Мақсаты: 3D модельдеудің заманауи жолдары мен көрінісін, оқу дәріптеу насихаттау
Болжам: 3D модельдеудің заманауи жолдары мен көрінісін оқуда қарастыру. 3D модельдеудің информатика сабғында қолдану жолдары мен көрінісін зерделеу.
Зерттеу кезеңдері:1)Қазіргі танымал бағдарламалардың ешқайсысы компьютерлік графикасыз жұмыс істемейді. 3D-автомабиль жарнамалары мен компьютерлік ойындар жасауда қолданылады. Үшөлшемді компьютерлік графика – өте кең сала, ол машина жасауда, архитектурада, құрылыста , медицинада, археологияда, тренажерлар құруда, кино мен теледидарда қолданыс тапқан. Жалпы 3D модельдеудің шығу тарихымен танысу.
2)Үш өлшемді модельдеуге арналған бағдарламаларды және 3D-дің қолдану салаларын қарастырған.
Жоба өзектілігі:3D модельдеудің заманауи жолдарымен көрінісін танымдық тұрғыдан зерттеу.Практикалық жұмыстар жинағын аңықтау.
Blender дегеніміз: 3D модельдеу компьютерлік графика бағдарламасы;
Әр түрлі ОЖ-мен істейді;
Аз көлемді бағдарлама(10-20мб);
Моделдеу ,анимация,рендеринг, және т.б құралдарын қамитиды
Зерттеу нәтижесі:3D модельдеу бағдарламаларында практикалық жұмыстарды сабақтарда пайдалануға болады
Жұмыс нәтижесі:3D анимация және модельдеу соңғы жылдары тез қырқынмен, кең ауқымды қолданысқа түсті.Оқушының жұмысы өте тиянақты орындалады.
Практикалық жұмыс: