Сабаққа тән лексика және терминология: кесте, жол, баған, спрайт, сахна, скрипт, бағдарламалық код.
Диалогтар үшін пайдалы тіркестер: Кесте … тұрады
Кестені (жолды, бағанды) құру (өшіру) үшін … керек
Құндылықтар
Тәжірибелік жұмыс, бір-бірін бағалау барысында академиялық адалдықты сақтау. Сыныптастардың жауаптарын тыңдау арқылы бір-бірін сыйластыққа, этика нормаларын сақтай отырып, объективті бағалауға үйрету.
Оқушыға мәтіндік файлға кестені қалай тұрғызу керектігін, оған мәтінді қалай енгізу, жол\бағандарды қалай қосу\өшіру керектігін көрсетіңіз.
Мысықпен ойынды оқушыға көрсетіңіз және сол ойын бойынша кестені толтыру мысалын талдаңыз.
Кейіпкер
Сахна
Не жасайды?
Мысық спрайт
ағаш
Егер тышқан басылған болса, онда тышқан көрсеткішінің артынан жүгіреді де «Жүгіремін!» деп айтады. Егер басылмаған болса, онда орнында тұрып тұрады да «Демаламын!» деп айтады.
4.Тәжірибелік жұмыс. Оқушының Scratch бағдарламасында не орындай алатынын талқылаңыз:
Оқушыға өздерінің ойындарының сценарийі туралы ойланып көрулерін сұраңыз. Одан кейін мәтіндік редакторда оған арнап кестені толтырсын. Оларға файлды сақтау керектігін ескертіңіз, себебі ол келесі сабақтарда қажет болады.