Құрметті Студенттер!



Дата11.12.2023
өлшемі35,33 Kb.
#137708

Құрметті Студенттер!
Осы ТІЗІМДЕГІ сұрақтар емтиханда болатын сұрақтарға мағыналас, ұқсас болып құрастырылды, осы сұрақтар бойынша дайындалыңыздар
СҰРАҚ ТАР ТІЗІМІ



  1. СҰРАҚ Ғылым және философияның ұқсастығы - :




  1. СҰРАҚ Онтология- ... туралы ілім:




  1. СҰРАҚ шындыққа сәйкес келмейтін, бірақ ақиқат ретінде қабылданатын білім - … білім




  1. СҰРАҚ Гносеология – деген ... туралы ілім




  1. СҰРАҚ «Агностицизм» -




  1. СҰРАҚ танымның мақсаты- ... :




  1. СҰРАҚ ... - этиканың категориясы:




  1. СҰРАҚ Өнегеліліктің алтын ережесі:




  1. СҰРАҚ Экзистенциализм ағымының өкілі болып саналатын даниялық философы:




  1. СҰРАҚ Қазақстанда сопылық философия қандай ойшылдың есімімен байланысты?




  1. СҰРАҚ Философия адам енбегінің қай түрін негізгі деп санайтынын анықтаңыз:



  2. СҰРАҚ Адамды «саяси жануар» деп анықтаған көне грек философын атап беріңіз.



  3. СҰРАҚ «Адам деген ... » — бұл сұрақты қоятын ғылым …{



  4. СҰРАҚ Әл-Фараби қай еңбегінде бақытқа, оған бастайтын жолға аса назараударады




  1. СҰРАҚ Өмір мәнін аскетизм тұрғысынан түсіну:



  2. СҰРАҚ «Адам өмірі - азап, одан құтылу жолы -нирванаға жету» деген қағида қай философияға қатысты.






  1. СҰРАҚ Мәдениет ұғымын тек жер өндеу ғана емес сонымен бірге адамды өңдеудің де категориалды бейнесі ретінде түсіндіріп, енгізген кім:


  1. СҰРАҚ «Өркениетке берілген анықтамалардың қайсысы белгілі бір дәрежеде басым болып табылады ?




  1. СҰРАҚ Әлеуметтік-саяси революция -




  1. СҰРАҚ гуманитарлық білімге «Ақпараттық қоғам» терминін енгізген:




  1. СҰРАҚ Қоғамның базисін ... құрайды:




  1. СҰРАҚ Мына философтардан қайсысы қоғамдық дамудың өркениеттілік концепциясын қолдайды?




  1. СҰРАҚ Аксиологияның негізгі сұрағы -

  2. СҰРАҚ Дүниены түгел жанды деп түсіндіретін ілім :




  1. СҰРАҚ "Данышпан - өз мөлшерін білетін ақыл иесі” пікірінің иесі, экзистенциализм бағытының өкілі:




  1. СҰРАҚ «Жер-ұйық» концепциясының авторы кім:




  1. СҰРАҚ Казіргі адамды «бір жақты, бір өлшемді, ол тұтынушы» деп мінездеген




  1. СҰРАҚ Әл Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарасы» атты шығармашылығындағы «қала» ұғымы төмендегілердің қайсысына сай келеді»?




  1. СҰРАҚ «Қайырымды қала» идеясын кім ұсынды?




  1. СҰРАҚ Мына философтардан қайсысы қоғамдық дамудың өркениеттілік концепциясын қолдайды?




  1. СҰРАҚ Биосфераға жататындар:




  1. СҰРАҚ О. Шпенглер бойынша құлдыраған мәдениет ол —



  2. СҰРАҚ Буддизм бойынша адам өмірінің мәні неде?




  1. СҰРАҚ Буддизмдегі азаптан босатылу, барлық адамзат күшінің соңғы мақсатын білдіретін термин?




  1. СҰРАҚ Будданың « ізгі ақиқаттарының» қатарында ... деген тұжырым жоқ




  1. СҰРАҚ Конфуций философиясының іргелі ұғымдарына жатпайтыны:


  1. СҰРАҚ Әлемді жаратқаннан кейін құдайдың әлем өміріне араласуын жоққа шығаратын ілім:




  1. СҰРАҚ Діннің функциялары:




  1. СҰРАҚ «Будда» сөзінің мағыналары:




  1. СҰРАҚ Дін және діни сананың ең басты негізгі қызметі:




  1. СҰРАҚ Аристотельдің түсінігінше қозғалыс деген :




  1. СҰРАҚ Б. Спиноза үшін «субстанция» деген:

  2. СҰРАҚ Абай қазақ қоғамының жағдайын қалай сипаттайды?

  3. СҰРАҚ Құдайдың бар екеніне 5 дәлелдемені келтірген орта ғасырлық ойшыл:




  1. СҰРАҚ Орта ғасырлық христиан философиясы-




  1. СҰРАҚ Будданың " ізгі ақиқаттарының" қатарында жоқ тұжырым ...

  2. СҰРАҚ «Будда» сөзінің мағынасы:




  1. СҰРАҚ «Құдайды танып білу – ақыл-ойдың ұлы құндылығы» – деген ойды өзінің «Этика» еңбегінде тұжырымдаған:




  1. СҰРАҚ Б. Спиноза «Діни – саяси трактат» атты еңбегіндегі діни сенімнің басты сипаты:

  2. СҰРАҚ Лао цзы философиясындағы басты ұғым:




  1. СҰРАҚ Абайдың философиялық құрылымындағы Құдай-Алла қандай орында тұрады?




  1. СҰРАҚ Ләззат алу өмірдің мәні, жалғыз құндылығы – деп санайтын аксиологиялық ілім:




  1. СҰРАҚ И.Канттың “Әрқашан адамды және адамзатты мақсат деп тұтатын қадамдар жаса, адамды мақсатыңа жету құрал ретінде пайдаланба” деген.... императиві




  1. СҰРАҚ Ежелгі Үнді философиясындағы жанның жай таппай жиһан кезуі, бір денеден екінші денеге ұдайы ауысуы туралы ілімге жатады:




  1. СҰРАҚ Жаратылыстан тыс ретінде жеке Құдайды мойындайтын

  2. философиялық ілім




  1. СҰРАҚ Ортега -и — Гассеттің «Жануар тек жылынады, ал адам от жағады» деген пікіріндегі адам әрекеті:




  1. СҰРАҚ Діншіл наным-сенім дегеніміз не?




  1. СҰРАҚ «Анимизм», «тотемизм» ұғымдары кімнің еңбегінде жақсы талданған?




  1. СҰРАҚ Катарсис дегеніміз:




  1. СҰРАҚ Практика арқылы тексеріліп расталған ғылыми болжам айналады:




  1. СҰРАҚ Материяның соңғы философиялық анықтамасы:




  1. СҰРАҚ «Толық адам», «Кемел адам» концепциясын ұсынған қазақ ойшылы:




  1. СҰРАҚ Уақыт, кеңістік, қоғам бірлігін белгілейтін қазақ философиясының ұғымы:




  1. СҰРАҚ Қазақ дүниетанымындағы антропологиялық ұғымдар:




  1. СҰРАҚ Қазақ қоғамының этикалық қағидаттары:




  1. СҰРАҚ «Архетип – ұжымдық бейсаналық» тұжырымы тиесілі




  1. СҰРАҚ Орхон-Енисей жазбалары:




  1. СҰРАҚ З. Фрейдтың тарихқа қатысты ойлары:




  1. СҰРАҚ Менталитет ұғымы мәдениеттің мына түрімен тығыз байланысты:


  1. СҰРАҚ Зигмунд Фрейд мәдениет туралы:




  1. СҰРАҚ Сана рефлексиясы дегеніміз:




  1. СҰРАҚ Ғылымды Алланың сегіз қырының бірі деп таныған:




  1. СҰРАҚ Теория дегеніміз:


  1. СҰРАҚ «Ізгілік дегеніміз - білім. Адам білімсіздіктен жауыздықты жасайды» деген:


  1. СҰРАҚ Фома Аквинскийдың «Құдайға апаратын бес жол» философиясында




  1. СҰРАҚ Нағыз адам деп Августин кімді атайды:




  1. СҰРАҚ «Мейірімділік пен адамгершілік – қылмысқа апаратын жол, ал шын қайырымдылық өзінің бастамасын жазалаудан алады» – деп уағыздаған қытай ілімі:




  1. СҰРАҚ М.Фуко «… біздер арнайы сызықтарсыз, алдын ала берілген координаттарсыз, шексіз оқиғалардың арасында өмір сүреміз» деп анықтайтын әлем:




  1. СҰРАҚ Азаматтық қоғам – ол…




  1. СҰРАҚ Адамзат тарихының мән-мағынасын терістеген ойшыл




  1. СҰРАҚ Қоғамдық прогрессті адамның ақыл- парасатының жетілуімен байланысты деп есептеген :




  1. СҰРАҚ Философиялық ой-пікірді тауып көрсетіңіз




  1. СҰРАҚ Казіргі заманның мәдениетін анықтайтын ұғым - .... мәдениет:




  1. СҰРАҚ «Бұқаралық қоғам» және «бұқаралық мәдениет» теориясының авторы




  1. СҰРАҚ Болашақты болжауға қатысты философияға «Футурошок» терминін енгізген :




  1. СҰРАҚ Еркіндік деген:




  1. СҰРАҚ Парадигма деген




  1. СҰРАҚ Философияның негізгі бөлімдері:




  1. СҰРАҚ Философияның пайда болу уақыты:




  1. СҰРАҚ Техниканың табиғатын зерттеуге бағытталған философияның бөлімі:




  1. СҰРАҚ Философияның дүниеге жәй көзқарастан айырмашылығы:




  1. СҰРАҚ Ортағасырлық араб тілінде «фәлсафа» сөзінің мағынасы:


  1. СҰРАҚ Прагматист Джон Дьюи философияның қызметін қалай түсінеді?




  1. СҰРАҚ Философияға “парадигма” деген ұғымды ... енгізді:




  1. СҰРАҚТ.Кунның пікірі бойынша ғылыми білім - … арқылы дамиды




  1. СҰРАҚ Т. Кунның пікірінде ... - өзгерістерді түсіндіретін парадигмалардың ауысып отыруы.




  1. СҰРАҚ «Жаңа гуманитарлық білім.Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық» жобасы - … қажет бағдарлама




  1. СҰРАҚ Алаш қайраткерлерінің шығармашылығындағы басты тақырып - ....




  1. СҰРАҚ Түркі сопылығында өмірдің мәні - Алланы тану, таным жолы-… арқылы




  1. СҰРАҚ ... деген дүние-өмірдегі түрлі оқиғалар болмысының жалғасымды тізбегін, ілгері-кейін ретін білдіретін ұғым.




  1. СҰРАҚ Адамның табиғи құқықтарына - … құқығы кіреді




  1. СҰРАҚ Ақын, жыраулар философиясы - … мен мінезделеді




  1. СҰРАҚ Қазақстандық қоғамның «Рухани жанғыруының» басты мақсаты - …




  1. СҰРАҚ Қазақ халқының ұлттық бірегейлігін сақтап қалу үшін - …


  1. СҰРАҚ Казіргі қазақстандық қоғамда қоғамдық сананы жаңадан қуру үшін ... сияқты бағыттар маңызды




  1. СҰРАҚ Казіргі қазақстандықтардың қоғамдық санасын өзгерту үшін ... маңызды




  1. СҰРАҚ А. Байтурсыновтың пікірі бойынша қазақ халқының тәуелсіздігі - … мәселелерін шешеді




  1. СҰРАҚ Синергетика - … туралы ілім




  1. СҰРАҚ ХХ ғасырда ғалымдар мен философтар ... және ... бастамасымен Манифест қабылдап, адамзат алдында барлық ғалымдар ашқан жаңалықтары үшін жеке жауапты екенін мәлімдеді




  1. СҰРАҚ Шәкәрім қоғамның дамуын - … байланыстырды




  1. СҰРАҚ Асан-Қайғы ... идеясын басты мақсат ретінде аңсады.




  1. СҰРАҚ Абайдың пікірінше жауыздықтың басты себебі- …




  1. СҰРАҚ Қазақстанда білім философиясының пайда болуы ... есімімен байланысты


  1. СҰРАҚ «Махаббетпен жаратқан адамзат» деп жырлаған - ...


  1. СҰРАҚ Прогрессивті даму деп ... айтамыз:




  1. СҰРАҚ Материяның өмір сүру тәсілі




  1. СҰРАҚ Қозғалыс ұғымының келесі анықтамасы ең жалпы философиялық сипатқа ие болып табылады?




  1. СҰРАҚ Синергетикадағы дамудың мінездемесі:




  1. СҰРАҚ Неопозитивизмдегі „верификация“ ұғымының мағынасы:




  1. СҰРАҚ Ғылыми таным деңгейлері:




  1. СҰРАҚ “Мемлекетті философтар басқару керек” деген идея авторы :




  1. СҰРАҚ Волюнтаризмнің негізгі идеясын атаңыз




  1. СҰРАҚ Дамудың кері кетіп құлдырауы, керу кетушілік, шегініс:




  1. СҰРАҚ Интерпретация арқылы бұрынғы мәдениет әлемін түсіну қалай аталады?




  1. СҰРАҚ Ара қашықтықта оның объектілерін, олардың құрылысы, олардың элементтері мен бөліктерінен көрінетін материяның өмір сүру формасы – бұл:




  1. СҰРАҚ Жалғыздық, еркіндік, жауапкершілік, шекаралық жағдай ұғымдары .... философиялық бағытына тән:




  1. СҰРАҚ Танымның рационалды формасы




  1. СҰРАҚ Өмір, денсаулық, экология және тағы басқалар төмендегі көрсетілген құндылықтардың ... түріне жатады?




  1. СҰРАҚ Әлеуметтік статус, жағдай, байлық, отбасы төменде көрсетілген құндылықтардың ..... түріне жатады?




  1. СҰРАҚ Адамзат баласын сұлулыққа, мәдениеттілікке образдар арқылы баулу:




  1. СҰРАҚ «Әлеуметтік мобильділік» ұғымы адамдардың ... білдіреді:




  1. СҰРАҚ Заттың, құбылыстың потенциалді және актуалді өмір сүруін көрсететін жұп категориялар:




  1. СҰРАҚ Тарихи процесстердің ұзақтығын, олардың алмасуын білдіретін қоғамның болмыс формасы (түрі) қалай аталады?




  1. СҰРАҚ “Бәрінің – бәріне қарсы соғысы” ... философиясында түпкі принцип авторы:




  1. СҰРАҚ Ф. Бэконның «Жаңа Органон» еңбегінде ..... ақиқатқа жетуге кедергі жасайтын төрт идолдар- елестер- ... туралы айтылады



  1. СҰРАҚ Ежелгі Үнді философиясындағы «Веда» деген ұғым ... мағынаны білдіреді




  1. СҰРАҚ 1: Хакім Абай он сегізінші қара сөзінде: «Тегінде адам баласы адам баласынан ..... нәрселермен озады» деген:




  1. СҰРАҚ «Білім – күш» - деп айтқан философ:




  1. СҰРАҚ Ақыл-ойға және ғылымға сенбейтін бағыт қалай аталады?




  1. СҰРАҚ Жалпы ғылым жаратылыстанулық, әлеуметтік және … ғылым деп үлкен үш топқа бөлінеді:


  1. СҰРАҚ Жаңа дәуірде тәжірибелік ғылымның дамуына зор әсерін тигізген ойшыл


  1. СҰРАҚ Ғылымдағы кедергілерді Фрэнсис Бэкон қалай атады?




  1. СҰРАҚ «Жасымда ғылым бар деп ескермедім, Пайдасын көре тұра тексермедім. Ер жеткен соң түспеді уысыма, Қолымды мезгілінен кеш сермедім» деген өлең авторы:


  1. СҰРАҚ Эпистемология көне грек тілінде ..... мағынаны білдіреді




  1. СҰРАҚ Адамзат өмірі мен қоғамдарын зерттейтін ғылым аталады




  1. СҰРАҚ «Тіл – болмыстың үйі» деп анықтаған:




  1. СҰРАҚ Қазіргі философияға «симулякр» ұғымын енгізген философ




  1. СҰРАҚ Қазіргі философияға «деконструкция» ұғымын енгізген




  1. СҰРАҚ Өмір сүру проблемасын қамтитын философияның ең ежелгі категориясы




  1. СҰРАҚ Жалпы алғанда философиядағы «болмыс» ұғымы нені білдіреді?




  1. СҰРАҚ Маркс пен Энгельс философияға болмыс жайында .... жаңа ұғым енгізді




  1. СҰРАҚ Ежелгі заман философтары дүниені негізгі төрт заттан тұрады деп ойлаған, олар:




  1. СҰРАҚ Сана ненің жемісі ?




  1. СҰРАҚ Сананың шығуы, қалыптасуы мен дамуының түпкі негіздері




  1. СҰРАҚ Сананың пайда болуына әсер ететін факторлар

  2. СҰРАҚ Бейнеленудің ең жоғары түрі:




  1. СҰРАҚ «Этика» ұғымын алғаш рет философияның ерекше бөлімін белгілеу үшін қолданған философ:




  1. СҰРАҚ Этиканың негізгі категориясы:




  1. СҰРАҚ Адамгершілік ілімнің идеалистік түсінігін жасаған:




  1. СҰРАҚ Этика – дегеніміз:




  1. СҰРАҚ Этиканың орталық мәселесі




  1. СҰРАҚ IV-V ғасырлардағы христиан этикасының негізгі ережелері қалыптасты:




  1. СҰРАҚ Философ ... моральдың келісім- шарттық шығу тегі бар деп санады:




  1. СҰРАҚ «Категориялық императив» дегеніміз:




  1. СҰРАҚ «Деонтология» - дегеніміз:




  1. СҰРАҚ Экзистенциализмде шынайы моральдық нормаларды құрады:




  1. СҰРАҚ Утилитаризмнің негізін қалаған және негізгі принциптерін анықтаған:




  1. СҰРАҚ Утилитаризм негізінде келесі ілімдер жатыр:




  1. СҰРАҚ Кәсіби этика – бұл:




  1. СҰРАҚ «Этика – бақытқа жетелейтін жақсылық туралы ілім» - деген анықтаманы берген грек ойшылы:




  1. СҰРАҚ «Этика – бұл парыз және міндеттеме туралы ілім» - деген анықтаманы берген XVIII ғасырда өмір сүрген философ:




  1. СҰРАҚ Аристотельдің ... трактаты этика мәселелеріне арналды:




  1. СҰРАҚ Ләззат алу– өмірдің мәні, жалғыз құндылығы – деп санайтын аксиологиялық ілім:




  1. СҰРАҚ Өнегеліктің алтын ережесі:




  1. СҰРАҚ Географиялық детерминизм принципін бірінші болып ұсынған кімдер?




