Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік университеті
Темірбеков А.Т.
“Blender 3D ” бағдарламасы бойынша электрондық оқыту құралын жасау
ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫС
5В011100 - Информатика мамандығы
Орал 2016
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік университеті
«Қорғауға жіберілді»
Информатика кафедрасының
меңгерушісі___________Е.С.Айталиев
5В011100 - Информатика мамандығы бойынша
ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы: “Blender 3D " бағдарламасы бойынша электрондық оқыту құралын жасау
Орындаған: Темірбеков А.Т.
Ғылыми жетекшісі аға оқытушы: Мухамбетова Ғ.Г.
Орал 2016
|
М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік университеті 1 1(ЖОО атауы)
Факультет Физика-математика 1
Кафедра Информатика 1
Мамандық 1 5В011100 – Информатика 1
Бекітемін
Кафедра меңгерушісі
Е.С.Айталиев 1
11 12016 ж
ДИПЛОМ ЖҰМЫСЫНА ТАПСЫРМА
Студент Темірбеков Алтынбек Темірбекұлы 1
(аты-жөні)
" 02 " 1 10. 2015 №1 7 - 18 - А 1бұйрықпен бекітілген жұмыс тақырыбы
“Blender 3D ” бағдарламасы бойынша электрондық оқыту құралын жасау
Дерек көздері: Информатика пәнінен оқу әдістемелік құралы, интернет көздері, компьютерлік бағдарламалар, электрондық оқулықтар
Сұрақтар тізімі немесе диплом жұмысының қысқаша мазмұны
а) Информатика пәнінен “Blender 3D” бағдарламасы бойынша электрондық оқыту құралын қолданып оқытудың практикалық тиімділігі
ә) Информатика пәнінен “Blender 3D” бағдарламасы бойынша электрондық оқыту құралының жасақталуы және оның оқу үдерісінде қолданудың тиімділігі
б) Жобаның экономикалық тиімділігі және еңбекті қорғау
Ұсынылатын әдебиеттер тізімі:
1) Эдвард Э. Интерактивная компьютерная графика. Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2001.
2) Леонид Пекарев. 3ds Max 9 для архитекторов, дизайнеров и конструкторов. (+видеокурс) Санкт-Петербург «БХВ-Петербург». 2007
3) Бердичевский М.Н., Дмитриев В.И. Модели и методы 3D моделирования. М.: Научный мир, 2009. - 520 б.
4) Федоров А. И. Трехмерная графика Краткие теоретические сведения.
Москва 2005 г. 268-293с.
Графикалық, кестелік материалдар тізімі (кесте, диаграмма, сызба, т.б.)
Сурет 11
Диплом жұмысының күнтізбелік кестесі
Бөлім, тақырып атауы
|
Қызмет сипаты
|
Есеп беру уақыты
|
Ғылыми жетекші
|
Blender 3D бағдарламасының теориясы
|
Мәлімет жинақтау
|
16.03.2016
|
Мухамбетова Ғ.Г.
|
Жоба дайындау үшін компьютерлік бағдарлама мүмкіндіктерін қарастыру
|
Жоба құру
|
10.04.2016
|
Мухамбетова Ғ.Г.
|
Электрондық оқыту құралын құрастыру
|
Бағдарламаны тәжірибеден өткізу
|
25.05.2016
|
Мухамбетова Ғ.Г.
|
Жұмысты тапсыру мерзімі " "1 1
Студент 1 1 Темірбеков А.Т.
Жетекшісі 1 1 Мухамбетова Ғ.Г.
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 6
1 Үшөлшемді графиканы оқу үрдісінде қолданудың теориялық
негіздері 9
Үшөлшемді графикада модельдеу және анимациялау
мүмкіндіктері 9
Оқу үрдісінде қолданылатын 3D - технология түрлері және
қызметтері 16
Үшөлшемді графиканы оқытудың Blender бағдарламасы
және оның қызметі 23
2.1 Blender бағдарламасының құрылымы мен негізгі
мүмкіндіктері 23
2.2 Blender бағдарламасын қолданудың қосымша ерекшеліктері 32
3. Blender бағдарламасы бойынша электрондық оқыту құралының
жасалуы 41
3.1 Оқыту құралын жасауда қолданылған бағдарламалардың
мүмкіндіктері 41
3.2 Blender бағдарламасынан электрондық оқыту құралының
құрылымы мен қызметі 50
ҚОРЫТЫНДЫ 58
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 60
ҚОСЫМША
КІРІСПЕ
Қазіргі таңда өндірісте, халыққа қажетті барлық салаларда ақпараттық
технологиялардың қолданылуы және оларды виртуалды компьютер экранында талапқа сай орындалуда. Солардың маңыздыларының бірі – компьютерлік графика бағдарламалары(пакеттері). Әрбір компьютерлік графикаға арналған бағдарламалар өз мүмкіндіктерімен ерекшеленеді және ол өзінің интерфейсін қолданушыға тез үйренуі, обьетілерін басқаруы, қарау бетін өзгерте алу функцияларымен де ерекшеленеді. Моделдеу дегеніміз – үш өлшемді графикада бағдарламалардың көмегімен обьектілерді құру процесі. Үш өлшемді графиканы қолдану кеңістігі өте жоғары. Үш өлшемді моделдеу мен анимация архитектура кеңістігінде танымал. Өнеркәсіптік дизайнмен айналысатын компанияларда үш өлшемді моделдеу жиі қолданады, әртүрлі обьектілердің моделін компьютер экранында көрсетеді және қолданушының қалауы бойынша өзгерте алады. Өз бетімен дайындаған 3ds пакеттерінің жарнама агенттігінде немесе т.б. архитектуралық компанияларда қалай қолдану ерекшеліктері туралы мәліметтер дайындалады.
Қазіргі таңда 3d графика - өнер саласындағы кескіндеме, сурет сияқты толық құқықты бағыт. Жеткілікті дәрежедегі біліммен тартылыс күшін, инерцияны, тіпті өлімді де (жалқау геймерлердің сүйікті коды) болдырмауға мүмкіндік беретін вертуалды әлемдегі шекараның жоқтығына қарамастан, жеке қабылдаушыларымызды өзгерте алмаймыз. Кескіндерді аударылған, кішірейтілген түрде көреміз, көзіміздің түстерді қабылдау мүмкіндігі өте шектелген, біздің көру бұрышымыздың ең жақсы жағдайы 90 градус, ең өкініштісі мұны сақтап қалу мүмкін емес.
Достарыңызбен бөлісу: |