~~Әлеуметтану – бұл



Дата16.12.2022
өлшемі47,29 Kb.
#57689

~~Әлеуметтану – бұл:


@@жалпы қоғамның ерекше жұмыс істеуі мен дамуының заңдылықтары туралы ғылым
@@қоғам мен қоғамдық қатынастар туралы ғылым
@@табиғат, қоғам және ойлаудың жалпы даму заңдылықтары туралы ғылым
@@саяси құбылыстардың пайда болуы мен дамуы, заңдылықтары, жолдары мен формалары туралы қоғамдық ғылым
@@қоғамның құрылымы, ондағы адамдардың мінез құлқы туралы ғылым
~~Әлеуметтанудың объектісі:
@@социум, яғни тұтас жүйе ретіндегі қоғам және онда жүріп жатқан процестер
@@қоғамда болып жатқан әлеуметтік және экономикалық процестер
@@әлеуметтік шындық
@@әлеуметтік орнына байланысты адамдардың қоғамдағы мінез құлқы
@@біздерге сеніммен берілген объективтік шындық
~~Әлеуметтану ғылым болып қашан қалыптасты?
@@ХІХ ғ.
@@ХVІІІ ғ.
@@ХХ ғ.
@@орта ғасырларда
@@ХVІІ ғ.
~~Қоғам жөніндегі басқа ғылымдармен салыстырғанда әлеуметтанудың өзіндік ерекшеліктері неден көрінеді?
@@Қоғамның қызметін, дамуын әлеуметтік процестер мен құбылыстары арқылы зерттеуден
@@Оны тарихи тұрғыдан зерттеуден
@@Ондағы «әлеуметтік» және «қоғамдық» ұғымдардың теңестірілуінен
@@«Әлеуметтану» терминін нақты мағынада қолдануынан
@@Әлеуметтанудың тек өзіне тән зерттеу әдісі мен арнайы әдістемелігінің болуынан
~~ «Әлеуметтану» терминін алғашқы қолданған кім?
@@О.Конт
@@К.Маркс
@@Аристотель
@@И.Кант
@@Н.Макиавелли

~~Әлеметтанудың алғашқы арнайы еңбектері қалай аталады?
@@О.Конттың «Позитивтік философия курсы»
@@Н.Макиавелидің «тақсыры» (государь)
@@К.Маркстің «Капиталы»
@@Ф.Энгельстің «Семьяның, меншіктің және меммлекеттің шығуы»
@@Аристотельдің «Саясаты»
~~Қоғамның әлеуметтік өміріне не жатады?
@@Адамдар қауымдастығы арасындағы қатынастар (топтар, партиялар, жіктер және ұжымдар т.б.)
@@Саяси қатынастар
@@Түрлі жағдайдағы адамдардың мінез-құлықтары
@@Қоғам өмірінің рухани саласында қатынастар
@@Экономикалық қатынастар
~~ «Позитивтік философия курсын» жазған кім?
@@О.Конт
@@Т.Гоббс
@@Г.Спенсер
@@П.Сорокин
@@Ю.Хабермас
~~Тарихта ең алғаш әлеметтанушы болған кім?
@@О.Конт
@@Платон
@@Спиноза
@@К.Гегель
@@К.Маркс
~~Әлеуметтануға байланысты алғашқы шығарма қалай аталды?
@@О.Конттың «Позитивтік саясат жүйесі немесе адамзаттың діни негіздері туралы әлеуметтану трактаты»
@@Ш.Монтескьенің «Заңдар рухы туралы»
@@Аристотельдің «Саясаты»
@@Маркиавеллидің «Тақ сыры»
@@Ж.Жак Руссоның «Қоғамдық келісім туралы»
~~Әлеуметтанудағы алғашқы бағыт:
@@позитивизм
@@материализм
@@идеализм
@@интернационализм
@@марксизм
~~Қоғамның революциялық жолмен дамуын жақтаған кім?
@@К.Маркс
@@А.Бебель
@@Д.Рекардо
@@Т.Сорокин
@@М.Вебер
~~П.Соркин қай тұжырымдамалардың авторы болып саналады?
@@ Әлеуметтік стратификация мен мобильдік
@@ Қоғамның мәдени тарихи типтік теориясы
@@ Субъективтік идеализм
@@ Диалектикалық материализм
@@ Тарихи материализм
~~Әлеуметтік интеракция теориясының авторын көрсетіңіз?
@@Дж.Г.Мид
@@Р.Мертон
@@Дж.Мертон
@@Э.Ламберг
@@О.Конт
~~Қоғам дегеніміз не?
@@Қоғам деп өз қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында адамдардың тарихи формаларымен біріккен, өзара байланыстары мен өзара әрекеттері туындайтын адамдар жиынтығын айтады
@@Қоғам дегеніміз – бір аймақты мекендеген, бір тілде сөйлейтін адамдардың үлкен тобы
@@Қоғам – бір елде өмір сүретін адамдардың жиынтығы
@@Қоғам – жалпы ортақ мүдде мен біріккен адамдар жиынтығы
@@Екі немесе көп адамдардың бірігуі қоғамды құрайды
~~Қандай жағдайда адамдардың бірігіп өмір сүруін – әлеуметтану мағынасында қоғам деп айтуға болады?
@@Тұрақты өзара әрекетте және өзара байланыста болатын адамдардың бірігуін – қоғам деп айтуға толық негіз бар
@@Егерде меншігі саналатын территорияда адамдардың кез- келген бірігуі болатын болса олардың өзіндік тарихымен атауы болса
@@Қоғамның өмір сүруі міндетті түрде мемлекеттің өмір сүруіне байланысты
@@Белгілі мақсаттар үшін құрылған адамдардың кез-келген бірлестігі
@@Адамдардың жәйшілікте бірге тұруында қоғам деп айтуға болады
~~Қоғамның негізгі даму жолдары қандай?
@@Революциялық және эволюциялық үйлесімділігі
@@Революциялық
@@Эволюциялық
@@Реформалық
@@Секіріп өту жолы
~~Революция «тарихтың локомитві» деп айтқан кім?
@@К.Маркс
@@В.И.Ленин
@@М.Вебер
@@П.Сорокин
@@Г.В.Плеханов
~~Революция дегеніміз не?
@@Қоғам дамуының бүкіл саласына түбірімен төңкеріс жасау
@@Өмір сүріп отырған әлеуметтік құбылыстың негіздеріне тимей жүзеге асырылатын қайта құру
@@Саяси режимнің алмасуы
@@Қандай да партияларға біріккен бір топ адамдардың төңкерісі
@@Алғашқы қауымдық құрылыстан құл иеленушілікке өту
~~Қандай әлеуметтік жағдайды қоғамның дамуына дұрыс әсерін тигізеді деуге болады?
@@Өндіріс күштерінің даму деңгейінің өндіріс қатынастарының сипатына сәйкестігі
@@Өмір сүру жағдайынан шықпайтын әлеуметтік организмнің барлық тұтынымы
@@Ескі әлеуметтік нормалардың өз күшін жоюы
@@Демократиялық басқару формасы
@@Тоталитарлық басқару формасы
~~Қоғамды жүйелік тұрғыда зерттеу дегеніміз не?
@@Қоғамды құрылымдық функционалдық және динамикалық тұрғыда зерттеуі
@@Қоғамды экономикалық аспектілерде зерттеу
@@Қоғамды әлеуметтік аспектілерде зерттеу
@@Қоғамды саяси аспектілерде зерттеу
@@Жоғарыда айтылған барлық аспектілер
~~Қай әлеуметтанушылардың еңбектерінде қоғам теориясының жалпы ережелері мейлінше дамыды?
@@П.Сорокин
@@К.Маркс
@@Э.Дюркгейм
@@П.Флоренский
@@Н.Бердяев
~~«Қоғам бұл белгілі бір географиялық шекарасы бар, жалпы бір ортақ заң шығару жүйесімен белгілі бір ұлттық біркелкілікті адамдар бірлесітігі» деп анықтама берген кім?
@@Н. Смельзер
@@Э.Дюркгейм
@@М.Вебер
@@П.Сорокин
@@Т.Парсонс
~~Әлеуметтану тұрғысынан қоғам деп нені айтуға болады?
@@Әлемдік халықтардың бірлестігін
@@Дүниежүзілік капитализм жүйесін
@@Дамушы елдерді
@@«Өркениетті елдер» деп аталатындарды
@@БҰҰ
~~Әлеуметтік өзара әрекет пен қатынастың алғашқы агентіне не жатады?
@@Тұлға
@@Қоғам
@@Мемлекет
@@Ру
@@Адамдар тобы
~~Адамдардың ортақ қасиеттері мен қабілеттерін сипаттау үшін қандай ұғым қолданылады?