  1. СҰРАҚ Бейнелеу- :




  1. СҰРАҚ «Адамзат тарихы –адамзаттың прогресс және білімділік үшін күрес тарихы» деп тұжырымдаған:




  1. СҰРАҚ Күмәндану принципін Жаңа Заман философы ... ұсынды




  1. СҰРАҚ Мәдениетті зерттейтін философиялық пән?




  1. СҰРАҚ О.Шпенглер «Еуропаның құлдырауы» еңбегінде өркениетті былай сипаттады :




  1. СҰРАҚ Жартылыстан тыс қасиеті бар деп танылған жансыз затқа табыну аталады?




  1. СҰРАҚ Бүкіл әлем жаратылыстан тыс өмір сүруші рух пен жанға толы болады деген көне ұғым:




  1. СҰРАҚ С.Хантингтонның «Өркениеттер қақтығысы» концепциясындағы қазіргі замандағы өркениеттер арасындағы көшбасшы өркениет - ... .




  1. СҰРАҚ Гуманизм дегеніміз:




  1. СҰРАҚ «Қайырымды қала» идеясын кім ұсынды?




  1. СҰРАҚ Объективті шындықты танып білу мүмкіндігіне күмән келтіретін философиялық концепция-




  1. СҰРАҚ Н.Хейзинга мәдениеттің пайда болуын қандай құбылыспен байланыстырады?




  1. СҰРАҚ Алғаш рет миф философиясын кім ұсынды?




  1. СҰРАҚ Мифтерді жіктеген ғалымды атаңыз:




  1. СҰРАҚ Қауымдағы ең бірінші бөлініс- ..... бөлініс.




  1. СҰРАҚ Гуманистердің ойынша адамды барлығынан




  1. СҰРАҚ Ғылыми танымда кең қолданылатын әдіс?




  1. СҰРАҚ Зерттеліп жатқан объектіге адамның тікелей әсер етуі арқылы жүргізілетін әдіс:




  1. СҰРАҚ Географиялық ортаны ұқыпты, мақсатқа сай пайдалануға.... сипатты роль атқарады:




  1. СҰРАҚ Жер шарының тіршілік тараған аймағы




  1. СҰРАҚ Табиғат пен қоғамның байланысы туралы ғылым қалай аталады?




  1. СҰРАҚ Барлық ғылыми әдістердің басын біріктіретін жаңа ғылым




  1. СҰРАҚ Жаңаша ойлау процесінде ..... қағидасына ерекше мән беріледі




  1. СҰРАҚ Жаңаша ойлау этикасының ең басты қағидасы?




  1. СҰРАҚ Экзистенциализм үшін ..... негізгі мәселе болды:




  1. СҰРАҚ Адам болмысының ерекшелігі неде?




  1. СҰРАҚ Психоанализдің негізін қалаған




  1. СҰРАҚ Адамның қартаюы кезеңіндегі белсенді өмір сүру мәселелерімен ..... саласы айналысады




  1. СҰРАҚ «Өзіңді танып,біл!» ұран авторы, философ




  1. СҰРАҚ Ницше бойынша өмірге деген ерік жігермен қоса адамға не түрткі болады?




  1. СҰРАҚ “Шындықтың бәрі ақылға сыяды, ақылға сыйымдының бәрі шындық” деп айтқан кім?




  1. СҰРАҚ Адам проблемасы философиялық тұрғыда:




  1. СҰРАҚ Философиялық антропологияның негізгі проблемасы:




  1. СҰРАҚ Адамға табиғи әсер ететін өзгеріске жатпайтын




  1. СҰРАҚ “Ойланамын, демек өмір сүремін” тезисінің авторы:




  1. СҰРАҚ Ницшеның ойынша “Адам бойында өмірге деген құлшыныспен қатар не тұрады?”




  1. СҰРАҚ Қоғам, адам, қоғамдық қатынастар туралы ой-пікірлер ... ... кезеңінде қалыптасқан




  1. СҰРАҚ “Еркіндік пен қажеттілік үйлесе алады” деген кімнің ойы?




  1. СҰРАҚ “Ырықтың ғана емес зерденің де еркіндігі жоқ” кімнің сөзі?


