Бір, екі, үш саны негіз болған фразеологизмдердің семантикасы



бет1/10
Дата31.12.2021
өлшемі128,83 Kb.
#23212
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

Бір, екі, үш саны негіз болған фразеологизмдердің семантикасы

Орындаған: Асильбек А.

Қабылдаған: Ф.ғ.к., аға оқытушы Танабаев Ғ.Ө.

ЖОСПАРЫ:

Бір сан есімі ұйытқы болған фразеологизмдердің семантикасы.

Екі сан есімі ұйытқы болған фразеологизмдердің семантикасы.

Үш сан есімі ұйытқы болған фразеологизмдердің семантикасы.

Төрт сан есімі ұйытқы болған фразеологизмдердің семантикасы.

Бес сан есімі ұйытқы болған фразеологизмдердің семантикасы.

Алты сан есімі ұйытқы болған фразеологизмдердің семантикасы.

Бір сан есімі ұйытқы болған фразеологизмдердің семантикасы.

Қазақ тіліндегі культтік фразеологизмдердің табиғатына ғылыми талдау жасаған ғалым Қ. Қ. Рысбаева, кейбір сан есімдер ұйытқы болатынын да айтып кеткен. Мәселен, киелі сан есімдер қатарын бір санынан бастай отырып, автор ол санның «Құдай, Алла, Жаратушы ием» сөздерімен тіркесіп келетінін айтады /18, 2000: 95/. Бір құдірет – он сегіз мың ғаламды жаратушы жалғыз Алла, бүкіл дүниені, адамзат пен тіршілікті жаратушы жалғыз – Құдай немесе Алла болса, бір саны жалғыз сөзімен мағыналас келуі, әрине, түсінікті. Мысалы: бір Құдайдың ұрғаны, бір Құдайдан тілегенім, бір Құдай біледі, бір Алла өзің жар бола көр!, бір Аллаға тәуекел және т.б.



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет