КГ міндеті – визуализация, яғни. бейнені құру. Көрнекілік көрсету қажет нәрсені сипаттау (модель) негізінде орындалады. (мысалы, функция графигін, диаграмманы, картаны немесе диаграмманы көрсету немесе ойындарда, көркем фильмдерде, анимациялық фильмдерде, архитектуралық дизайн жүйелерінде нақты үш өлшемді көріністі көрсету).
CG - бұл компьютерлер кескіндерді синтездеу үшін де, нақты әлемнен алынған визуалды ақпаратты өңдеу үшін де қолданылатын қызмет саласы.
CG екі класы бар: Екі өлшемді (2D) компьютерлік графика – екі өлшемді модельдер (екі өлшемді геометриялық примитивтер, мәтіндік және цифрлық кескіндер) негізінде алынған цифрлық кескіндерді құру және өңдеу. Үш өлшемді (3D) графика – бейнеленген объектілердің үш өлшемділік әсерін беретін статикалық және динамикалық компьютерде жасалған кескіндер.
графика түрлері
2D және 3D
ПРОГРАММАЛАР 2D/3D 3D графикасын жасауға және өңдеуге арналған бағдарламалар; 3D Studio Max, Maya, Poser, Pov-Ray 2D кескіндер мен анимацияларды жасауға және өңдеуге арналған бағдарламалар:Adobe Photoshop, Corel Draw, Macromedia (в настоящее время, Adobe) Flash, Adobe Illustrator
Растрлық файл нүктелерден тұрады, олардың саны ажыратымдылықпен анықталады, әдетте дюймдегі нүктелермен (дюймдік нүкте) немесе сантиметрмен (dpc) өлшенеді. Пиксель (ағылш. Pixel - PICture'S Element) - растрлық графикадағы кескіннің ең кіші бірлігі. Бір жағынан, кескіннің шығарылымының сапасына, екінші жағынан, файл өлшеміне әсер ететін маңызды фактор - түс тереңдігі, яғни. үш құрамдас туралы ақпаратты сақтау үшін бөлінген биттердің саны.
Оны объектіге бағытталған деп те атайды. Бұл үш өлшемді көріністің барлық элементтерін де, әрбір нысанды бөлек өзгертуге мүмкіндік береді. Ол интерьер дизайны жобаларын, сәулет объектілерін әзірлеуде, жарнамада, оқу компьютерлік бағдарламаларын, бейнеклиптерді, машина жасауда бөлшектер мен бұйымдардың визуалды кескіндерін жасауда және т.б.
(выдуманная история для примера)
фракталдық графика
фракталдық графика
Компьютерлік графиканың бұл түрі ең жылдам дамып келе жатқан және болашағы зор. Фракталды графиканың математикалық негізі фракталдық геометрия болып табылады. Фракталдық графикадағы кескіндерді салу әдісі мұрагер-заттардың геометриялық қасиеттерінің «ата-ана» деп аталатын тұқым қуалау принципіне негізделген.