  1. СҰРАҚ Еркіндік дегеніміз – құндылық, сонымен бірге ол:




  1. СҰРАҚ Адамның еркіндігі жөніндегі ұғымды атомдық іліммен байланыстырған:




  1. СҰРАҚ Философия тарихында христиандық кезеңге дейін тұлға мәселесін көтерген философ




  1. СҰРАҚ Платон ..... идеализмнің негізін қалады:




  1. СҰРАҚ Өзін-өзі жеңу адамның ең басты мақсаты:




  1. СҰРАҚ Мына пікір Декарттікі:




  1. СҰРАҚ Абай философиясындағы басты мәселе:




  1. СҰРАҚ Экзистенциализм үшін ..... мәселе басты болады:




  1. СҰРАҚ Антропосоциогенездің орталық факторын атаңыз:




  1. СҰРАҚ Философиялық антропология пәні:




  1. СҰРАҚ Адамның еркіндігін басты деп мойындайтын бағыт:




  1. СҰРАҚ Адам табиғатындағы дуализм:




  1. СҰРАҚ “Адам-машина” еңбегінің авторы:




  1. СҰРАҚ Өз рухани тамырларынан айрылып қалған адам туралы «мәңгүрт» ұғымын айналымға кім енгізді?




  1. СҰРАҚ Фрейдтің тұжырымы бойынша адамның мінез-құлқын .....мотивтер айқындайды:




  1. СҰРАҚ Адамды «қоғамдық жануар» деп анықтаған көне грек философы:




  1. СҰРАҚ Адамды «символдарды жасаушы жануар» деп анықтаған философты атап беріңіз:




  1. СҰРАҚ Адамды «таңдау жасайтын жануар» деп анықтаған философты атап беріңіз:




  1. СҰРАҚ Аңызда өлімнен қашып, мәңгілік өмірді іздеген:




  1. СҰРАҚ Құдайға деген сенімнен туындайтын көзқарастар жиынтығы:




  1. СҰРАҚ Табиғи жолмен тануға болатын Құдай туралы танымдық ілім:




  1. СҰРАҚ Көп құдайға табынушылық:




  1. СҰРАҚ Сопылық ілімнің жолына түскен араб ойшылы:




  1. СҰРАҚ Шын мұсылман ..... адам болу керек исламда:




  1. СҰРАҚ Тәжірибелік тұрғыдан алғанда, Ислам ол:




  1. СҰРАҚ Әлемді жаратқаннан кейін құдайдың араласуын жоққа шығару:




  1. СҰРАҚ Декарт құдайды немен тануға болатынын айтты:




  1. СҰРАҚ Ежелгі Түркілердің сыйынатын құдайы:




  1. СҰРАҚ Аристотельдің түсінігінше қозғалыс:




  1. СҰРАҚ «Дүние – сансыз көп атомдық фактілерден құралған. Атомдық фактілер – қарапайым, ұсақ фактілерге бөлінуі мүмкін емес фактілер» тұжырымының авторы:




  1. СҰРАҚ М. Хайдеггердың түсінігіндегі болмыстың анықтамасы:




  1. СҰРАҚ Платон философиясындағы басты мәселе:


  1. СҰРАҚ Аристотельдің пайымдауынша, заттың материясын қалыптастыратын, оны нақты затқа айналдырушы себеп:




  1. СҰРАҚ Аристотель дүниетанымындағы сандық қозғалыстың сапасы:




  1. СҰРАҚ Атомдық ілімнің өкілі:




  1. СҰРАҚ Қозғалыстың түрлерін анықтаңыз:




  1. СҰРАҚ Болмыстың жалпы түрде түрлері:




  1. СҰРАҚ Аристотель үшін дүниенің бастамалары:




  1. СҰРАҚ Аристотельдің форма мен материя ұғымдары қарастырылған еңбегі:




  1. СҰРАҚ Демокриттің негізгі тезисі неден құрылады:




  1. СҰРАҚ Материяның атрибуты:




  1. СҰРАҚ Алғашқы бастаманың санына байланысты қалыптасқан ілімді атаңыз:




  1. СҰРАҚ Аристотельдің іліміндегі субстанцияның түрі:




  1. СҰРАҚ Философ Вольтер үшін бірінші кезекте .... теңдік маңызды:




  1. СҰРАҚ Гедонизм ілімінде адам өмірінің мәні:




  1. СҰРАҚ Адамның шығу тегі туралы ілім ... деп аталады:




  1. СҰРАҚ Тарих философиясы деген ...




  1. СҰРАҚ Ғылым қорытындысы бойынша, адамзат тарихында көбінесе жүзеге асқан:




  1. СҰРАҚ Әлеуметтік-саяси револяция -




  1. СҰРАҚ Тарихи таным мен тарихи процестерді зерттейтін философия бөлімі:




  1. СҰРАҚ «Философия» ұғымы грек тілінен аударғанда ... деген мағынаны береді:




  1. СҰРАҚ Қоғамдық дамудың өркениеттілік концепциясын қолдайған философ:




  1. СҰРАҚ Рухты әлемнің негізі деп есептейтін философиялық бағыт:




  1. СҰРАҚ Дүние түгел жанды деп білетін ілім:




  1. СҰРАҚ Шоқан Уәлихановтың «дала данышпаны, көшпелілер философы» деп бағасын берген тұлғасы:




  1. СҰРАҚ Қазақ философиясына қандай анықтама беруге болады:


  1. СҰРАҚ "Данышпан – өз мөлшерін білетін ақыл иесі” пікірінің иесі, экзистенциализм бағытының өкілі:




  1. СҰРАҚ «Қазақ хрестоматиясы» (1879), «Қазақтарға орыс тілін үйретудің бастауыш құралы» (1879) атты оқулықтардың авторы, ағартушы-демократ, ғалым, қоғам қайраткері, жазушы, фольклорист, ғалым-этнограф




  1. СҰРАҚ «Адами қарапайымдылық, әділеттілік, мейірімділік бірлігін мен исламдық ұждан сөзімен атаймын, орысша – совесть (ар)», - деп жазған, «ар ілімі» тұжырымдамасының авторы:


  1. СҰРАҚ Махабатпен жаратқан адамзатты

      1. Сен де сүй ол Алланы жаннан тәтті

      2. Адамзаттың бәрін сүй бауырым деп

      3. Және Хақ жолы деп әділетті, - өлең жолдарының авторы, ойшыл, ақын:




  1. СҰРАҚ «Жерұйық» тұжырымдамасы тиесілі:




  1. СҰРАҚ 1972 жылғы «Ақпараттық қоғам жоспары; 2000 жылға қарай ұлттық мақсат» бағдарламасы .... мемлекетте жарияланды:




  1. СҰРАҚ Қазақ халқының рухани мәдениетіндегі мынадай кезеңдерді «мифология, ренессанс, ағартушылық» деп бөліп көрсеткен автор




  1. СҰРАҚ «Зар-Заман» атанған қоғамдық идея бағытының ақындарын атаңыз:




  1. СҰРАҚ «Үш анық» философиялық трактатының авторы:




  1. СҰРАҚ «Қоғамдық келісім» теориясының авторы, философ, қоғам қайраткері:




  1. СҰРАҚ Қазақ философиясының басты пәні:




  1. СҰРАҚ Ренессанс» ұғымы философия тарихының ..... кезеңінде пайда болды:




  1. СҰРАҚ Дүниетаным мен философияның арақатынасы:




  1. СҰРАҚ «Философия» терминін алғаш қолданған




  1. СҰРАҚ «Мәңгілік» философиялық сұрақ




  1. СҰРАҚ Философия мен діннің ұқсастығы неде?




  1. СҰРАҚ Философия дүниені ненің көмегімен танып-біледі және түсіндіреді?




  1. СҰРАҚ Дүниеге көзқарас дегеніміз




  1. СҰРАҚ Философияның методологиялық функциясы неде?




  1. СҰРАҚ Философия мен дүниеге көзқарастың арақатынасы анықтаңыз:




  1. СҰРАҚ «Музыка туралы үлкен кiтаптың» авторы:




  1. СҰРАҚ Қазақ халқының «архетиптері»




  1. СҰРАҚ Ислам философиясының бастапқы негізін қалаушылар?




  1. СҰРАҚ Ақыл- ойдың төрт ерекшілігін көрсеткен:




  1. СҰРАҚ Ұлы философ, әрі дәрігер:




  1. СҰРАҚ «Категориялар» еңбегінің авторы:




  1. СҰРАҚ Әл -Фарабидің пікірінше бақытқа жетудің жолдары:




  1. СҰРАҚ Әл- Фарабиды философтар қалай атады:




  1. СҰРАҚ «Құтты білік» шығармасының авторы:




  1. СҰРАҚ «Диуани луғат ат -Түрк» шығармасының авторы:




  1. СҰРАҚ «Диуани хикмет» шығармасының авторы?




  1. СҰРАҚ Ислам дініндегі нәпсіні тазартып, рухтың дәрежесін көтеруге ұмтылған, рухани жаттығулармен айналысқан рухани-мистикалық бағыт




  1. СҰРАҚ Шоқан Уәлихановтың еңбегі:




  1. СҰРАҚ Ыбырай Алтынсарин еңбектерінде .... талқылады




  1. СҰРАҚ «Адам бол!» деген принципті алғаш жарияланған кім




  1. СҰРАҚ Қазақ дәстүрлі философиясының негізгі ерекшелігі




  1. СҰРАҚ Дәстүр, әдет-ғұрып, ереже ... құндылықтарды құрайды




  1. СҰРАҚ Дәстүрлі қазақ мәдениетіндегі уақыт




  1. СҰРАҚ Қазақ мәдениеті ... өркениеттік болмысқа жатады




  1. СҰРАҚ Қазақ мәдениетінің «архетипіне » не жатады




  1. СҰРАҚ Сопылық бағытты жан-жақты дамытқан ғұлама кім?




  1. СҰРАҚ Әл - Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарасы» атты шығармашылығындағы «қала» ұғымы келесі мағынаға сай келеді»




  1. СҰРАҚ Тұңғыш араб философы, шығыс перипатетизмнің бастаушысы




  1. СҰРАҚ «Кодекс Куманикус» - қыпшақ тілінің сөздігі ... кезеңде жазылған




  1. СҰРАҚ Көрнекті ғалым, лингвист, ағартушы, «Қазақ» газетінің редакторы




  1. СҰРАҚ Қазақтардың наным-сенімдерін, әдет-ғұрпын, аңыздарын, эпостарын тұңғыш зерттеген ғалым кім?




  1. СҰРАҚ Жаугершілік пен бостандық үшін күрес заманында қайсарлыққа шақырған рәміздің рөлін не атқарды?




  1. СҰРАҚ «Оян, Қазақ» авторы ...




  1. СҰРАҚ Қазақстанда ағартушылық ойлар ..... ғасырда қалыптасты




  1. СҰРАҚ Қазақ ағартушылығының негізін салушы:




  1. СҰРАҚ «Дала мұсылмандығы» кімнің еңбегі?




  1. СҰРАҚ Еуропалық дәстүрде мәдениетке қарсы қойылған ұғым:




  1. СҰРАҚ Аристотель: «Философияға қызығушылық ... басталады» деп есептеген




  1. СҰРАҚ 1 Философия ... жерінде пайда болды:




  1. СҰРАҚ Тарихи тұрғыдан философияның алдында, оған дейін келесілер ..... болды




  1. СҰРАҚ Мифологияға және философияға не ортақ




  1. СҰРАҚ «Барлығы да өткінші, барлығы да өзгереді» деген ежелгі грек философы




  1. СҰРАҚ Казіргі тарих философиясындағы қарастырылатын мәселелер




  1. СҰРАҚ Кім бірінші болып халықтың өсімі қауп-қатер әкелетіні туралы мәселе көтерді




  1. СҰРАҚ Демаркация термині мынадай ажыратуды білдіреді




  1. СҰРАҚ Дүниенің ақыр заманы туралы ілім қалай аталады




  1. СҰРАҚ Логикасыз ғылым болмайды деген философ




  1. СҰРАҚ Шәкәрімнің үш анығы :




  1. СҰРАҚ Имре Лакатостың ғылыми-зерттеу бағдарламасы келесіден түрады:




  1. СҰРАҚ Сократ данышпанды келесі қасиетке ие болады деп есептеген:




  1. СҰРАҚ Рационалды таным формалары


  1. СҰРАҚ Ақиқаттың өлшемі




  1. СҰРАҚ Ғылыми танымның теоретикалық әдістері




  1. СҰРАҚ Рационалдық емес феномен




  1. СҰРАҚ казіргі адамды бір жақты ,бір өлшемді деп мінездеген


  1. СҰРАҚ Маркузе неге адамды бір жақты ғана әрекеттенеді деп мінездейді




  1. СҰРАҚ Дүниетанымның үш тарихи типін көрсетіңіз




  1. СҰРАҚ К.Поппердің танымға енгізген принципі




  1. СҰРАҚ «Мәңгілік ел» идеясының бастау алған мерзімі




  1. СҰРАҚ Шындыққа тікелей жету, оның ақиқаттығын анық , айқын көру, ешқандай дәлелдеуді талап етпеу




  1. СҰРАҚ Эвтаназия деген




  1. СҰРАҚ «Ғылымға философияның қажеті жоқ» деген ХХ ғасырдағы философиялық бағыт




  1. СҰРАҚ Аңызда өлімнен құтылу жолын өнерден тапқан




  1. СҰРАҚ Қазақ тарихында «Мәңгі Ел» ұстанымының дүниеге келген уақыты




  1. СҰРАҚ Экзистенциалды философияның басты сұрағы – «таңдау» мәселесін қарастырған философ




  1. СҰРАҚ Әрекетіңді сыртқы әлемге бағытта, соның негізінде оны қайта өзгерт» - ұранды басшылыққа алатын әлем елдері


  1. СҰРАҚ «Әрекеттерді,куш-қуатыңды өзіңе бағыттап , соның негізінде санаңды қайта өзгерт» - ұраны тән әлем елдері


  1. СҰРАҚ Хантингтонның жалпылай қысқартып атаған әлемдегі үш ірі өркениеттің ортасында орналасқан толеранттылығы басым әлем елдері

  2. Ойлаудың философиялық түрі - … мінезделеді

  3. Қоғамды зерттейтін, оның мәнін ашатын философияның бөлімі

  4. Өнер және әсемдік, адамның сұлулық туралы түсінігін зерттейтін ғылым

  5. «Адам деген кім ?» — бұл сұрақты қоятын ғылым

  6. ойлаудың философиялық түрі - … мінезделеді

  7. Ғылым және философияның ұқсастығы - :

  8. Логика - ... :




Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет