Қарама қарсы бастау
Тапсырмалар: бастау техникасын бекіту және соңғы секіруді орындау
Құрал-жабдықтар:қажет емес
Орын:жеңіл атлетика алаңы
Құрылысы:
Мазмұны:
Ойыншылар екі командаға бөлінеді, олардың әрқайсысы өз кезегінде екі қарама-қарсы бағанға жартыға бөлінеді. Бағандардағы бірінші сандар төмен старт позициясын алады және мұғалімнің белгісі бойынша алға ұмтылады.
Олар өз командасының екінші таймының сызығына жеткенде, көмекші төреші екінші топтың иығына тиіп, оған стартты береді. Жүгіріп келген ойыншы бағананың соңында тұрады, ал одан озып кеткендердің барлығы келесі жүгіру үшін төмен старт позициясын алады.
Ереже:
Эстафета барлық ойыншылар Команданың әрбір жалған бастауы үшін ойын басталғанға дейін командаларға берілген бастапқы орындарына оралғанша жалғасады.20 ұпайдан 1 ұпай шегеріледі. Эстафетаны бірінші аяқтаған команда 2 бонустық ұпай алады.
Жалауды жинау
Тапсырмалар: бастапқы позицияны орындаумен қашықтық бойынша жүгіру техникасын бекіту.
Құрал-жабдықтар:жалаулар.
Орын: 400 метрлік жол (футбол алаңы).
Құрылысы:
Мазмұны:
Бастапқыда – 8 қатысушы.
Белгі бойынша олар жүгіре бастайды және барлығы кезеңдерде туды иемденуге тырысады.
Мұны орындамаған ойыншылар ойыннан шығарылады.
Екінші кезеңнен кейін алты қатысушы қалады, содан кейін төрт, ең соңында тек екі мықты жарысады.
Ереже:
Туды жерге түсірген ойыншы алдымен оны алып, содан кейін ғана жүгіруді жалғастыруы керек.
Жеңімпаз - соңғы жалаушаны алған ойыншы.
Қаш,қуып жет
Тапсырмалар: қимыл реакция жылдамдығын дамыту; бұрылыспен жүгіру дағдысын және сигналға тез жауап беру дағдысын бекіту.
Құрал-жабдықтар: доп, жалаушалар
Орны:спорт алаңы
Құрылысы:
Мазмұны:
«Қуып жет» және «Қаш» екі команда бір-бірінен 20-30 қадам қашықтықта орналасқан.
Ойыншылар сандық ретпен орналасады.
Командалар арасында екі шеңбер сызылады, оған екі жалауша қойылады.
Доп «Қашу» командасына ең жақын шеңберге қойылады.
Мұғалім кез келген нөмірге хабарласады.
Бұл нөмірге ие әртүрлі командалардың ойыншылары бір уақытта алға жүгіреді.
«Қашу» командасының ойыншысының міндеті – допты алып, онымен алдымен жақын, содан кейін алыс жалаушамен жүгіріп, өз командасының сапына оралу.
Қарсы команданың ойыншысы жалтарушыны сол жолмен (жалаулардың айналасында) сызыққа дейін қуып жетуі керек.
Ереже: Жеңілген адам басқа командаға «тұтқынға» барады.
Көбірек ойыншыларды жинаған команда жеңеді.
Челнок
Тапсырмалар: жалпы төзімділік, жылдамдық-күш қасиеттерін дамыту; тойтарыс беру дағдыларын нығайту.
Құрал-жабдықтар:қажет емес
Орны:спорт алаңы
Құрылысы:
Мазмұны:
Команда ойыншылары корттың шетінде бір-біріне қарама-қарсы орналасады.
Командалар арасында ортаңғы сызық сызылады.
Белгі бойынша командалардың ойыншылары орталық сызыққа қарай секіреді (екі аяқпен нүктеден итереді). Бірінші санның секіруінен кейін оның қону сызығы белгіленеді.Ойыншы өз командасына оралады, ал осы команданың келесі ойыншысы оның түскен жерінен ортаңғы сызыққа секіреді.
Секіру нұсқасы: бір жерден үш рет секіру.
Бұл жағдайда секіру басының сызығы ортаңғы сызыққа жетуге болатындай етіп кері тасымалданады.
Ереже:
Егер соңғы ойыншы ортаңғы сызықты жеңе алса, онда оның командасы жеңеді.
Достарыңызбен бөлісу: |