@@Адам
@@Тұлға
@@Жеке адам
@@Адамдық қасиеттердің бәрін нақтылы алып жүруші
@@Нақты адам
~~Әлеуметтік құрылым – бұл:
@@элементтердің тұрақты байланысы
@@әлеуметтік байланыстарды құрайтын элементтердің жиынтығы
@@қарама-қарсы пікірлердің қақтығысуы
@@жеке адамдардың жиынтығы
@@әлеуметтік байланыстар
~~Маркстік теория бойынша әлеуметтік құрылымның өзегі:
@@таптар
@@қоғамдық жіктер
@@әлеуметтік жіктер
@@әлеуметтік топтар
@@тап аралық жіктер- «үшінші сословие»
~~Қоғам әлеуметтік құрылымның негізі туралы Маркстік ілімге қарсы тұрған теория:
@@әлеуметтік стратификация
@@әлеуметтік интеграция
@@әлеуметтік диспозиция
@@әлеуметтік бағдарлау
@@әлеуметтік мүдделер
~~Әлеуметтанудың классикалық негізін салушылар
@@О.Конт, Э.Дюркгейм, М.Вебер
@@Конфуций
@@Платон, Аристотель
@@Сократ, Демокрит
@@Г.Мид, Т.Парсонс
~~ «Мәдениет» дегеніміз –
@@мінез-қылықтардың қалыптасқан ортақ ережелері мен нормалары
@@адамдардың көңіл-күйлерінің көріністері
@@адамдар арабайланысының заңдылықтары
@@биологиялық жолмен берілетін құндылықтар
@@дүниені танып-білу
~~Әлеуметтік мобильдік теориясын қалыптастыруда қай теория әдістемелік негіз болды?
@@Әлеуметтік стратификациялар
@@Әлеуметтік қауымдастықтар
@@Эмпирикалық әлеуметтік зерттеулер
@@Әлеуметтік өзгерістер
@@Тұлғалар
~~«Әлеуметтік мобильдік» теориясын 1927 жылы әлеуметтануға енгізген кім?
@@П.Сорокин
@@Б.Барбер
@@А.Турэн
@@Л.Уолнер
@@Р.Дарендорф
~~П.Сорокиннің көзқарасына сәйкес әлеуметтік мобилдік әлеуметтік сатыдан сатыға қозғалуды білдіреді:
@@тік және көлденең сызық бағытымен
@@жоғары және төмен сызық бағытымен
@@көлденең сызық бағытымен
@@жоғары сызық бағытымен
@@жеке адамның өзіне жаңа әлеуметтік мәртебенің бекітілуімен
~~Әлеуметтік мобильдік – бұл:
@@жеке адамның немесе топтың мәртебесін өзгертуі
@@мамнадықтың, кәсіптің өзгеруі
@@биліктің өзгеруі
@@қоғамның деңгейінің өзгеруі
@@діни бағыттардың өзгеруі
~~Адамдардың табиғи мақсаты яғни адамдарды біріктіру мен мінез құлқын реттейтін функцияны қамтамассыз ететін құралдар:
@@әлеуметтік ұйымдар
@@әлеуметтік страталар
@@әлеуметтік топтар
@@әлеуметтік қауымдастықтар
@@әлеуметтік құрылымдар
~~Әлеуметтік ұйым қай негізде пайда болады?
@@Енбек бөлінісі мен оның функционалдық белгілеріне қарай мамандандырылудан
@@Жеке адамның әлеуметтік мәртебесін өзгертуден
@@Қоғамның ашық болу дәрежесінің өзгеруінен
@@Әлеуметтік қауымдастықтардан
@@Әлеуметтік ұйымдардан
~~Ұйымдардың типтері ретінде әлеуметтанушылар нені көрсетеді?
@@Ресми және ресми емес ұйымдарды
@@Мамандандырылған және мамандандырылмаған ұйымдарды
@@Бір бағыттағы және әртүрлі бағыттағы ұйымдарды
@@Тиімді және тиімсіз ұйымдарды
@@Бұқаралық және бұқаралық емес ұйымдарды
~~Формальді ұйымдар дегеніміз не?
@@Әлеуметтік байланыстар, мәртебелер мен нормальдық формализациялау негізінде ұйымды құрудың тәсілі
@@Тұлғааралық және топаралық нормалардың жүйесі
@@Жүйелердің бірыңғайлығы
@@Бюрократия
@@Өндірістің шаруашылық экономикалық тиімділігі
~~Еңбек бөлінісінің жүйе ретінде көрінуі:
@@мәртебелер-қызметтер
@@мәртебелер – ролдер
@@мәртебелер- әлеуметтік сатылар
@@мәртебелер- реттеушілер
@@мәртебелер- қауымдастықтар
~~Өзбетінше қалыптасқан тұлғааралық және топаралық әлеуметтік байланыстардың, өзара әрекеттерінің, топаралық қатынас нормаларының жүесі нені көрсетеді?
@@Формальды емес ұйымдар
@@Формальды ұйымдар
@@Әлеуметтік құрылымды
@@Өркениет
@@Әлеуметтік институттарды
~~Қоғамның ең ірі әлеметтік ұйымдары болып саналатындар?
@@Мелекет
@@ Адамзат қауымдастығы
@@Формальді емес топ
@@Бюрократизм
@@Тап
~~Болжау мен жоспарлау қай негізінде жүзеге асырылады?
@@Ақпараттар негізінде
@@Кадрларды басқару арқылы
@@Басқару жүйесін қолдау негізінде
@@Басқаруды реттеу негізінде
@@Басқарылатын және басқаратын негізінде
~~Ұйымдар қоғамды басқару функциясы ретінде нені қарастыруға бағытталған?
@@Басқарушы және басқарылатын жүйелерді
@@Бақылау жүйесі
@@Есеп-қисапқа алу жүйесін
@@Жетілген басқару
@@Жүйеленген мәліметтерді
~~Әлеуметтік жобалау деп нені айтады?
@@жаңа әлеуметтік прогрестер мен құбылыстардың даму нұсқаларының ғылыми тұрғыдан анықталуы
@@әлеуметтік жүйсеннің түрлі даму нұсқаларын қарастыруды
@@мақсатқа бағытталған қызметті
@@ғылыми-техникалық және әлеуметтік прогрестің объективті заңдылықтарын зерттеуді
@@Әлеуметтік прогрестің келешекте дамитын нұсқаларын үлгілеуді.
~~Этнос деген:
@@әлеуметтік қауымдастық
@@әлеуметтік ұйым
@@әлеуметтік ұжым
@@әлеуметтік институт
@@әлеуметтік бірлестік
~~Этнос әлеуметтануының негізгі мәселесіне не жатады?
@@Ұлтаралық қатынастар
@@Қоғам мен тұлғаның өзара қарым қатынастары
@@Тап аралық қатынастар
@@Отбасылық қатынамтар
@@Рухани қатынастар
~~Ұлт дегеніміз не?
@@територияның тұтастығы мен, тілі мен, эканомикалық өмірі мен, салт-дәстүрі мен, психологиялық қасиеттері мен байлансқан адамдар жиынтығы
@@бір территорияда тұратын адамдар жиынтығы
@@ортақ тіл ұлттың басты белгісі болып табылады
@@кәсіби мүдделер мен дағдылармен біріккен адамдар
@@аталғандардың бәрі
~~Ұлт адамдардың тарихи қауымдастығы ретінде қалыптасты:
@@Капитализімде
@@Құлиеленушілік
@@Феодализм
@@Социолизімде
@@Антикалық дәуірде
~~Адамдардың қандай қауымдастығын этнос деуге болады?
@@Ұлыстық
@@Нәсілдік
@@Діни
@@Мәдени
@@Тілдік
~~«Этногенез және жер биосферасы» атты еңбектің авторы кім?
@@Л.Гумилев
@@Т.Заславская
@@В.Вернатский
@@Ю.Бромелий
@@П.Сорокин
~~Этностың негізгі құрамды элементтерін көрсетіңіз:
@@тайпа, ұлыс, ұлт
@@таптар, жіктер, топтар
@@қабат нәсіл, ұжым
@@отбасы, мемлекет, партия
@@қоғамдық қозғалыстар
~~Қазіргі кездегі қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттайтын тенденция:
@@қалалардың іріленуі
@@қалалардың кішірейуі
@@қала маңындағы мекендердің қалаға қосылуы
@@қала типтес поселкелердің санының көбеюі
@@жоғарыда айтылғандардың барлығы
~~Қоныстанудың жаңа түріне қайсысы жатады?
@@Бір жерге шоғырланған тұрақ жай
@@Қала-спутниктер
@@Қала-село
@@Қала типті поселкелер
@@Қыстақтар
~~Қазіргі ірі қалалардың ерекшелікті проблемаларына жататындар:
@@мәдени-тұрмыстық және өндірістік қажеттіліктерді сәйкестендіру, құрылысты тәртіпке келтіру
@@еңбек қорларын тиімді пайдалану
@@қазіргі талапқа сай баспаны-тұрмыстық қызмет көрсету кешендерін құру
@@үй және шаруашылық қызметтерін жаңа кешендерін құру
@@адамдардың күнделікті өмір тіршілігінің ұтымды ұйымдастыру
~~Қалалардың әлеуметтік жопарлау объектісі болып табылатындар:
@@әлеуметтік және өндірістік инфрақұрылымдар
@@сауда айналымы
@@халық санының артуы
@@табыс деңгейі
@@тұрғын үй қоры
~~Дін әлеуметтануының көңіл қояры:
@@қоғамның маңызды құрылымдық компоненті-әлеуметтік құбылыс
@@қоғамдық сананың түрі
@@ерекшелікті дүниетаным
@@ұлттық және жалпы адамзаттық мәдениетінің қабаты
@@адамзаттың рухани мұрасы
~~Дін элементтеріне жататындар:
@@діни салт, діни сана
@@шындықтың көріну формасы
@@діни жүйе
@@дүниені тану тәсілі:
@@діни сананың мазмұны
~~Діни салт дегеніміз – бұл:
@@адамдардың мінез-құлқы мен қатынастарының бірден-бір формасы, нақты діни жүйесін құрылымдық элементтер
@@қоғамдық сананың формасы
@@дүниені танудың тәсілі
@@ақиқаттар
@@аталғанның барлығы
~~Діннің өзегін құрайтын не?
@@Діни сана
@@Діни салт
@@Діни тәжірбие
@@Адамдардың діни қатынасы
@@Діни жүие
~~Теология, діни ілім мен діни идеология қай ұғымға саяды?
@@Діни дүние түйсіну
@@Діни мейрамдар
@@Діни сана
@@Діни салт
@@Діни тәжірбие
~~Дін әлеуметтануы нені зерттейді?
@@Аталғандардың барлығы
@@Діни сананың динамикалық өзгеруін
@@Конфесионалдық
@@Діннің әлеуметтік процеске ықпал ету деңгейін
@@Діни сананың қоғамға таралуын
~~Дінге сенетін адамдардың бірлестігі, шіркеу мен діни ұйымдар нені құрайды?
@@Дін институтын
@@Діни сипаттарды
@@Діни мейрамдарды
@@Дүниеге діни көзқарасты
@@Дүниені діни бейленуді
~~Дін әлеуметтануының теориялық деңгейде объекті ретінде зерттейді:
@@әлеуметтік жүйедегі жалпы дінді, оның ішкі құрылымдары, ондағы болып жатқан процестерді
@@діни институттар, ұйымдар мен қозғалыстар қызметтері
@@құдайдың ырқы:
@@дінді тудырған қоғамдық қатынастар
@@адамдардың мінез-құлқы мен діни санасы
~~Тұлға мен қоғамның өмір деңгейі мен түрлі жақтарының діннің ықпалынан босату процесі бұл –
@@секуляризация
@@ферменизация
@@седентеризация
@@конвертатция
@@революция
~~Индивидтің әлеуметтік жүйеде алатын орнын қалай атаймыз?
@@Әлеуметтік статус
@@Әлеуметтік роль
@@Дара тұлғаның диспозициясы
@@Әлеуметтік жағдайы
@@Жеке тәуелсіздік, дербестік
~~Ғылым әлеуметтануының мақсатына не жатады?
@@Ғылымның әлеуметтік және ғылым-техникалық прогреске ықпал жасайтын жағдайларды айқындау
@@Болашағы бар және келешегі жоқ ғылымит мәселелерді анықтау
@@Қазіргі жұмыс істеп тұрған экономикалық механизмдер мен ғылыми техникалық жетістерді қалпына келтіру
@@Нақты бағыт бойынша
@@Ғылыми кадрларды даярлау
~~Девианттық мінез-құлыққа жататындар:
@@ауытқыған мінез-құлық
@@қылмыстық мінез-құлық
@@заңдардан ауытқушылық
@@заңды саналы мойындамау
@@әлеуметтік стандарттардан бас тарту
~~Адамның өмір сүру үшін қажетті білімдерді, нормаларды, құндылықтарды меңгеруі, тұлға болып қалыптасуының әлеуметтанудағы атауы – ...
@@әлеуметтену процесі
@@білім беру процесі
@@қалыптасу процесі
@@тәрбие беру процесі
@@тұрғаның даму процесі
~~Девианттық мінез-құлықтың көрсететіні:
@@ресми мойындалмаған немесе нормаларға сәйкеспейтін бұқаралық қызметтің формасы
@@қоғамдық дамудағы қайшылықтар
@@ішкі және сыртқы өмір сүру жағдайына дамудағы жүйелерді әліде толық бейімделмеуі:
@@дене және ой еңбегі арасындағы қайшылықтар
@@кездейсоқ оқиғалардың байланысы
~~Әлеументтендірудің агентін көрсетіңіз:
@@аталғандардың барлығы дұрыс
@@білім беру институттары
@@жанұя
@@әлеуметтік бейімдеу орталықтары
@@әлеуметтік орта
~~Әлеуметтану ғылымында ұлттық пен ғаламдық мәдениеттер арасындағы қатынастар қандай терминмен анықталады?
@@Жаһандану
@@Секуляризация
@@Либерализм
@@Конформизм
@@Традиционализм
~~Белгілі бір құндылықтар мен міндеттерге байланысты адамның қоғамдағы позициясы?
@@Әлеуметтік статус
@@Әлеуметтік роль
@@Әлеуметтік позиция
@@Әлеуметтік өлшем
@@Әлеуметтік мобильділік
~~Ішкі шиеленістер немен анықталады?
@@Жеке бастың моральдық санасының қайшылықтарымен
@@Әр түрлі моралдық жүйенің қақтығысуымен
@@Адамдардың мәдени денгейлерінің сәйкес келмеуі
@@Адамдардың адамегршілік ұстанымдарының түрлі болуымен
@@Құнды бағдарлардың бір-бірінен алшақтауы
~~Немқұрайлық менмендік, дөрекілік т.б. ауытыған мінез-құлықтың қай түріне жатады?
@@Адамдар арасындағы ізгілік принціпінің бұзылуына
@@Моральдық принциптердің бұзылуына
@@Қоғамдық сананы қалыптастырудың бұзылуына
@@Ұлы державалық шованизмге
@@Діни наным сенімдерге
~~Ауытқыған мінез-құлық шектен асып, қоғамның мүддесіне қауіп төндіретіндер?
@@Қылмыскерлік
@@Нашақорлық
@@Қаңғыбастық
@@Маскүнемдік
@@Токсикомандық
~~Өз бетінше пайда болып, үлкен эмоциялдықпен және конформизммен айыршақталатын –
@@стихиялы топтар
@@формальды топтар
@@формальды емес топтар
@@қылмыстық топтар
@@мүддесіне орай құрылған топтар
~~Қоғамның тұтастығын сақтау мен өмір сүрудің қамтамасыз ету мақсатында катаң реттеу жолдары мен күштерде, әлеуметтік өмірді реттеудің еркше түрін қалай атайды?
@@Саясат
@@Билік
@@Отбасы
@@Идеология
@@Мемлекет
~~Саясатта әлеуметтік ықпал етушіліктің ерекше түрі деп анықтауға мүмкіндік берген өзіндік өзгешілікке не жатады?
@@Билік
@@Бәсеке
@@Мәжбүр етушілік
@@Коррупция
@@Ымыра
~~Биліктің негізгі саяси институты болып табылатынды анықта:
@@мемлекет
@@қоғам
@@қауымдастық
@@тап
@@ұлт
~~Саясат – бұл әлеуметтік ықпал етудің түрі, ол о бастан мынаумен сипатталады ...
@@теңсіздігімен
@@теңдікпен
@@тепе-теңдікпен
@@үстемдікпен
@@мәжбүр етумен
~~Саясаттың іске асар кеңестігі – бұл ...
@@саяси сала
@@мемлекет
@@идеологиялық сала
@@экономикалық сала
@@әлеуметтік сала
~~Саяси жүйенің бастапқы элементтері ретінде мыналар қарастырылуы мүмкін –
@@саяси ролдер, қатынастар, байланыстар және нормалар
@@саяси мақсаттар
@@нақты жеке адамдар
@@жалпы алғандағы қоғам
@@әлеуметтік қауымдастықтар
~~Адам туылғаннан бастап ие болатын, мұра арқылы берілетін статус – бұл ...
@@Жазылған статус
@@Қолжеткізген статус
@@Негізгі статус
@@Аралас статус
@@Барлығы дұрыс
~~Индивидтің өзінің жеке күш жігері арқылы жеткен статусы ...
@@Қолжеткізген статус
@@Аралас статус
@@Негізгі статус
@@Жазылған статус
@@Барлығы дұрыс
~~Сіну және үйрену Ж.Пиаженің ойы бойынша меңгерудің формалары ...
@@білімдегі тәжірибені
@@білімді
@@іскерлікті
@@дағдыны
@@өмірлік ұстанымды
~~Ақпаратты қабылдау процесінде білім тұлғаның өзін дамытып, тұлғалық пішім алады. Мұндай ойлар білімге қандай тұрғыдан қараудың негізі болады?
@@Мәдениетті меңгеру
@@Білімді меңгеру
@@Тәжірибені меңгеру
@@Еңбекті
@@Танымды
~~Толық білім мен бөлімдер ара қатынасы мынадан көрінеді – ...
@@білімнің пайда болуы, міндеттерін атқаруы әлеуметтендіру мен тәрбиесінің көмегінсіз мүмкін еместіктен
@@білім алу процесінде адамның өз қабілетін жүзеге асырудан
@@«өзін басқада жалғастыру» қажеттігі тәрбиеші қызметіндегі басты алғы шарт болатындықтан
@@«өзін басқада жалғастыру» талпынысы адамның өзінде қалған
@@біріккен қоғамдық қызметте әлеуметтік тіршілікті сақтау қажеттігінен туындайды
~~Мектептің пайда болуын ненің шығуы мен дамуы шешті?
@@Ғылым
@@Өнер
@@Әдебиет
@@Техника
@@Білім институттары
~~Білім институттары жүйесіне кіретін не?
@@Отбасы, мектеп, мәдениет орындары, бұхаралық ақпарат құралдары
@@Мектеп, отбасы, фабрика
@@Отбасы, ғылым, өндірістік кәсіпорын
@@Отбасы, жоғары оқу орны
@@Кәсіптік техникалық
~~Білімнің беделін айқындаушы – ...
@@қоғамның білім маңыздылығын мойындауын
@@материалдық сыйдың деңгейін
@@моральдық қанағаттандыру денгейі
@@білімнің материалдық қамтамассыз етіліуі
@@білімнің жалпылығы теңдігі
~~Білім адамның селекциялық сұрыптау және болжамдық мүмкіндігіне арқа сүйеп жүзеге асырар функциясы – ...
@@әлеуметтік жұмылдыру
@@әлеуметтіку қорғану
@@қоғамның мәдени игілігінің
@@сақтаушы
@@аталғандардың барлығы
~~Отбасы әлеуметтік институт ретінде қай кезде пайда болды?
@@Алғашқы қауымдық құрылыс кезінде
@@Мемлекеттің шығу кезінде
@@Ұлттардың қалыптасу кезінде
@@феодалдық құрылыс кезінде
@@ұлыстың құрылу кезінде
~~Отбасының негізгі функциясы – ...
@@дүниеге нәресте әкелу
@@өндірістік
@@тәрбиелік
@@шаруашылық
@@моральды жауапкершілік
~~Көптеген қала отбасыларына тән сипат – ...
@@1 баланың болуы
@@2-3 баланың болуы
@@2 баланың болуы
@@баланың болмауы
@@кемінде 3 баланың блуы
~~Адамзаттық қоғамның бірінші тыйым салғаны – ...
@@қан араласуға
@@өзіндік меншікке қол сұғуға
@@жеке меншікке қол сұғуға
@@халықтық меншікке қол сұғуға
@@адам өміріне қол сұғуға
~~Қазіргі қоғамның белгісі болып саналатыны?
@@Шағын отбасы (нуклеарды)
@@Пунуалды отбасы
@@Жұпты отбасы
@@Жартыкешті отбасы
@@Патриархалды отбасы
~~Қоғамның негізгі институты бұл – ...
@@отбасы институты
@@адвакатура институты
@@билік институты
@@жекеменшік институты
@@аталғандардың барлығы
~~Ажырасу себептерінің ішінде бірінші орында тұрған себеп – ...
@@маскүнемдік
@@материалдық қиыншылықтар
@@мінездің сәйкес келмеуі
@@өмірлік мақсаттардың әртүрлі болуы
@@отбасында баланың болмауы
~~Адамның қоғамдағы орнын анықтайтын статус?
@@Негізгі статус
@@Қолжеткізген статус
@@Жазылған Статус
@@Аралас статус
@@Барлығы дұрыс
~~Адамның статусына байланысты күтілетін мінез-құлық?
@@Әлеуметтік рол
@@Әлеуметтік статус
@@Әлеуметтік конфликт
@@Әлеуметтік мінез-құлық
@@Әлеуметтік позиция
~~Алғашқы қоғам кімдерден тұрды?
@@Жергілікті туыстық топтардан
@@Патриархалды топтардан
@@Туыс емес топтардан
@@Териториялық топтардан
@@Отбасылардан
~~Тұлғаны әлеуметтендіру қай уақытқа дейін созылады?
@@Барлық өмірінде
@@Әлеуметтік жетілгенге дейін
@@Күндізгі оқу барысында
@@20-жасқа дейін
@@25-жасқа дейін
~~Жаһандану жағдайында мемлекеттің тәуелсіздігін сақтаудың жолы?
@@Индустриялық-инновациялық даму, оны жоғары әлеуметтік мәдениетпен үйлестіру, көрші елдермен одақты нығайту
@@Әскери қорғанысты нығайту
@@Қоғамдық сананың жоғары дамуы
@@Шетелдермен түрлі саладағы арабайланыстарды шектеу
@@Тек алдыңғы қатарлы дамыған елдермен ғана әріптестік орнату
~~Аномия процесі нені білдіреді?
@@Құндылықтардың ірі өзгерістері
@@Адамдардың миграциясы
@@Топтардың қайшылығы
@@Адамдардың білім дәрежесіндегі өзгерістер
@@Халық құрамындағы өзгерістер
~~Девианттық қимыл дегеніміз не?
@@Қоғамдағы нормаларды бұзу
@@Көзге көрінбейтін қимыл
@@Әдеттік қимыл
@@Мақсатқа ұмтылу
@@Аффективті қимыл
~~Әлеуметтендіру агенті дегеніміз – ...
@@Тұлғаны әлеуметтендіру процесін жүзеге асыратын институттар, адамдар және әлеуметтік топтар
@@Тұлғаның қарым-қатынасын реттейтін институттар
@@Әлеуметтендіру процесінің обьектісі мен субьектісі
@@Барлығы дұрыс
@@Барлығы дұрыс емес
~~Әлеуметтік норма нені білдіреді?
@@Қимыл-әрекетті бағыттау мәселесі
@@Топтардың қызығулары
@@Әлеуметтік топтар мүшелігі
@@Көзқарастар системасы
@@Тәрбиені
~~Әлеуметтік институттың басты артықшылығы?
@@Алдын-ала болжам жасау, сенімділік, тұрақтылық
@@Неғайбылдық, күтпеген шешім жасау
@@Эксперимент мүмкіндігі
@@Кездейсоқтық
@@Ретсіздік, тұрақсыздық
~~Әлеуметтік институттар пайымдау үшін мыналарды негіз етіп береді:
@@қажеттіліктің сапалық денгейде қанағаттандырылуын
@@белгілі бір қажеттіліктің кез келген жағдайда қанағаттандырылуы
@@қажеттіліктің белгілі бір жағдайдайда қанағаттандырылуын
@@қажеттілікті қанағаттандырудың мағынасы жоқтығын
@@қажеттілікті қанағаттандыру мүмкін еместігін
~~Әлеуметтік өмірдің институттық аспектісінің білдіретіні – ...
@@нығайтуды, реттілікті
@@кезеңдікті, тұрақсыздықты
@@тұрақтылықты, өзгерісті
@@өзгермейтін, қатып қалғанды
@@аталғандардың барлығын
~~Әлеуметтендіру дегеніміз бұл – ...
@@әлеуметтік сапаға ие болу
@@адамның өсуі
@@материалдық дамуы
@@адамның биологиялық жетілуі
@@сапаны жеткізу
~~Институт ең алдымен неге негізделеді?
@@Ара қатынастарды әлеуметтік реттеушілікке
@@Мүдделердің сәйкестігіне
@@Қажеттіліктер деңгейінің бірдеңгейлігіне
@@Міндеттемелерді әлеуметтік реттеушілікке
@@Тәжірибе алмасу
~~Альтруизм ұғымы нені білдіреді?
@@Қоғамдық мүдделерге толық берілу
@@Өзін-өзі құрбан ету
@@Бостандық үшін қозғалыс
@@Қоғамның даму бағыты
@@Екі топтың қақтығысы
~~Институттардың тиімділігін арттыруда не мүмкіндік тудырады?
@@Еңбек бөлінісі және кәсібилік
@@Жеке жауапкершіліктің жоғарғы деңгейі
@@Материалдық мүдделік
@@Моральдық мүдделік
@@Санкциялар
~~Девиацияның әлеуметтанулық тұрғыдан алғашқы болып түсіндірмесін берген әлеуметтанушы – ...
@@Э.Дюркгейм
@@Р.Мертон
@@Ч.Ламброзо
@@М.Вебер
@@Т.Парсонс
~~Аномия бұл – ...
@@ретсіздік, заңсыздық, нормасыздық
@@құнды нормалар жиынтығы
@@құндылық, қызығушылық, мүдде
@@қоғамдағы әлеуметтік процестерді басқару
@@барлығы дұрыс емес
~~Құндылықтардың, нормалардың, әлеуметтік байланыстардың болмауы немесе олардың тұрақсыз және қарама-қарсы болуы, қоғамның ұйымдаспаған жағдайы?
@@Аномия
@@Девиация
@@Санкция
@@Қылмыс
@@Конфликт
~~Қызмет процесіндегі қызметкердің мүмкіншілігін білу, оларды іске асырудың жағдайларын, жеке бас мүддесі мен қоғамдық мүддені келістіру жолдарын не оқытады?
@@Еңбек әлеуметтануы
@@Қала әлеуметтануы
@@Билік әлеуметтануы
@@Ғылым әлеуметтануы
@@Тұлға әлеуметтануы
~~Материалдық өндірістік тиімді даму мүмкіндігін тек еңбек құралдары мен заттарына тәуелді еместігін, сонымен бірге ол еңбекті ұйымдастыруға, жұмыскер дағдысымен кәсіби деңгейіне байланысты болатынын алғаш айтқан кім?
@@Ф.Тейлор
@@А.Гастев
@@П.Керженцев
@@К.Маркс
@@В.Ленин
~~Девианттық мінез-құлықтың шығу себебі қоғамның мәдени мақсаттары мен оған жетудің әлеуметтік қолдау тапқан құралдары мен әдістері арасындағы алшақтықта деп көрсеткен әлеуметтанушы – ...
@@Р.Мертон
@@Э.Дюркгейм
@@Т.Парсонс
@@М.Вебер
@@Ч.Ламброзо
~~Бір еркекпен бір әйелдің некеге тұруы?
@@Моногамия
@@Полигиния
@@Полигамия
@@Полиандрия
@@Эндогамия
~~ «Адамдағы биологиялық» проблемасын зерттеуге парасатты үлес қосқандар?
@@А.Файоль, О.Ерманский, А.Попов
@@К.Маркс, Ф.Энгельс
@@Т.Парсонс, Р.Мертон
@@Т.Леви, Г.Спесер
@@П.Сорокин, С.Булгаков
~~Еңбекке деген қатынастың негізін не құрайды?
@@Қажеттіліктер, тапсырмалар, құнды бағдарлар
@@Жеке басаралық қатынастар
@@Материалдық қажеттіліктер
@@Еңбектің жағдайы
@@Отбасылық дәстүрлер
~~Өз тобының мүшесімен некелесу?
@@Эндогамия
@@Экзогамия
@@Полигиния
@@Полиандрия
@@Полигамия


Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет