Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар үшін: Анимация, анимациялау кезеңдерін анықтау



бет1/3
Дата10.05.2023
өлшемі48,51 Kb.
#91585
түріСабақ
  1   2   3

PyGame -де ойын алаңында кейіпкерлерді қалай жылжытуға болады?

Тақырып: Кейіпкерлерді анимациялау

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

9.3.3.7- кейіпкер қозғалысын программалау 9.3.3.8- пернетақтадан кейіпкерді басқару

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:
Анимация, анимациялау кезеңдерін анықтау.

Көптеген оқушылар үшін:
Анимациялау алгоритмдерін программалауда қолдану.

Кейбір оқушылар үшін:
Анимацияланған компьютерлік ойындардың зиянды және пайдалылығын салыстыру, тұжырымдау.



Бағалау критерийі

  1. Анимация, анимациялау кезеңдерін анықтайды;

  2. Анимациялау алгоритмдерін программалауда қолданады;

  3. Анимацияланған компьютерлік ойындардың зиянды және пайдалылығын салыстыру, тұжырымдайды.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» идеясының құндылықтарын жүзеге асыру. Топта бірлесіп жұмыс жасау, бір-бірлерінің пікірлерін тыңдау, сыйлау.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:
Анимация, анимациялау кезеңдерін анықтауды.
Пәндік лексика және терминология:
Анимация- анимация-animation, қозғалыс-движение-motion, орын ауыстыру- переселять- relocate, компьютерлік анимация- компьютерная анимация- computer animation, графикалық нысан- графический объект-graphic object.

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

  • Анимация дегеніміз не? Есіңе түсір.

  • Компьютер пайда болмай тұрып, мультфильм кейіпкерлеріне қалай «жан» бітірген.

  • Қандай программаларда анимациялармен жұмыс жасағансың?

  • Компьютерлік ойындардың кейіпкерлерін қозғалту қалай орындалады? Ойланып көр!

Жазу:
Кейіпкерлерді анимациялау кезеңдерін жазыңдар.

Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілінде сөздер қолданылады.



Тірек білім, білік, дағдылар

Ойын кейіпкерлерін таңдау.



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет