. Орта ғасырдағы араб ойшылы әл-Фарабидің: «Адам ақылдың арқасында адам болды» деген тезисінің онто-гносеологиялық мәнін ашыңыз. Білімі болу,өзін өзі жан жақты жетідіру ақылды болуға құштарлық адамды адам етті.Білімді адам ешқашан далада қалған емес.Ақыл аамның ең керемет қасиеттерінің бірі. – Туа біткен интеллектуалдық қасиеттер бар ма?
ашуды бақылау (тыныштық, өзін-өзі бақылау, дайын болужанжалдарды шешу, төмен деңгей ашушаңдық).бұл менің ойымша туа біткен қасиет.
Қарым-қатынас - жылдам байланыс орнату мүмкіндігі(бұл менің ойымша туа біткен қасиет.) Эмпатия — жанашырлық, көңіл-күйді қабылдау қабілет адамдар, олардың көзқарастары мен үміттерін анықтаңыз.
Адам ізгілікті өз бетінше алуы мүмкін бе? адам м ізгілікке өз бетінше қол жеткізе алмайды, өйткені ізгі емес адам ізгілікті қайдан алады? Өз бетінше жұмыс жасау тұрақты, өзгермелі ізгілікті тудырады, өйткені ол адам логикасы мен күш-жігерімен жасалады. Мұндай ізгілік өзгермелі болады және көбінесе адамның өзі үшін қолайлы немесе қолайсыз жағдайларда жойылады. Адам бақытқа немесе қайғыға тап болған кезде - ол қоршаған әлемге, адамдарға, принциптерге, өзін-өзі бейнелеуге және т.б. көзқарасын тез өзгерте алады. Демек, оның қасиеті тұрақсыз және болады. Табысқа жету керек - адам жеңіске жетеді, ал мақтаныш жағымды қасиеттерді дамытуға жұмсалған барлық күш-жігерді басады. Қайғы – қасірет болуы керек-адам сындырады, өзін-өзі жұмыс істеуден көңілі қалады, бұл оны бақытсыздықтан құтқармады, ол сенімін оңай жоғалтады және жамандыққа бой алдырады.