Сабақ тақырыбы Borland C++ Builder-дің графикалық мүмкіндігі Borland C++ Builder graphics capability



бет1/6
Дата06.02.2022
өлшемі66,49 Kb.
#24907
түріСабақ
  1   2   3   4   5   6
Байланысты:
С Builder бағдарламалау-19прп



«МАНАП ӨТЕБАЕВ АТЫНДАҒЫ ЖОҒАРЫ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАР КОЛЛЕДЖІ» МКҚК







ТЕКСЕРІЛДІ

Кафедра меңгерушісі

___________ Ф.Ж. Аманова
"____" ___________2022ж.

ОҚУ САБАҒЫНЫҢ ЖОСПАРЫ №19

(теориялық)




Модуль /пән атауы

С++ Builder ортасында бағдарламалау

Сабақ тақырыбы

Borland C++ Builder-дің графикалық мүмкіндігі

Borland C++ Builder graphics capability



  1. Жалпы мәліметтер

Курс

Оқу жылы

Тобы

Күні

4

2021-2022жж.

ЕТ-01-18ЖК




Сабақ түрі

теориялық

2. Мақсаты, міндеттері

Білімділік:
Тәрбиелік:
Дамытушылық:


  • Студенттерге Borland C++ Builder-дің графикалық мүмкіндігі

  • маңыздығын, артықшылығын, кемшілігін оқып, үйрету.

  • Студенттерді тиянақтылыққа, жауапкершілікке, ізденімпаздыққа, шапшаңдыққа тәрбиелей отырып білім беру.

  • Студенттердің алған теориялық білімдерін тәжірибе жүзінде орындау дағдыларын шыңдау. Студенттердің таным белсенділігін, ақпараттық мәдениетін арттыра отырып, логикалық ойлау қабілетін дамыту.

Оқу-жаттығу процесінде білім алушылар меңгеретін күтілетін нәтижелер және (немесе) кәсіби дағдылар тізбесі

1.

2.

3.

С++ Builder ортасымен танысу

С++ Builder тілінде қосымшада негізгі және жанама меню жасау



Компоненттер қасиеттері

3. Сабақты жабдықтау

Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер


1. Оспанова Ш.Б. Builder C++ ортасында бағдарламалау: оқу құралы. Қостанай: ҚМПИ, 2016. – 114 б.

2. Виктор Григорьевич Алексанкин, Наталия Елманова. «Borland C++ Builder». Электронный учебник.




Техникалық құралдар, материалдар


Оқулық, интерактивті тақта, ДК


4. Сабақтың барысы

Уақыт (мин)

Ұйымдастыру кезеңі


Сәлемдесу, жоқ студенттерді белгілеу, сабаққа назар аудару

5

Үй тапсырмасын тексеру





15

Жаңа тақырыпты түсіндіру

Жоспар:

1. Си тіліндегі графика

2. Графикалық режимді тағайындау және одан шығу



70

5. Сабақ бойынша бағалау-өлшеу материалдары, бағалау парақтары, жұмыс дәптері (қағаз және электрондық форматта)

Топ студенттері қосымшада негізгі және жанама меню жасап, үйренеді


6. Сабақ бойынша рефлексия

(оқушының білімін, білік-дағдысын пысықтау, бекіту ж/е қорытындылау)



Графикалық режимнің төмендегідей сипаттамалары бар: мүмкіндігі (разрешение), палитра (бояу түрлері), фонның түсі, шығарылатын графикалық нүктенің түсі, оперативті жадыдағы графикалық экрандық беттердің мөлшері. Бүл сипаттамалар, ең алдымен, дисплейдің техникалық типімен жүйеден графикалык режимге бөлінген видеожадының көлеміне тәуелді. Дисплей экранының жүмысын басқаратын техникалық құрылғы адаптер деп аталады. Қазіргі уақытта кеңінен таралған адаптерлердің түрлеріне: ЕGА, VGА және SVGА жатады.

Графикалық режимде экранның жұмысын баскаруға арналған Воrland (АҚШ) фирмасы құрған бағдарлама драйверлері пайдаланылады. ЕGA немесе VGA адаптерлерін басқару үшін EGACGA.ВGІ  драйвері пайдалаиылады.



Экранның графикалық режимінің мүмкіндігі

Экранның графикалық режимінің мүмкіндігі экрандағы х, у осі бойынша орналасатын графикалық нүктелердің мөлшерімен анықталады. Ең жоғарғы мүмкіндік бір графикалық нүктеге бірнеше пиксель пайдаланылса, онда мүмкіндік төмендегідей болады. Сонымен, графикалық нүктеге пиксель қаншалықты коп пайдаланылса, соншалықты экранның графикалық режимінің мүмкіндігі төмен болады. Әдетте, бір нүктеге бір пиксельден келетін жоғары мүмкіндікті режим пайдаланылады.

Графикалық экранның мүмкіндігі дегеніміз - бұл экранға шығарылатын бейненің дэлдігі. Мысалы, экранға графикалық бейнелерді шығару мүмкіндігі қаншалықты жоғары болса, функциялардың графигін соншалықты дәл тұрғызуға болады.

 Графикалық режимдегі палитра

 Палитра (бояулар) дегеніміз - бұл графикалық режимге арналған түстер жиынтығы. Режимге арналған бірнеше палитралар бар, бірақ әдетте стандартты 16 түс пайдаланылады (егер адаптер EGA немесе VGА болса).




Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет