Философия 1-нұсқа Майевтика тәсілін ұсынған?



Дата10.03.2023
өлшемі71,19 Kb.
#72836
Байланысты:
Философия 1-н с а Майевтика т сілін сын ан


ФИЛОСОФИЯ - 1-нұсқа

1.Майевтика тәсілін ұсынған?


A) Фалес
B) Протагор
C) Сократ
D) Платон
E) Аристотель

2. Ең алғаш болып сөздік қорға «метафизика» сөзін енгізген философ-ғалым


A) Платон
B) Парменид
C) Пифагор
D) Аристотель
E) Сократ

3. Материалдық шындықты абсолюттік идеяның өзгелей болмысының формасы деп есептейтін дүниетанымдық позиция:


A) метафизикалық материализм;
B) субъективтік идеализм;
C) объективтік идеализм.
D) диалектикалық материализм;
E) дуализм;

4. Антисциентизм – бұл:


A) ырымшылдыққа қарсы күрес
B) ғылыми-техникалық прогрестің болашағына сенім
C) ғылыми-техникалық прогрестің алдыңғы шеті ретінде космонавтиканы дамытудың басымдылығын ұйғару
D) адам денсаулығы үшін басы артық білімдердің зияндылығы туралы ұйғарым
E) ғылым мен техниканың антигуманистік мәні туралы философиялық тұғырнама


5. Христиандық «Шіркеу әкейлерінің ілімі»:
A) апологиетика.
B) мистика;
C) евгеника;
D) схолатика;
E) патристика;


6. Сциентизм - бұл:
A) ғылым тарихын зерделеумен айналысудың пайдасы туралы ұйғарымдардың жиынтығы
B) индивидтің ғылыми білімдерді игеруге ұмтылысы
C) қоғамның әлеуметтік және рухани өміріндегі ғылымның рөлін абсолюттендіретін философиялық тұғырнамасы
D) математиканың басқа ғылымдар алдындағы басымдылығы туралы ұйғарым
E) ғылым мен техника мүмкіндіктеріне деген скептикалық қатынас.

7. Адам мен қоғамның шығу тегі үдерісін белгілейтін термин:


A) антропосоциогенез
B) антропоцентризм
C) евгеника
D) генетика
E) антропоморфиз

8.Ортағасырлық философияға тән сипаттама?


A) антропоцентризм
B) теоцентризм
C) пантеизм
D) космоцентризм
E) ғылымицентризм

9. Эмоцианалдық пен рационалдық, объективтілік пен субъективтілік, фантастикалық пен реалдылық, табиғилық пен табиғаттан тысқарылық араласып жатқан дүниетанымның тарихи формасы:


A) философия
B) дін
C) мистика
D) миф
E) өнер

10. Ғылымның тұтас феномен, шындықты жүйелі түрде зерттеу саласы ретінде қалыптасқан уақыты:


A) XІІІ ғ.
B) XVІІ ғ.
C) XV ғ.
D) б.д.д. VІ ғ.
E) XX ғ.

11. Философиядағы негізгі екі бағыт:


A) Апологетика және патристика;
B) Скептицизм және стоицизм;
C) Материализм мен идеализм.
D) Реализм мен номинализм;
E) Позитивизм және неокантшылдық;

12. Философия пайда болды:


A) Көне Үнді, Қытай және Ежелгі Грекияда;
B) Вавилонда, Көне Иранда;
C) Көне Мысырда, Көне Грекияда;
D) Көне Иранда, Көне Қытайда;
E) Көне Римде, Көне Қытайда, Көне Үндіде

13. У-вэй (әрекетсіздік) адамның өзін-өзі ұстау принципі ретінде қалыптасты:


A) Көне Үнді философиясында
B) Араб-мұсылман философияда
C) Антикалық философиясында
D) Көне Қытай философиясында
E) Ортағасырлық батыс философиясында

14. «Үш аңық» атты философиялық шығармасының авторы


A) Ш.Уәлиханов
B) Ш.Құдайбердіұлы
C) Ж.Жабаев
D) А.Құнанбайұлы
E) Ы.Алтынсарыұлы
15.Культура сөзінің мағынасы?
A) қоғам
B) азаматтық
C) екінші табиғат
D) өнер
E) өңдеу

16. Білім, қызмет, зияткерлік немесе сапалы еңбек ресурстары


A) Ұлттық тіл
B) Ұлттық идея
C) Прагматизм
D) Рухани дәстүр
E) Бәсекелік қабілет

17. Философиялық әдістердің ерекше белгісі:


A) жалпылаудың жоғары деңгейінде негізделгендігі, әмбебаптығы
B) теориямен тығыз байланысы
C) адамдардың практикалық іс-әрекетінен пайда болатыны
D) тек қана адамдардың сезімдік іс-әрекетіне бағытталғандығы
E) нақтылы зерттеулердің белгілі облысында қолданылатындылығы

18. «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары туралы трактат» еңбегінің авторы:


A) әл-Кинди;
B) әл-Фараби;
C) әл-Бируни;
D) ИбнСина
E) Ибн Рушд.
19. Танымалдылық пен билікке ие болуға қол созып, көпшіліктің көзсіз сенімін пайдаланатын саясаткерлердің ісі дегенді терістеуде платонның саяси жүйені сипаттауы
A) Эпистемология
B) Демология
C) Метафизика
D) Сикаруз
E) Диалектика

20. Дүние туралы ғылыми ұғымдар мен заңдарға сүйенетін тұтас жүйе:


A) ғылыми теория
B) ғылыми революция
C) дүниенің ғылыми суреттемесі
D) ғылыми методология
E) ғылыми рационалдылық

21. Ғылыми білімнің ақиқаттығы мен жалғандығы әлі айқындалмаған формасы:


A) конструкт
B) гипотеза
C) теория
D) мәселе
E) ғылыми факт

22.Әлеуметтік дамудың субъектісі?


A) Партия
B) Космос
C) индивид
D) асқақ адам
E) халық

23. Дүние бір бастамадан тұрады деп есептейтін философиялық ілім?


A) монизм
B) Дуализм
C) конверционализм
D) релятивизм
E) плюрализм

24. Өркениет жолынан бас тартып, қайтадан «нәрестелік күйге» қайта оралуға шақырған Көне Қытай философы:


A) Сюнь-Цзы.
B) Конфуций;
C) Хань Фэй-Цзы;
D) Мо-Цзы;
E) Лао-Цзы;

25.Қазіргі заман философиясын қалыптастырудың маңыздылығы?


A) дін
B) рационализмді дамыту
C) өзін-өзі танудың өсуі
D) халықтық және революциялық қозғалыстың өсуі
E) абсолюттік монархияны қалыптастыру

26.Ең алғаш болып қорға «метафизика»сөзін енгізген философ-ғалым?


A) Платон
B) Парменид
C) Пифагор
D) Аристотель
E) Сократ

27.Христиан дінінің ерекше сипаттарының бірі?


A) моральдық өсиеттері
B) қайырымдылық
C) бірқұдайшылық
D) пұтқа табыну
E) үштік ұғымы

28. Көп субстанцияны мойындайтын философиялық ілім:


A) пантеизм.
B) монизм;
C) конвенционализм;
D) дуализм;
E) плюрализм;

29. Ғылыми танымның негізгі деңгейлері:


A) эмпириялық және теориялық
B) нақты-ғылыми және философиялық
C) жаратылыстанулық және әлеуметтік-гуманитарлық
D) тарихи және логикалық
E) парағылыми және квазиғылыми

30. Патристиканың көрнекті өкілі, «Құдай қаласы туралы» және «Тәубе» («Исповедь») еңбектерінің авторы:


A) Ориген;
B) Тертуллиан;
C) Иоанн Златоуст;
D) Аврелий Августин.
E) Дионисий Ареопагит;


31. «Техника философиясының» қалыптасу кезеңі
A) ХХ ғасырдың бірінші жартысы
B) ХІХ ғасырдың екінші жартысы
C) ХХ ғасырдың аяғы
D) ХІХ ғасырдың басы
E) ХХІ ғасырдың басы

32. «Сөз» - ұлы билеуші деген софист:


A) Анаксагор
B) Фалес;
C) Гераклит;
D) Пифагор;
E) Горгий;

33. «Түсіндіруші» атанған араб-мұсылман әлемінің ғұламасы:


A) әл-Фараби;
B) әл-Кинди;
C) Ибн Рушд;
D) Ибн Сина;
E) әл-Бируни.

34. Антикалық алғашқы ағартушылар деп атауға болады:


A) пифагорейшілерді;
B) элеаттарды;
C) cофистерді;
D) скептиктерді;
E) стоиктерді.


35. Гегельдің шіркеу доктринасын терістеп жазған еңбектері
A) Дүние туралы трактат
B) Жаңа органон
C) Христиандық рухы және оның тағдыры
D) Адам машина
E) Этикалық ойлар

36. Болмыс туралы ілім


A) онтология
B) этика
C) гносеология
D) антропология
E) логика


37. Ежелгі Гректер театрды бұл құдайдың құрметіне арнап салды
A) Эрот
B) Геракл
C) Афродита
D) Дионис
E) Зевс


38. Өзіңді таңып біл деген қағидасын ұсынған
A) Сократ
B) Эпикур
C) Аристотель
D) Платон
E) Фалес

39. Философиялық дүниетанымның ерекшелігі


A) Нақты ұғымдар мен категориялардан тұрады
B) Табиғатты жанды тіршілік деп қабылдайды
C) Сенімге негізделеді
D) Қиялға сүйенеді
E) Рефлексияның болжау
40. Құдай жаратқан адамның рухын мәңгілік, денеден денеге көшуге қабілетті деп санаған антикалық философ
A) Левкипп
B) Бэкон
C) Декарт
D) Платон
E) Спиноза

ФИЛОСОФИЯ - 2-нұсқа


1. Қорқыт ата данышпан


A) қолбасшы
B) қобызшы
C) айтыскер
D) әнші
E) миссионер

2.Философиялық дүниетанымның ерекшелігі


A) Сенімге негізделеді
B) Табиғатты жанды тіршілік деп қабылдайды
C) Нақты ұғымдар мен категориялардан тұрады
D) Қиялға сүйенеді
E) Рефлексияның болжау

3.Білім қызмет, зияткерлік немесе сапалы еңбек ресурстары?


A) бәсекелестік қабілет
B) ұлттық идея
C) прагматизм
D) рухани дәстүр
E) ұлттық тіл

4.«үш анық» атты философиялық шығармасының авторы


A) Ж.Жабаев
B) Ш.Уәлиханов
C) Ш.Құдайбердіұлы
D) А.құнанбайұлы
E) Ы.Алтынсарыұлы

5.Марксистік теория бойынша еңбек дамуға әкелді


A) Ақыл-ойды
B) Миды
C) Материалдың пайда болуын
D) Техниканы
E) Ойлауды
6.Фейербах қабылдамаған идеализм авторы
A) Маркс
B) Фуко
C) Энгельс
D) Гегель
E) Кант

7.Маефтика тәсілін ұсынған


A) Сократ
B) Протагор
C) Фалес
D) Платон
E) Аристотель
8. Атақты ирандық ғалым, философ, ақын, әлемге әйгілі төрт жоды өлеңдер (рубаи) авторы
A) Әл-Маарри
B) Ибн-Габирол
C) Омар Хайям
D) Әл-Фараби
E) Әл-Ғазали

9. Философиялық танымның негізгі бөлімдері:


A) онтология, гносеология, әдіснама
B ) өнертану, лингвистика, шығыстану;
C) софистика, эклектика, догматизм;
D) идеология, космология, аңыз;
E) әлеуметтану, мәдениеттану, саясаттану.

10. Дүние бір бастамадан турады деп есептейтін философиялық ілім:


A) конвенционализм.
B) плюрализм;
C) релятивизм;
D) дуализм;
E) монизм;
11. Дүние екі бастамадан турады деп есептейтін философиялық ілім:
A) релятивизм;
B) дуализм;
C) монизм;
D) плюрализм;
E) кондиционализм.

12. Көне Қытай философиясында қолданған өзара әсерлесетін және алмасатын қарама- қарсылықтарды белгілейтін ұғымдар:


A) «жэнь» және «ли»;
B) «инь» және «ян»;
C) «цзы -жэнь» және «у-вэй»;
D) «цзюнь-цзы» және «сяо-жэнь»;
E) «фэн-шуй» және «кун-фу».

13. Көне Қытай философиясындағы заттардың табиғи жолы:


A) Ян;
B) Инь;
C) Дао
D) Жень;
E) Cяо;

14. Жеке тұлғаның (индивидтің) әлеуметтік сапасын, оның тұтастығының, дербестігінің өлшемін


A) адамның биологиялық ерекшеліктерін
B) адамның өзіндік санасын
C) адамның психикалық көңіл-күйін
D) адамның сыртқы көрінісін
E) адамның ішкі көрінісін

15. Болашақты болжаудың заңдылықтарын зерделейтін ғылым;


A) магия
B) евгеника
C) космонавтика
D) астрология
E) Футурология
16. Ғылыми танымның деңгейлері:
A) іргелі және қолданбалы
B) абстрактылық және нақтылық
C) эмпириялық және теориялық
D) жаратылыстанулық және әлеуметтік
E) сезімдік және рационалдық

17. Эмпириялық зерттеу әдістері:


A) абстрактылықтан нақтылыққа өрлеу.
B) анализ және синтез.
C) индукция және дедукция.
D) аксиоматикалық және гипотетикалық-дедуктивтік.
E) бақылау, өлшеу, эксперимент

18. Теориялық танымның әдістері:


A) анализ және синтез, бақылау, салыстыру
B) аксиоматикалық, гипотетикалық-дедуктивтік, абстрактылықтан нақтылыққа өрлеу
C) бақылау, өлшеу, эксперимент
D) модельдеу, жалпылау, тәжірибе
E) формалдау, аксиомалау, эксперимент

19. Жалпы ғылыми әдіс:


A) құрылымдық-функционалдық талдау
B) физикалық эксперимент
C) химиялық талдау
D) абстрактылықтан нақтылыққа өрлеу әдісі
E) кванттылау әдісі

20. Қазіргі заманғы ғылым бойынша саналы адамның пайда болған уақыты:


A) 5 млн. жыл бұрын
B) 35-40мың жыл бұрын
C) 2,5 млн. жыл бұрын
D) 1 млн.жыл бұрын
E) б.д.д. 10-8 мың жылдықтар

21. Нәтижесі эксперимент жүзінде тексерілген шындық туралы теориялық жүйелер болып табылатын іс-әрекет саласы:


A) саясат
B) адамгершілік
C) ғылым
D) өнер
E) философия

22. Ортағасырлық философиялық ой кешу әдістерінің ерекшелігі мынадай принциппен айшықталады:


A) психазм принципімен
B) қайшылық принципімен
C) тарихилық принципімен
D) эмпиризм принципімен
E) ашылу принципімен

23. Құдайдың дүниені ештеңеден жасауы концепциясы:


A) анимизм;
B) креационизм;
C) эсхатология;
D) сотериология;
E) монотеизм.

24. Апологетика философиясының басты мәселесі:


A) универсалийлер мәселесi;
B) сенiм мен ақыл арақатынасы;
C) Христиан дiнiн қорғау, ақтау;
D) алғашқы күнә турасындағы ойтолғамдар;
E) Шіркеу беделін көтеру

25. «Сенемін, себебі абсурдты» деген ортағасырлық ойшыл:


A) Квинт Тертуллиан;
B) Северин Боэций;
C) Әулие Августин;
D) Фома Аквинский;
E) Филон Александрийский.
26. Әл-Фараби философиясының айшықты белгісі:
A) адамның қолжетпес табиғаты
B) адамның құдіретті табиғаты
C) адамның ғарыштық табиғаты
D) адамның күнәхарлық табиғаты
E) адамның әлеуметтік табиғаты

27. Исламдағы аскеттікті уағыздаушы ортағасырлық діни-мистикалық ілім:


A) перипатетизм;
B) джайнизм;
C) суфизм.
D) пантеизм;
E) «Тазалық ағайындарың ілімі»;

28. «Екі ұдай ақиқат» теориясын негіздеген философ:


A ) Ибн-Рушд.
B) Әл-Ғазали;
C) Әл-Кинди;
D) Ибн-Сина;
E) Әл-Фараби;

29. Демокриттің атомистік ілімін жалғастырушы:


A) Софокл;
B) Сократ;
C) Протагор;
D) Эпикур;
E) Цицерон.

30. «Адам – барлық заттардың өлшемі» деген грек ойшылы:


A) Горгий;
B) Протагор.
C) Эмпедокл;
D) Сократ;
E) Платон;

31. Антикалық ойшылдарда адам бейнесі


A) Космоцентрлік
B) Теоцентрлік
C) Социоцентрлік
D) Мәденицентрлік
E) Антропоцентрлік


32. «Ашық қоғам» тұжырымдамасының авторы
A) О.Конт
B) К.Маркс
C) Э. Дюркгейм
D) К. Поппер
E) М.Вебер

33. Шоқан Уалиханов «даланың алғашқы философы деп атаған көрнекті ұғым


A) Жүсіп Баласағұн
B) Қорқыт
C) Хайдар Дулати
D) Махмұд Қашқари
E) Асан Қайғы

34. Танудың әлеуметтік – мәдени нысандары


A) Диалектика
B) Апологетика
C) Ұтымды
D) Сезімтал
E) Философиялық

35. Шаманизм «аңғал» адамның білместігі деп тұжырымдаған ағартушы ғалым


A) Т.Х. Ғабитов
B) Ш. Уалиханов
C) Х.А. Яссауи
D) Х. Дулати
E) А. Құнанбайұлы


36. Әлеуметтік дамудың субьектісі
A) Космос
B) Индивид
C) Партия
D) Асқақ арман
E) Халық

37. Сенсуалистік танымның көмегі арқылы танып, заттар мен олардың қасиеттері туралы


A) іріктеу формалар
B) ұғымдар
C) түйсік
D) ақыл қорытындылары
E) сезім

38. Білім дегеніміз


A) заттардың жеке қасиеттерінде көрінетін психикалық үрдіс
B) Бір нәрсе дәлелденетін немесе теріске шығарылатын ой
C) Абстрактылы ой
D) заттардың есте сақталған бейнесі
E) шындық туралы ең анық, негізделген ақпарат


39. Адамның саналы «Менінің» мақсаты
A) психикалық және тәндік аймақтарды байланыстыру
B) рухани ауруларды емдеу
C) санасыз аңсарларды саналы қабатқа әкелу
D) интуиция мен еркін ассоциациялардың айрықша рөлін негіздеу
E) адамның санасына қызмет көрсету


40. Мықты азаматтық қоғам құрудың негізгі
A) Халық даналығы
B) Ұлыс, мемлекет
C) Саяси жаңғыру бағдарламасы
D) Халықтың қоғамдық тәжірибесі
E) Өткен тарих

ФИЛОСОФИЯ - 3-нұсқа


1. Материалдық шындықты абсолюттік идеяның өзгелей болмысының формасы деп есептейтін дүниетанымдық позиция:


A) метафизикалық материализм;
B) субъективтік идеализм;
C) объективтік идеализм.
D) диалектикалық материализм;
E) дуализм;

2. Адам мен қоғамның шығу тегі үдерісін белгілейтін термин:


A) антропосоциогенез
B) антропоцентризм
C) евгеника
D) генетика
E) антропоморфиз

3.Ортағасырлық философияға тән сипаттама?


A) антропоцентризм
B) теоцентризм
C) пантеизм
D) космоцентризм
E) ғылымицентризм

4. «Үш аңық» атты философиялық шығармасының авторы


A) Ш.Уәлиханов
B) Ш.Құдайбердіұлы
C) Ж.Жабаев
D) А.Құнанбайұлы
E) Ы.Алтынсарыұлы

5.Культура сөзінің мағынасы?


A) қоғам
B) азаматтық
C) екінші табиғат
D) өнер
E) өңдеу

6. Білім дегеніміз


A) заттардың жеке қасиеттерінде көрінетін психикалық үрдіс
B) Бір нәрсе дәлелденетін немесе теріске шығарылатын ой
C) Абстрактылы ой
D) заттардың есте сақталған бейнесі
E) шындық туралы ең анық, негізделген ақпарат

7. Философиялық әдістердің ерекше белгісі:


A) жалпылаудың жоғары деңгейінде негізделгендігі, әмбебаптығы
B) теориямен тығыз байланысы
C) адамдардың практикалық іс-әрекетінен пайда болатыны
D) тек қана адамдардың сезімдік іс-әрекетіне бағытталғандығы
E) нақтылы зерттеулердің белгілі облысында қолданылатындылығы

8. «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары туралы трактат» еңбегінің авторы:


A) әл-Кинди;
B) әл-Фараби;
C) әл-Бируни;
D) ИбнСина
E) Ибн Рушд.

9. Ғылыми білімнің ақиқаттығы мен жалғандығы әлі айқындалмаған формасы:


A) конструкт
B) гипотеза
C) теория
D) мәселе
E) ғылыми факт

10.Әлеуметтік дамудың субъектісі?


A) Партия
B) Космос
C) индивид
D) асқақ адам
E) халық

11. Өркениет жолынан бас тартып, қайтадан «нәрестелік күйге» қайта оралуға шақырған Көне Қытай философы:


A) Сюнь-Цзы.
B) Конфуций;
C) Хань Фэй-Цзы;
D) Мо-Цзы;
E) Лао-Цзы;

12.Қазіргі заман философиясын қалыптастырудың маңыздылығы?


A) дін
B) рационализмді дамыту
C) өзін-өзі танудың өсуі
D) халықтық және революциялық қозғалыстың өсуі
E) абсолюттік монархияны қалыптастыру

13. Көп субстанцияны мойындайтын философиялық ілім:


A) пантеизм.
B) монизм;
C) конвенционализм;
D) дуализм;
E) плюрализм;

14. Патристиканың көрнекті өкілі, «Құдай қаласы туралы» және «Тәубе» («Исповедь») еңбектерінің авторы:


A) Ориген;
B) Тертуллиан;
C) Иоанн Златоуст;
D) Аврелий Августин.
E) Дионисий Ареопагит;

15. «Сөз» - ұлы билеуші деген софист:


A) Анаксагор
B) Фалес;
C) Гераклит;
D) Пифагор;
E) Горгий;

16. «Түсіндіруші» атанған араб-мұсылман әлемінің ғұламасы:


A) әл-Фараби;
B) әл-Кинди;
C) Ибн Рушд;
D) Ибн Сина;
E) әл-Бируни.

17. Болмыс туралы ілім


A) онтология
B) этика
C) гносеология
D) антропология
E) логика


18. Ежелгі Гректер театрды бұл құдайдың құрметіне арнап салды
A) Эрот
B) Геракл
C) Афродита
D) Дионис
E) Зевс

19. Философиялық дүниетанымның ерекшелігі


A) Нақты ұғымдар мен категориялардан тұрады
B) Табиғатты жанды тіршілік деп қабылдайды
C) Сенімге негізделеді
D) Қиялға сүйенеді
E) Рефлексияның болжау

20. Құдай жаратқан адамның рухын мәңгілік, денеден денеге көшуге қабілетті деп санаған антикалық философ


A) Левкипп
B) Бэкон
C) Декарт
D) Платон
E) Спиноза

21. Қорқыт ата данышпан


A) қолбасшы
B) қобызшы
C) айтыскер
D) әнші
E) миссионер

22.Философиялық дүниетанымның ерекшелігі


A) Сенімге негізделеді
B) Табиғатты жанды тіршілік деп қабылдайды
C) Нақты ұғымдар мен категориялардан тұрады
D) Қиялға сүйенеді
E) Рефлексияның болжау

23.Марксистік теория бойынша еңбек дамуға әкелді


A) Ақыл-ойды
B) Миды
C) Материалдың пайда болуын
D) Техниканы
E) Ойлауды

24. Атақты ирандық ғалым, философ, ақын, әлемге әйгілі төрт жоды өлеңдер (рубаи) авторы


A) Әл-Маарри
B) Ибн-Габирол
C) Омар Хайям
D) Әл-Фараби
E) Әл-Ғазали

25. Дүние екі бастамадан турады деп есептейтін философиялық ілім:


A) релятивизм;
B) дуализм;
C) монизм;
D) плюрализм;
E) кондиционализм.

26. Көне Қытай философиясындағы заттардың табиғи жолы:


A) Ян;
B) Инь;
C) Дао
D) Жень;
E) Cяо;

27. Эмпириялық зерттеу әдістері:


A) абстрактылықтан нақтылыққа өрлеу.
B) анализ және синтез.
C) индукция және дедукция.
D) аксиоматикалық және гипотетикалық-дедуктивтік.
E) бақылау, өлшеу, эксперимент

28. Теориялық танымның әдістері:


A) анализ және синтез, бақылау, салыстыру
B) аксиоматикалық, гипотетикалық-дедуктивтік, абстрактылықтан нақтылыққа өрлеу
C) бақылау, өлшеу, эксперимент
D) модельдеу, жалпылау, тәжірибе
E) формалдау, аксиомалау, эксперимент

29. Нәтижесі эксперимент жүзінде тексерілген шындық туралы теориялық жүйелер болып табылатын іс-әрекет саласы:


A) саясат
B) адамгершілік
C) ғылым
D) өнер
E) философия

30. Құдайдың дүниені ештеңеден жасауы концепциясы:


A) анимизм;
B) креационизм;
C) эсхатология;
D) сотериология;
E) монотеизм.

31. Апологетика философиясының басты мәселесі:


A) универсалийлер мәселесi;
B) сенiм мен ақыл арақатынасы;
C) Христиан дiнiн қорғау, ақтау;
D) алғашқы күнә турасындағы ойтолғамдар;
E) Шіркеу беделін көтеру

32. «Екі ұдай ақиқат» теориясын негіздеген философ:


A ) Ибн-Рушд.
B) Әл-Ғазали;
C) Әл-Кинди;
D) Ибн-Сина;
E) Әл-Фараби;

33. «Адам – барлық заттардың өлшемі» деген грек ойшылы:


A) Горгий;
B) Протагор.
C) Эмпедокл;
D) Сократ;
E) Платон;

34. Антикалық ойшылдарда адам бейнесі


A) Космоцентрлік
B) Теоцентрлік
C) Социоцентрлік
D) Мәденицентрлік
E) Антропоцентрлік

35. Шоқан Уалиханов «даланың алғашқы философы деп атаған көрнекті ұғым


A) Жүсіп Баласағұн
B) Қорқыт
C) Хайдар Дулати
D) Махмұд Қашқари
E) Асан Қайғы

36. Танудың әлеуметтік – мәдени нысандары


A) Диалектика
B) Апологетика
C) Ұтымды
D) Сезімтал
E) Философиялық

37. Сенсуалистік танымның көмегі арқылы танып, заттар мен олардың қасиеттері туралы


A) іріктеу формалар
B) ұғымдар
C) түйсік
D) ақыл қорытындылары
E) сезім

38. Білім дегеніміз


A) заттардың жеке қасиеттерінде көрінетін психикалық үрдіс
B) Бір нәрсе дәлелденетін немесе теріске шығарылатын ой
C) Абстрактылы ой
D) заттардың есте сақталған бейнесі
E) шындық туралы ең анық, негізделген ақпарат


39. Адамның саналы «Менінің» мақсаты
A) психикалық және тәндік аймақтарды байланыстыру
B) рухани ауруларды емдеу
C) санасыз аңсарларды саналы қабатқа әкелу
D) интуиция мен еркін ассоциациялардың айрықша рөлін негіздеу
E) адамның санасына қызмет көрсету


40. Мықты азаматтық қоғам құрудың негізгі
A) Халық даналығы
B) Ұлыс, мемлекет
C) Саяси жаңғыру бағдарламасы
D) Халықтың қоғамдық тәжірибесі
E) Өткен тарих




Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет