Сабақ барысында» Оқушының аты-жөні : Ерғара Мейіржан 3- сынып оқушысы «Біржан Исадилов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» кмм



бет1/11
Дата04.09.2023
өлшемі2,15 Mb.
#105996
түріСабақ
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11
Байланысты:
Ерғара Мейіржан Minecraft ойыны сабақ барысында


Қазақстан Республикасы оқу ағарту министрлігі
Абай облысы

Секциясы: информатика, математика


Тақырыбы: «Minecraft ойыны сабақ барысында»

Оқушының аты-жөні : Ерғара Мейіржан 3- сынып оқушысы


«Біржан Исадилов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Жетекшісі: Баешова Айгуль Кабденовна Бастауыш сынып мұғалімі


«Біржан Исадилов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Семей. 2022 жыл




МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ…………………………………………..................................................….….3
НЕГІЗГІ БӨЛІМ
1.«Minecraft» ойыны сабақ барысында.................................................................................................................................5

    1. Логика сабағы..................................................................................................................5

    2. Математика сабағы.....................................................................................................6

    3. Жаратылыстану сабағы.................................................................................................7

    4. Дүниетану сабағы...........................................................................................................8

    5. Тағы не?............................................................................................................................9

  1. Майкрафт ойынының қызықтығы...................................................…...…..........10

    1. Неліктен Minecraft.......................................................................................10

    2. Minecraft және Minecraft for Education: айырмашылығы неде?..............11

    3. Білім берудегі компьютерлік ойындар: мұғалімдер Minecraft for Education туралы не ойлайды?......................................................................................................11

    4. Minecraft ойынында шарлау.......................................................................................12

ҚОРЫТЫНДЫ......…………….................................................….................................. 18
ПАЙДАЛАНЬІЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...........................................................................19


Кіріспе
Ұялы телефон қазіргі заманда адамның ажырамас көмекшісіне айналды. Мобильді телефондар, смартфондар, қалта компьютерлері кеңседе де, одан да тыс жерлерде де, жәй өмірде де, қысылтаяң күтпеген кезеңде де қолдан түспейді. Бұрын ұялы телефон дегенді тек қана қалталы азаматтардың қолынан көретін болсақ, осы күні жас балалардың да қолынан түспейтін нәрсеге айналды. Қазақстанда ұялы байланыс 1998 жылдан бері қолданыста жүр. 15 миллион 300 мың халқы бар Қазақстанның 5 миллион 600 мың тұрғыны ұялы байланыс құралын тұтынушылар санатына кіреді. Болжамдар бойынша 2014 жылы Қазақстанда әрбір екі адамның бірі ұялы байланыс қызметін пайдаланады.
Балаларымыздың сағаттап ұялы телефондардағы ойындарды ойнауы, кері әсерін тигізіп жатқаның біріміз білсек, біріміз біле бермейміз. Бұл мәселе әлемдегі жүздеген ғалымның зерттеу нысанына айналғалы біраз болды.Техниканың дамуы біз үшін жаңа ғасыр беттерін ашуда. Қай салада болмасын бүгінгі техника мүмкіндігі алға қадам басуда. Оның бүгінгі білімнің сапалы болуына тигізер әсері біршама. Атап айтсақ, қарапайым қолданыста жүрген калькулятордан бастап, ноутбуктерге дейінгі қажеттілік. Заман дамыған сайын қолданысқа енген жаңа құрылғылар тілімізге түрлі терминдер қатарын енгізді. Ғалымдардың айтуы бойынша, ХХІ ғасыр – бұл ақпараттық қоғам дәуірі, технологиялық мәдениет дәуірі, айналадағы дүниеге, адамның денсаулығына, кәсіби мәдениеттілігіне мұқият қарайтын дәуір. Бірақ, ең өкініштісі күн санап сыныптастарымның, достарымның ұялы телефондарсыз жүре алмайтындығы мені алаңдатты. Ұялы телефон қазіргі заманда мектеп оқушыларының ажырамас көмекшісіне айналды. Бұл ғылыми жобада ұялы телефондардағы ойын түрлеріне тоқталып, өзімнің зерттеу жұмысымды жан-жақты көрсететін боламын.
Қазір кез келген оқушының қолында смартфон бар. Кейбір оқушылар сабақ үстінде де әлеуметтік желіге кіріп, көңілін басқа нәрсеге бұрып жатады. Мұны мұғалім білмейді емес, біледі. Бірақ соған қарамастан оқушының қолындағы смартфонды тартып алуға құқығы жоқ.
Сол себеппен, қолдағы ұялы телефондағы ойынның бірі МАЙКРАФТы сабақта қалай қолдануға болатыны туралы тоқталатын боламыз. Әрине, мен қарапайым Minecraft-қа құмар адам нені үйрене алатындығы туралы керемет идеяға ие - ол өзі біртіндеп ойыншыдан әуесқой бағдарламашыға айналды.



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет