Сабақтың тақырыбы: «Кемпірқосақ салу»



Дата27.11.2023
өлшемі1,61 Mb.
#128606
түріСабақ

ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС


Сабақтың тақырыбы: «Кемпірқосақ салу» ойыны
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Scratch бағдарламасын іске қосуды үйрету, ортаның негізгі тармақтарын зерттеу, Scratch ортасында программа жасауды үйрету;
Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау қабілетін және логикалық ой-өрісін дамыту;
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекіліктері: компьютер, жұмыс дәптері.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау, сұрақ-жауап.
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеу

  • Сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу, оқулық, дәптерлерінің толық болуын тексеру.

  • Сабаққа жұмылдыру.

ІІ. Өткен сабақты қайталау:

  • Программа деген не?

  • Scratch бағдарламасын қалай іске қосамыз?

  • Scratch бағдарламасының блоктарын ата

ІІІ. Практикалық жұмыс.

  1. Scratch бағдарламасын іске қосыңыз.




  1. Сахнаға Спрайт1 кейіпкерлерін орнатыңыз.




  1. Сахнаға аспан бейнесін орнатыңыз.




  1. Спрайт1 кейіпкеріне кемпірқосақ салу скриптілерін орнатаңыз.



  1. Спрайт1 кейіпкеріне қызыл, қызғылт-сары, сары және жасыл түстерін салу скриптілерін құрыңыз.



  1. Спрайт1 кейіпкеріне көгілдір, көк және күлгін түстерін салу скриптілерін құрыңыз.




ІV. Қорытынды.

  • Жобаны іске қосыңыз.






VI. Бағалау.

Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет