Зертханалық жұмыс ds max-пен алғашқы жұмыстар ds max интерфейсімен танысу. Негізгі мәзір. Құрал жабдықтар панелі



бет1/14
Дата10.03.2023
өлшемі1,94 Mb.
#73273
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14

1 зертханалық жұмыс


3 ds max-пен алғашқы жұмыстар. 3 ds max интерфейсімен танысу. Негізгі мәзір. Құрал жабдықтар панелі

Жұмыстың мақсаты: 3D MAX және бас мәзiрдiң интерфейсiнiң зерттеуi. Проекциялардың терезелерiнiң күйге келтiруi. Геометриялық қарапайымдардың құрастыруының жаттығу дағдыларын алу.




Әдiстемелiк нұсқау

3 ds max-шi интерфейсі 1.1 суретте көрсетiлген.

Имя окна



Окна проекций

Ползунок таймера анимации

Тройка координатных векторов


Строка треков

Көмекші

Күйі

Құру ортасы

Анимацияны басқару

Терезені басқару

сурет 1.1 - 3 ds max Интерфейсі


3 ds max – тың бас мәзірі келесі біріктірілген торлар командаларына қол жеткізеді:



  • File (файл) - бұл мәзiрдiң командасын ашу, сақтау, үш өлшемдi сахналардың файлдарын импорттау және шетке шығаруға мүмкiндiк бередi;

  • Edit (түзету) - жою және операциялардың қайталауы, ерекшелеу, көшiрмесiн алу және объекттердiң алып тастауының командаларына рұқсатты қамтамасыз етедi;

  • Tools (сервис) - өрнектеулердiң әр түрлi аспаптары және сахнаның объекттерiнiң теңестiруiн iске қосуға мүмкiндiк бередi, объекттердiң бейнемен және ерекшелеудiң басқарудың жүзитiн командалық палитраларының шақыруын қамтамасыз етедi;

  • Group (топ) - құрып, топ делген объектілерді түзетуге және бөлуге мүмкiндiк бередi;

  • Views (проекциялар) - дәл сурет салу үшiн maxтың кешенiндегi объекттердiң бейнесiнiң барлық тұрғылары, проекциялардың терезелерiнiң күйге келтiруi және қосалқы құралдардың қоюын қоса басқаруға мүмкiндiк бередi;

  • Create (жасау) –max объектілерінің толық қатарын жасау жабдықтарын ұсынады;

  • Modifiers (модификаторы) - әр түрлi түрлердiң объекттерiнiң форманың редакциялауы үшiн қолайлы түрлендiргiштердiң активизацияның командасында болады;

  • Character (кейiпкер) - жасау және объекттер топтарының жаңа бiр түрiн күйге келтiруi үшiн қолайлы командалар қосады;

  • Animation (анимация) - анимацияның басқарудың алгоритмдарын таңдауға мүмкiндiк бередi;

  • Graph Editors (графикалық редакторлар) - Track View (тректердi көру) диалогiнiң терезелерін басқару командаларынан тұрады;

  • Rendering (көру) - сахналардың көруiнiң командаларына рұқсатты iлiгедi;

  • Customize (күйге келтiру) - интерфейстiң элементтерiнiң күйге келтiруi және бағдарламаның параметрлерi үшiн қолайлы командалар;

  • MAXScript - MAXScript тiлiндегi жазу және макростар және сценарилардың талқылауы үшiн қолайлы командаларда болады

  • Help (мәлiмет) - 3 ds max-шi анықтама жүйесiне рұқсатты iлiгедi.

Құрал-жабдықтар панелі. 3 ds max-та барлығы 13 құрал-жабдықтар панелі жүзеге асырылған. Main Toolbar (Бас панел) үш, Axis Constrains (өстердiң шектеуi) және Layers (қабаттар). Анықталған бойынша тек қана Main Toolbarлер (Бас панел) пердеде көрсетiледi.
Керек құрал-жабдықтар панел атауына жалаушаны орнатып немесе түсу.
Команда паналі сахна объекттерiн жасау және түзету бойынша негізгі операцияларын орындауды, объектілер арасындағы және олардың бөлімдерінің иерархиялық байланыстарын күйге келтiруді қамтамасыз етеді, сонымен қатар объекттердiң бейнелерiн басқаруға көмектеседi.
3d Мах алты командалық панелдерi (олар экранның оң жағында орналасады) болады:

  • Create (жасау);

  • Modify (өзгерту);

  • Hierarchy (иерархия);

  • Motion (қозғалыс);

  • Display (дисплей);

  • Utility (сервис).

Командалық панелдi таңдау үшiн тиiстi түбiрді шерту керек.
Әрбiр командалық панелдiң негiзгi бөлiгi шиыршықтардың облысында орналасады. Шиыршық (rollout) - бұл командалық панелдiң топты сабақтас параметрлер және шиыршықтың барлық енiне батырманың түрiндегi болатын бас тақырыптық болуға болатын бөлiмшесi.
Проекциялардың терезелерi. Бағдарламаның жұмыс өрiсi проекциялардың терезесiнде бөлiнген. Орналастырылуы және өлшемдерi iшiнен қазiргi варианттарды сайланатын және кез келген түрмен өзгере алатын проекциялар бiр уақытта пердеде төрт терезелерден аспайтын орналаса алады. үндемеу бойыншаға ортографикалық проекциялардың үш терезелерi пердеде орналасады – Perspecntive (перспектива) орталық проекциясының (түр үстiнде) торы, Front (түр алда), Left (түр сол жағында) және терезесi. Проекциялардың терезелерiнiң аттары сол жоғарғы бұрыштарда көрсетiледi.
Бiр терезеден басқасына өткелi оның атауынан басқа кез келген терезенiң бiр бөлiгiндегi тышқанның оң батырмасының басуымен iске асады, немесе терезенiң атауында тышқанның сол батырмасының басуымен.
Проекциялардың терезелерiнiң құрастырылымын күйге келтiрсiн керегу үшiн:
Customize мәзiрi команданы таңдайды ма Viewport Configuration ? (проекциялардың терезелерiнiң фигурациясы) немесе проекциялардың кез келген терезенiң атындағы тышқанының оң батырмасымен шертсiн және Configureнiң (кескiндеу ) тармағын таңдау.
Басқа түрдiң проекциясының терезесiне тағайындалсын және атауын тышқанның оң батырмасының басуым мүмкiн.





1.2 сурет – Қалып күйі

Күйге келтiрулер жаңа сахнаның жасауы өзгерiссiз:



  • File (файл) мәзiрi команданы таңдайды ма? New(Жаңасы), New Scene (Жаңа сахна) диалогктiк терезе пердеде пайда болады;

  • үш жағдайлардың бiрiне ауыстырып қосқыш орнату;

  • оны жаңа сахнаның үстiнде жұмысқа аяқтап Save (сақтау) File (файл) таңдап сақтау.





Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет