Техник-бағдарламашының дипломалды тәжірибесі



Pdf көрінісі
бет1/12
Дата02.05.2023
өлшемі0,81 Mb.
#89208
түріДиплом
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12


ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ 
АЛМАТЫ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ 
АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ 
 
 
 
Техник-бағдарламашының дипломалды тәжірибесі 
 (тәжірибе атауы) 
 
 
ЕСЕП 
 
Тынышбай Елдиар Елдосұлы 
(оқушының аты-жөні, тегі) 
Курсы: 4 
Тобы: АЖ-19К 
Мамандығы: 1305000-“Ақпараттық жүйелер” 
Біліктілігі: 1305023-“Техник-бағдарламашы” 
Тәжірибеден өтетін орын: “UNIQX” ЖК 
Тәжірибеден өту аралығы: басталу «27» ақпан 2023ж.
аяқталу «24» наурыз 2023ж.
Өндірістік тәжірибе жетекшісі:
Байкулова Жанерке
 
Жетекшінің қолы______________________ 

 
 
 
 
 
Қабылдаған оқытушы: 
Мукушева Г.М. 
Қорғаған бағасы «___» _____________________ __________ 
Қорғаған күні «___» __________________________20____ж. 


МАЗМҰНЫ 
бет 
КІРІСПЕ ..................................................................................................................... 3 
1.НЕГІЗГІ БӨЛІМ ..................................................................................................... 5 
1.1. Логика ұғымы және маңызы ............................................................................. 5
 
1.2. Балалар логикасын дамыту ............................................................................. 10
 
1.3. Unity бағдарламасымен танысу ...................................................................... 11 
1.4 Blender қосымшасын зерттеу.......................................................................... 13
 
1.5. C# тілін игеру ................................................................................................... 19
 
АРНАЙЫ БӨЛІМ ................................................................................................... 21 
2.1. Blender көмегімен 3d модельдеу .................................................................... 21
 
2.2. Қозғалыс анимациясын құру .......................................................................... 22 
ҚОРЫТЫНДЫ ........................................................................................................ 26 
 
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ ..................................................... 27 
 
 
 
 
 
ҚР ИТК 1305023 КТ Есеп 
 
 
 
 
 
Өзг Бет 
Құжат №
Қолы Күні 
Орындағ. Тынышбай Е.Е
«Техник-бағдарламашының 
негізгі жұмыс түрлерін 
орындау» 
Әдебиет
Беттер
Тексерг. Мукушева Г.М
 
 
 
27 
АЖ-19К


КІРІСПЕ
Қазіргі технологиялық заманда адам зат өте тез және сапалы даму үстінде, 
сол себепті келешек ұрпақ үшін осы заманға сай ой-сананың ашықтығы өте 
мыңызды. Олар тек бар білімді игеріп қана қоймай, ары қарай жітілдіре білуі 
тиіс. Ол үшін адам баласы жас кезінен сыни тұрғыдан ойлау қабілетін және 
логикасын жақсы дамытуы керек. Ал балаларды білімге және дамуға балайтын 
ең тиімді әдістердің бірі ойын арқылы.
Технологиялық дәуірде видео ойындар кеңінен тараған және оңай қол 
жетімді. Желіге шығыс бар болса, сіз өз құрылғыңызға басып ала аласыз. Видео 
ойындарың түрі көп: аркада, викторина, көлік жарыстары, карталы, рөльді, 
спорт ойндары, стратегия, үстел ойындары, басқатырғыштар және т.б.
Бұл Жанрдың ізашары тақтайша, графикалық және механикалық 
басқатырғыштар болды - кроссвордтардан бастап Рубик текшесіне дейін . Бұл 
басқатырғыштар шешу үшін ойыншының логикасы мен ептілігін талап етті, ол 
Q*bert және Boulder Dash сияқты жанрдың прототиптерінде маңызды рөл 
атқарды . Жанрдың стандарты 1985 жылы пайда болған және қарапайым және 
қызықты ойынды біріктіретін Tetris ойыны болды.1990 жылдардың басында 
Lemmings және The Lost Vikings сияқты ойындар басқатырғыштар жанрын 
жандандырды. Үш өлшемді графиканың пайда болуы ойын консольдеріндегі 
басқатырғыштардың дамуына ықпал етті. Салыстырмалы түрде арзан 
шығарылатын ойындар қолдық ойын жүйелерінде өз орнын тапты . 2016 жылы 
шыққан The Witness бір басқатырғышты ашық әлемге сәтті біріктірді. Ойын өте 
талапты бірақ бір аптада ол оған салынған миллиондаған ақшаны қайтарып 
алды. Ойын жасайтын платформалардың бірі Unity платформасы. Unity 
(ағылшын тілінен аударғанда unity – «бірлік», — американдық Unity 
Technologies компаниясы әзірлеген компьютерлік ойындарға арналған 
кроссплатформалық өңдеу ортасы. Unity 25-тен астам әртүрлі платформаларда, 
соның ішінде дербес компьютерлерде, ойын консолінде, мобильді 
құрылғыларда, веб-қосымшаларда және т.б. жұмыс істейтін қолданбаларды 
жасауға мүмкіндік береді. Unity 2005 жылы шығарылды және содан бері 
тұрақты даму болды. Unity платформасы қол жетімді және игеруге оңай 
құралдардың бірі, себебі ол туралы ақпарат өте көп. Осы себептермен мен Unity 
платформасын таңдадым.
Ойын жасау процессінде қолданылатын бағдарламалардың бірі – Blender 
бағдарламасы. Blender 3D модельдерді жасауға арналған. Ол - модельдеу, 
мүсіндеу, анимациялау, имитациялау, көрсету, кейінгі өңдеу және дыбыспен 
бейнені өңдеу, «түйіндер» көмегімен құрастыру, сондай-ақ құру үшін 
құралдарды қоса алғанда, үш өлшемді компьютерлік графиканы жасауға 
арналған кәсіби тегін және ашық бастапқы бағдарламалық қамтамасыз ету.


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет