекетін дамыту шарттары:

a) білім беру бағдарламасының ашықтығы, байытылған білім беру ортасы, педагогтің ойын құзыреттілігі
b) пәндік-кеңістіктік орта, ойын маркерлерінің болуы, педагогтің қолдаушы позициясы
c) трансформацияланатын, қауіпсіз және мазмұнды орта
d) жас ерекшеліктерін есепке алу, байытылған орта, білікті педагог
e) педагогтің шығармашылық бастамасы және қажетті кәсіби біліктер мен дағдылар

  1. БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясының 31-бабына сәйкес ойынды анықтау:

а) ересектер тарапынан мәжбүрлеу мен бақылаудан айырылған еркін белсенділік
b) балалар әлемі аралы
c) баланың бастамашылдығы мен дербестігінің көрініс нысаны
d) аффектке айналған ереже
e) сынама, өздігінен, өзін және ойын затын белсенді сынау

  1. Ойын дағдыларын қалыптастыру кезеңдері (Н.Я. Михайленко және Н.Я.Короткова бойынша):

a) шартты ойын әрекетін, рөлдік мінез-құлықты қалыптастыру, бірлескен шығармашылық сюжеттік нұсқа әдістерін игеру
b) шартты әрекеттер тізбегі, рөлдік өзара әрекеттесу, әртүрлі оқиғалардың реттілігі
c) сюжеттік, рөлдік, процессуалдық, режиссерлік ойын
d) ойын әрекеттері, тақырыпты ауыстыру, кеңістікті ұйымдастыру, рөлді жүзеге асыру, ойынның өзара әрекеті
e) жоғары деңгей, орташа деңгей, төменгі деңгей

  1. Ойынның басты ерекшелігі, оның кез келген басқа әрекеттен айырмашылығын анықтау?

a) баланың тұрақты тәжірибесі нәтижесінде пайда болатын қиялдағы және нақты жағдай арасындағы алшақтық
b) жалпыланған аффект
c) нақты және қиялдағы жағдайды бір уақытта сақтау
d) баланың жеке тәжірибесі мен жеке мағынасы
e) баланың аффективтік саласын дамыту

  1. Ерте жаста ойынды дамытудың қажетті шарттары?

a) заттық алмастыруды енгізу және қолдау
b) бейнелі ойыншықтар және ойыншық-кейіпкерлер
c) психологиялық-педагогикалық жағдайлар
d) балалардың өмірлік тәжірибесі
e) баланың ойын бастамасы

  1. Сюжеттік ойынның құрылымдық компоненттері:

a) заттық алмастыруды енгізу және қолдау
b) бейнелі ойыншықтар және ойыншық-кейіпкерлер
c) психологиялық-педагогикалық жағдайлар
d) балалардың өмірлік тәжірибесі
e) баланың ойын бастамасы

  1. Процессуалдық ойын сипатталады:

a) тақырып мазмұны, рөл мен сюжеттің болмауы
b) мүмкін болатын, қиялдағы жағдай
c) балалар қиялы
d) балалардың өмірлік тәжірибесімен
e) баланың ойын бастамасымен

  1. Кейбір заттарды басқалары сияқты пайдалану деп аталады:

a) заттық алмастыру
b) процессуалдық ойын
c) рөлдік позиция
d) заттардың ойын мақсаты
e) баланың ойын бастамасы

  1. Мазмұны тұлғааралық қатынастар болып табылатын және қиялын дамыту үшін шешуші маңызы бар, деп аталады:

a) рөлдік
b) сюжеттік-рөлдік
c) процессуалдық
d) дидактикалық
e) режиссерлік

  1. Мотиві тарих болып табылатын, ойын таза қиялға дейінгі ойын әрекетінің ең жоғары нысаны былай аталады:

a) режиссерлік
b) процессуалдық
c) дидактикалық
d) сюжеттік-рөлдік
e) рөлдік

  1. Режиссерлік ойынды ұйымдастыру үшін негізгі материалдары болуы тиіс:

a) кеңістік маркерлері
b) пәндік операция
c) бос кеңістік
d) ойыншықтар еркін қол жетімді
e) әдейі жетіспеушілік

  1. Қандай ойында бейнелі ойыншықтар көмектескеннен гөрі кедергі келтіреді?

a) режиссерлік
b) процессуалдық
c) дидактикалық
d) сюжеттік-рөлдік
e) рөлдік

  1. Бейнелі ойыншықтар ойында маңызды:

a) режиссерлік
b) процессуалдық
c) дидактикалық
d) сюжеттік-рөлдік
e) рөлдік

  1. Адамның заттарға басқаша көзқараспен қарауға және басқа көзқараспен тұруға мүмкіндік беретін ең маңызды ойлау қабілеті – бұл:

a) орталықсыздандыру
b) даралау
c) жалпылау
d) ұсыну
e) рөл

  1. Сюжеттік ойында қандай негізгі қасиеттер дамиды?

a) жалпыланған аффект
b) даралау
c) қиял
d) қиялдау
e) пәндік операция

  1. Кез - келген қабілетті дамыту үшін ересектермен жасалған педагогикалық құрал – бұл:

a) дидактикалық ойын
b) оқу жаттығуы
c) жалпылау
d) ұсыну
e) жарыс
21. Дидактикалық ойындар мен оқу жаттығуларының айырмашылығы неде?
a) оқу жаттығуларында бала ересек адамның тапсырмасын орындайды
b) айырмашылығы жоқ
c) дидактикалық ойындарда екі аспект бар
d) дидактикалық ойынның құрылымы бар
e) қатаң нұсқаулар жоқ
22. Даму ойынының маңызды ерекшелігі:
a) ересектерге екі түрлі рөлді біріктіру – қатысушы және ұйымдастырушы
b) даралау
c) ересек тікелей қатысушы
d) ересек ұйымдастырушы
e) ұйымдастырушы бала
23. Көңілді ойынды дидактикалық ойын деп санауға бола ма?
a) ия
b) жоқ
c) ия, өйткені кез-келген ойынның қатынасы бар: көңілді және мағыналы бастау
d) ия, өйткені оқу тапсырмасы әдетте баланы қызықтырады
e) жоқ, өйткені дидактикалық ойын байсалдылық пен күш-жігерді жұмылдыруды қажет етеді..
24. Құрылымы, мақсаты, ойын жоспары, ойын әрекеттері, ойын материалы, әрекет ережелері бар ойын – бұл:
a) дидактикалық, дамытушылық ойын
b) ережесі бар ойын
c) спорттық ойын
d) ойын техникасы
e) рөлдік ойын
25. Ым-ишарат ойындарын сөйлеудің қай жақтары дамытады?
a) артикуляция
b) ережесі бар ойын
c) спорттық ойын
d) ойын техникасы
e) рөлдік ойын
26. Бірлескен қызметті көздейтін, серіктестерді қажет ететін ойын – бұл:
a) ережесі бар ойын
b) сюжеттік-рөлдік ойын
c) спорттық ойын
d) режиссерлік ойын
e) рөлдік ойын
27. Пазлдар ережелері бар ойындарға қатысты ма?
a) ия, үстел-баспа ойыны
b) жоқ, ережелер жоқ
c) ия, серіктестермен ойнауға болады
d) жоқ, серіктестермен өзара әрекеттесу жоқ
e) барлық жауаптар дұрыс
28. Жеңіске жету жолына негізделген ережелері бар ойындардың типологиясы мыналарды қамтиды (қате жауапты алып тастаңыз):
a) қимыл-қозғалыс құзыреттілігіне арналған ойындар, оларда жеңістер физикалық ептілікке байланысты
b) сәттілік ойыншының шоғырлану дәрежесіне және реакция жылдамдығына байланысты болған кезде назар аударыңыз
c) тапқырлық үшін, ұтыс тапқырлықпен, қабілетпен анықталғанда, іс-әрекет стратегиясын құра білу (стратегиялық ойындар)
d) сәттілік үшін, онда жеңіс ойыншылардың кез-келген қабілетіне байланысты емес, бірақ кездейсоқтықпен, жеребемен анықталады
e) қиялда, ұтыстар ойыншылардың шығармашылығына байланысты болған кезде
29. Ережелермен ойын тәуелсіз әрекет ретінде қай жаста игеріледі?
a) 5 жастан жоғары
b) ерте жаста
c) 3 жылдан кейін
d) 4 жылдан кейін
e) 7 жастан жоғары
30. Талаптарға сәйкес мектепке дейінгі топтың пәндік-кеңістіктік дамытушы ортасы болуы керек (қате жауапты алып тастаңыз):
a) қауіпсіз
b) вариативті
c) бай мазмұнды
d) трансформацияланатын
e) көпфункционалды
31. Мектепке дейінгі ұйым педагогінің балалар ойынына қатысты ұстанымының үш нұсқасы бар:
a) бейтарап, нұсқаушы, қолдаушы
b) эмоционалды-экспрессивті, ашық, әртістік
c) қолдаушы, қабылдамаушы, нұсқаушы
d) эмоционалды-экспрессивті, әдепті, коммуникативті
e) рөлдік, көп функционалды, жауапты
32. Компьютерлік ойын сюжеттік ойынның жоқтығын өтей ала ма?
a) ия
b) жоқ
c) компьютерлік ойын түріне байланысты
d) компьютерлік ойынды сюжеттік ойынның қосымша құралы ретінде қарастыруға болады
e) Ия, егер компьютерлік ойын «ойын ішіндегі» позицияға негізделсе (симуляторлар)
33. Мектеп жасына дейінгі балалар үшін компьютерлік бағдарламалар қолайлы болады (қате жауапты алып тастаңыз)
a) ашық түрдегі компьютерлік бағдарламалар
b) қысқа ойын тапсырмалары бар компьютерлік бағдарламалар
c) мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін компьютерлік даму бағдарламалары
d) жылдамдыққа арналған тапсырмаларды орындайтын компьютерлік бағдарламалар
e) компьютерлік бағдарлама қолданыстағы дәстүрлі тиімді дидактикалық құралдарды қайталамайды.
34. Мультфильмдер жасау техникасы:
a) пластилинді, заттық, сусымалы анимация және тасымалдау техникасындағы анимация
b) анимация, синхрондау, перспектива
c) синхрондау, компьютерлендіру, анимация
d) пластилинді, саз, қағаз
e) тасымалдау техникасындағы анимация
35. Мультипликациялық студияны қажетті жарақтандыру:
a) бағдарламалық қамтамасыз ету, компьютер, фотоаппарат
b) ұялы телефон, жарықтандыру шамы, түсіруге арналған платформа
c) ұялы смарт телефон
d) компьютер, штатив, түсіруге арналған платформа
e) бағдарламалық жасақтамасы бар компьютер, фотоаппарат немесе ұялы телефон, штатив, жарықтандыру, платформа

Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет